27.01.07, DARK SKIES - Galvanik - TRAINTOWN PSY SYNDICATE

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Alephdesign
Platin Member
Platin Member
27.01.07, DARK SKIES - Galvanik - TRAINTOWN PSY SYNDICATE

Beitrag von Alephdesign »

Danke Traintown Psy Syndicate für dieses HART aber Herzlich schöne Fest.

Cybird war die größte Überraschung des Abends für mich, danke Markus, schön deine dunkle seite lauschen zu dürfen :-), DJ Dubay war erfrischend anders, und Midimal waren ganz genial, richtig zupfiger und knackiger Sound, macht weiter solche Musik, hatte richtigen twisted-power! Und danke an die warme Morgensonne, die mir noch den letzten funken Energie aus mir rauskitzeln konnte. Es waren auch ein paar schöne Frauen anwesend, sogar eine die eine PUR Pfeife geraucht hat, :-o BBOOAAHH :-D, das sieht MANN gerne, aber leider auch nicht alle Tage! Ganz nach meinem Geschmack :wink:
Zuletzt geändert von Alephdesign am Do 1. Feb 2007, 12:32, insgesamt 3-mal geändert.
In Lak'ech

Tone: 1 - Unity
Sun Sign: NIGHT (AKBAL)
(6th Night of Planetary cycle)

KIN 241 - Red Resonant Dragon

http://www.alephdesign.com
http://www.hotzenplotz.info
http://www.gaiamedia.org
http://www.psychedelic-experience.ch

Bild

Bild
Colin
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Colin »

Vibracoustic ich gratuliere euch beide zu en gelungene Album Release Party :)

Crazy Goblin gefällt mir gut sein demo Cd ist auch sehr in ordnung...

Das line up war durch gehend gut, mein highlight war Cybird lüt ich säg eu de Cybird söt meh am beschte ide nacht laufe lah denn wenn er psycedelic darf :twisted: chunnts hammermässig

Aber für mich sorry der tiefpunkt war einfach Naked tourist also i würd ihn nümm go luege lohnt sich nicht find ich ist zu trocke mir gefielen höchstens 3 lieder knapp

für mich aber das schönste a mien erst party wieder sieht em timegate isch gsie euch all wiedermal sgseh :wink: es hat mi gfreut mit euch die die da waren spass zha :P und sogar de Miguz isch wiedermal im ussgang gsie :lol: mach das bitte mehr, denn i freu mi immer wieder Bambi zgseh :lol:
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
*Manik*

Beitrag von *Manik* »

Mer hed party nöd so passt, ned welli eifach gern düdeli sound lose, sondern wells mer eifach definitiv z monotone gse esch u wenn mer dänkt s bessered denn esch meistens nur paar lieder gse, hed gern betzt meh abwächslig dörfe si.
Aber echt geili lüüt heds ade party gha, scho dänkt dass sech di outdoorfreaks dört ane beweget, ben när of em sofa i gschloffe ond wo ni ufgwacht ben eschs den definitiv berguuf gange met lune sound und lüüt aber bretteret heds emmerno z fescht/gschmack. :?
In Zeiten von Universeller Täuschung ist das ausprechen von Wahrheit ein Revolutionärer Akt.
djHashiva / Vibracoustic
Beitrag von djHashiva / Vibracoustic »

Also ich han d Party hammer mässig gfunde!!!!
Merci nomal a B.T.P cooliDdeko. Dankeschön an Martin(Naked Tourist).
Ich persönlich bi sehr agnehm überrascht gsi vo sim Live Act.
au es riise mersi a Chris(Midimal) au ganz geile Sound gsi. ha aber leider de Schluss verpasst. chömmer aber na hole. :-D
Mersi au an Markus(Cybird) für dis hammer dj Set. und es meeeega grosses Dankeschön a alli wo i vergesse ha!!!!!!!!!!

liebe Gruess us Train Town
Lukas(Vibracoustic)
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Aso ich muss säge ich ben churzfrischtig und mit gmischtegfül a die party gange
aber heimatland do hets Twisted wie sau
chan ich nume säge mis Tanxbei het troz glichgwichtsschtörige wenig eis bewegt

Orgonflow het de Burner afang gmacht
hend sogar lieder gschpellt wo ich ned könne und die send de hammer gse :roll: :roll: :roll:

Crazy Goblin esch den scho rächt Night mässig worde sound esch ned schlecht gse
aber für min gschmack zu vill Bpm Twisted muss ja ned grad over 150bpm si

Vibracoustic obwoh ich ned unbedingt de dä sound style gärn (gha) han
Man das het grockt ohne ände wie er mir verschproche hend hetz gregglet
absolut mega Live-Act gse lüt möched euch gfasst de miguz werd bald au 1-2 Vibracoustic is setnä :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

vom Cybird han nüme so vill ghört aber das wo ich ghört han het grockt han ihn scholang nüme so ghört zu sonere zit :twisted: :twisted: :twisted:

Alles in allem super party gse nume de itritt esch chli hapiggse aber esch au galvanik 8)

Colin hat geschrieben: und sogar de Miguz isch wiedermal im ussgang gsie :lol: mach das bitte mehr, denn i freu mi immer wieder Bambi zgseh :lol:
Jepp colin, manu, Dave, Midimal Lila und Mr. Supercell esch sehr luschtig gse i dem egge obe Jägermeister Lästgrüssen
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Vibracoustic »

Wott mich zerscht a all bedanke wo gholfe hend (deko, garderobe, galvanik, etc.) und natürli all vo cho sind und abgange sind - d'stimmig isch de burner gsi - sind gueti vibes umegsi - also mir hättet es geilers feschtli nöd chöne wünsche für üsi release party - MERCI!!!

