johanniskraut bei depressionen

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

psydog hat geschrieben:Bruuchsch würkli Uufenthalt ir Psychi!
fensches ned chli heikel do enne söttig Rotschläg zgeh? I ha selber i miner Familie en Fall vo schwärer Depression,
ob die Person professionelli Helf brucht ond ned eifach en Tee chan schlörfe weisch du jo wohl chum, dass esch andersch individuell!
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

edoArdo hat geschrieben:
psydog hat geschrieben:Bruuchsch würkli Uufenthalt ir Psychi!
fensches ned chli heikel do enne söttig Rotschläg zgeh? I ha selber i miner Familie en Fall vo schwärer Depression,
ob die Person professionelli Helf brucht ond ned eifach en Tee chan schlörfe weisch du jo wohl chum, dass esch andersch individuell!
Ich rate niemerem dazua,in dPsychi zgah!!!
Machsch mal dAuge offa und liesisch nomol,was i gschribe han!!!
Bevor du "halbi" Sätz tuasch quote!!!
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

psydog hat geschrieben:Bruuchsch würkli kei Chemie-Scheisse oder sogar an Uufenthalt ir Psychi!
jo das esch en fähler gsi ond kei absecht .. du rotisch ebe, dass en ufenthalt ir psychi ned nötig sig: woher wottsch du das wösse?

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ich glaub nöd dass de psydog da prinzipiell vomene psychibsuech oder medis abrated, ich glaub er meint meh, dassme sich das, mit id psychi gah, seehhhhr genau überlege söll und das findi au. medis sind wohl so zimli symptomunterdrückig; klar, gwüssi ursache chönnd erscht bekämpfd werde, wennd symptom unterdrückt sind..... naja ha kei ahnig vode psychi, e fründin vo mir, wo ide psychi schafft, hät mal gseit, dasses de einte guet ttuet und de andere gahts nacher no schlechter ----> wennmer freiwillig gaht, söllmer sichs also guet überlege.

vor allem wennmer no viel droge konsumiert, egal welli, dann wärs wohl de erschti schritt, wo zumindest mal sicher nöd schadet, wennmer sin drogekonsum chli ändered. das ändered scho mega viel und falls es nüt ghulfe hat, chamer sich ja dann immer no überlege id psychi zgah. aber sin drogekonsum mit andere droge zbekämpfe - naja, weiss nöd ob das haut.

wenn en mensch "eifach so" depressione hät, isches wohl no was anders, als wennen mensch, wo regelmässig droge nimmt, umedeprimiert. isch no naheliegend, dass es wennmer regelmässig uf siini gfühl ifluss nimmt (und das macht mer mit droge, wennme jede tag kifft sogar jede tag), e gueti grundlag für depressione isch -- villicht sogar us rein hormonelle, also physikalische gründ.
gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gnömli »

d psychi isch ja scho guet u rächt und cha eim sehr viu bringe.je nach chrankheitsbild oder psychischem zuestand.nur sind d betreuer meischtens sälber so überforderet oder hend nach ihre ahsichtene nur ei lösig parat und das isch d ihnahm vo x-medis.

so viel wies dir dä ufenthalt cha gä,so viel chas dir ou nä.ungerumstände wärde dini wahrnämige,dini gfüehl so abtötet mit dene medis das nur no meh i die spirale inne chunsch...

es git gnue angeri möglechkeite um säch sälber us däm töif z hole.viel tee trinke,es warms bad nä,säch sis umfäld,zimmer,wohnig zure chline oase gstallte...

ä chline rate vo mir für dir fang a z meditiere,so chunsch du dini wahrnämige wo du scho gspührsch und weisch sie existiere e stück wit nöcher.los i die inne,d antwort wirsch dert finde...

so ha ou churz mi sänf zu däm müesse los wärde...
Zuletzt geändert von gnömli am Di 30. Jan 2007, 15:14, insgesamt 1-mal geändert.
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

hey kollegoli, merci för din text .. be ganz dinere meinig! ha das eifach ned so welle im rum loh stah

Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

Kollegoli hat geschrieben:ich glaub nöd dass de psydog da prinzipiell vomene psychibsuech oder medis abrated, ich glaub er meint meh, dassme sich das, mit id psychi gah, seehhhhr genau überlege söll und das findi au. medis sind wohl so zimli symptomunterdrückig; klar, gwüssi ursache chönnd erscht bekämpfd werde, wennd symptom unterdrückt sind..... naja ha kei ahnig vode psychi, e fründin vo mir, wo ide psychi schafft, hät mal gseit, dasses de einte guet ttuet und de andere gahts nacher no schlechter ----> wennmer freiwillig gaht, söllmer sichs also guet überlege.

vor allem wennmer no viel droge konsumiert, egal welli, dann wärs wohl de erschti schritt, wo zumindest mal sicher nöd schadet, wennmer sin drogekonsum chli ändered. das ändered scho mega viel und falls es nüt ghulfe hat, chamer sich ja dann immer no überlege id psychi zgah. aber sin drogekonsum mit andere droge zbekämpfe - naja, weiss nöd ob das haut.