Merci a all DJs & künstler wo cho sind - alli zuger kollege (ihr hend das guet gmacht), Markus (danke für din groovige, ober psychedelische sound - das fehlt für mich a vil parties), Naked Tourist, Christian (Mr. Midimal Brutal - über dich muess i glaub nüt meh säge - du weisch ja wie ich din sound finde :-))) - und natürli Crazy Goblin!!! Mir liebet din sound und unterstützet din sound 100% - nur wiiter so!!

B.T.P- merci vil mal fürs deko - ufstelle & abruhme und au das ihr eifach so cooli lüüt sind - mir freuet üs ufs nöchschte mal!!

Die woche werde mir no s'nöchschte datum i de galvanik bueche - also es wird uf jede fall wiiter rocke!!

Grosses Danke Schön nomal a all!!

Lg,
Manjit (Vibracoustic)
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member

oops no öpis vergesse - merci miguz für de schluck jägi a de garderobe - isch grad s'richtige gsi ;-)

Vibracoustic
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Vibracoustic hat geschrieben:oops no öpis vergesse - merci miguz für de schluck jägi a de garderobe - isch grad s'richtige gsi ;-)

Vibracoustic
was hani der nume e schluck gä hei ben ich gizig *gg* wart nume next galvanik party dümer den 1-2fläsche ordere :)
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

My head feels like a frissssbeeeeeeeeeee 8)

Hat mir auch gefallen... vorallem wegen den vielen bekannten Gesichtern!

Soundmässig fand ich Naked Tourist gar nicht so übel... hat gepasst ;-) Der DJ nach ihm hat dann leider im gleichen Stil weiter gemacht, obwohl meiner Meinung nach etwas weniger Härte und Geschwindigkeit angesagt gewesen wäre... zum Glück kam gleich danach Midimal, mein persönliches Highlight.. und ich glaub da war ich nicht alleine ;-) Unglaublich, dass die meisten seiner gespielten Tracks erst kurz vor der Party entstanden sind... und sie werden auch immer noch ein Stückchen fetziger! ;-)

Ach ja, Vibracoustig hat natürlich auch gerockt! 2h live... das hat man gerne ;-)
CyBird
Platin Member
Platin Member
Beitrag von CyBird »

sodele...
als erstes möchti ich mich nochmal herzlichst bei Manjit und Lukas für das booking, und natürlich für die super zeit (und die CD) die ihr mir gegeben habt (merci au dir Colin :-D ), bedanken.
Es hat riesig spass gemacht mal wieder mitten in der nacht rocken zu dürfen!
Euer liveact hat mir sehr gut gefallen, nicht zu hart aber auch nicht zu fein, aber durchwegs psychdelic..
Naked tourist wahr nicht so hart wie erwartet, war glaube ich auch schon härter...
auch die leute sind so richtig schön mitgegangen, so macht pary machen spass...
alles in allem eine wirklich gelungene party, big thx....

....und natürlich wünsche ich Euch ganz viel Erfolg mit eurem Album und viele auftritte weltweit....
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member

Merci Markus das cho bisch und fürs feedback - :-) !!

ah, ha nomal öper vergässe z'danke - merci colin das mir zu dir is whypsy hend chöne cho und das üsi cds ad party verkauft hesch!!!

Gruess,
Manjit
Colin
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Colin »

isch doch gern gsche immerwieder ;)
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Ömli Gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ömli Gnömli »

Hey Manjit und Lukas,
esch super xi!! Möcht mi au nomol bedanke das mer hend dörfe en Stand mache. Ich freu mich jo scho uf de 17. wenn ihr bi eus chömed go sounde. Würkli super Liveact!! Au de Martin het super pumpige Sound bracht und du Midimal...geil echli härteri sache vo der zgöhre...wiiter so. Aber vo BTP beni leider echli enttüscht xi. S Deco esch ned schlecht xi, aber er chönd das besser (Affoltere). Ansonste muessi säge geile Release- Party xi. Natürlich brüchti die Lüüt wo ihri Grenze ned kenned (Droge) ned unbedingt, aber ich glaub vo dene hesch eifach immer 2,3 debi. Also macheds guet und vill Erfolg met eurem Album!

Gruess Ömli Gnömli
Patrik
atelier künten
Ein Lächeln ist der kürzeste Weg zwischen zwei Menschen

http://www.myspace.com/oemlignoemli
http://www.myspace.com/atelierkuenten
chaschbär

Beitrag von chaschbär »

:-) chan mich eu allnä nur aaschlüsä
:-) musig:händ sich all wunderbahr aapasst (dä eint oder ander hät mich überascht)
:-o deko: gaht so
:-D gescht:super lässigi lüüt
:P lokation:hammer
:roll:fazit:han mich geut amüsiert,gute party
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Waldgeischtli »

aso die party esch ja wohl seeeeehr sehr geil gsi!!! :-D ha mi eifach mega wohl gfühlt mit all dene lüt wo dete gsi send und sesch eifach abgange!!!

vellne lüüt ehres bekannte gsichtli gseh nd au velli käneglernt...has eifach supper gfunde :P

und sägs ned ömli gnömli, mer chönd eus schöööön uf öppis freue am 17.......juuuuuuudiiiiiii \huiiiiiiiii \:D/
Antworten