wenn en mensch "eifach so" depressione hät, isches wohl no was anders, als wennen mensch, wo regelmässig droge nimmt, umedeprimiert. isch no naheliegend, dass es wennmer regelmässig uf siini gfühl ifluss nimmt (und das macht mer mit droge, wennme jede tag kifft sogar jede tag), e gueti grundlag für depressione isch -- villicht sogar us rein hormonelle, also physikalische gründ.
Meine Gedanken, Deine Worte! :-D
Abrate tuan i bestimmt niemerem. Aber wia da Oli gseit hät, ma söll sich das guat überlegga.
Wo ich vor a paar Jahr "professionelli" Hilf wäg miinem Alkoholkonsum gsuacht han, da hät mr mich ohni grossi Gspräch grad an Tropf ghänkt füren Trinkversuach uf Antabus! Und 2 Wuche stationär uf dEntzugsabteilig gschickt. Han dia Behandlig nacheme Jahr abbroche,wills mr nur viel schlechter gange isch. Und das ohni Alkohol,dafür mit Medis! In dera Ziit und vorallem im vergangene Summer, wo ich ide Klinik-Gärtnerei mit vielne junge Menscha zämmegschafft han, hani müasa feschtstelle, das dia Ärzt würkli nur eis Ziel vor Auge händ. SOVIEL UND SO DERBI MEDIS ZVERABREICHE, WIA NUR MÖGLICH! :-(
Han an huufa Lüüt erlebt, wo in Psychi gange sind, Medis kriagt hend und hüt no döt sind! Und i han einigi erlebt, wo zum Psychiater gange sind, kei Medis gnah hend, sondern nur Gspröch kah hend, und däne gahts hüt wieder blendend!
Also eigentlich rat ich niamerem vur Psychi ab (empfehle tuanis aber au nid) sondern nur vo Medis.
Und das allerwichtigschte isch halt würklich dUrsache-Bekämpfig! Und für das bruuchts kei Medikament, sondern an starke Wille!
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Ich bin ebefalls wie wahrschinlich viel da inne rächt kritisch gegenüber dä Psychiatrie und vor allem dä Medis gegenüber igstellt :?

En guete Kolleg vu mir isch wäg ere akute Psychose vor es paar Jahr id Psychi igliferet worde. Er hät usversehä anere Party vonere Fläsche trunke wos meeeega vil Lsd und glaubs au Mescalin dine gha hät. Vu däm isch er voll abdriftet well er nöd gwüsst hät, dass was dine hät. I dä Psychi händs en denn mit Medis wie Demesta und Zyprexa vollpumpt. Mit ihm häsch käs vernünftigs Wort meh chönne redä, er hät känn eigne Wille meh gha und hät zu allem nur no ja gseit. Äs isch schrecklich gsi ihn i däm Zuestand z`gseh, voll apathisch, leer und und fascht immer am schlafe. Nach öbe 4 Mönet hät er dänn so einigermasse realisiert, dass ihm die Medis nöd guet tüend und häts hinter em rugge vum dä Ärzt heimlich abgsetzt.

Nach 7 Mönet i dä Psychi und mit Hilf vu dä Kollegä hät er denn endlich gschnallt gha, dass er sich muess wehrä damit er wider us dä Psychi usächunnt, was er dänn au gschafft hät. Aber d`Nachwürkige vu dä Medis händ no über es Jahr aghalte, so dass er das Ganze erscht nach langer Zit hät chönne verarbeite und vor allem wider hät chönne normal dänke. Dä Psychiufenthalt hät no jetzt negativi Uswürkige uf sis Läbe und er bringt erscht jetzt so langsam sis Läbe ufd Reihe.

Schlimmschte find i, dass er wenns nach dä Ärzt würd gah immer no Zyprexa müesst näh, genau das Medi wo ihm sooooo schlecht tah hät, sie schribeds ihm nöd ab obwohl er scho viel drum bete hät. Jetzt nimmt ers sit öbe 2 bis 3 Jahr nüme, da chamer sich nur vorstellä wieviel Geld vu dä Krankekasse verschwendet wird für Medis wo im Abfallkübel landet und gar nöd brucht werdet :evil:
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

Zauberhäxli hat geschrieben:Ich bin ebefalls wie wahrschinlich viel da inne rächt kritisch gegenüber dä Psychiatrie und vor allem dä Medis gegenüber igstellt :?
jo das esch au guet so, das sötte meh mönsche e so gseh. =D>
tuet mer öbrigens leid wäg dim kolleg, das esch scho heftig :/

Sech vo der einte Chrankheit/Socht i di nächst z'störze, so esch jo niemerem gholfe. Das esch klar.
Dass d'Erfolgsusechte so krass onterschedlech send, hanget jo vor allem a de schwäre Diagnose bzw a de grosse Individualität be Chrankheite/Symptome vo de Psyche.
Us däm Grond chas au sennvoll si, verschedeni Behandligsmöglechkeite usz'probiere do geb i euch allne vollkomme rächt. Das muess jede sälber wösse. I fendes eifach schlächt nome schlächt öber Psychiater ond Psychi rede, schliesslech händ au die scho Lüüt chönne hälfe. es werd jo ned grad jede met Medis vollpompt.

lg

wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

bi vor einehalb wuche etz s erschtmal bim psychiater gsi und er hät e gueti und e schlächti nachricht gha:

guet: ich ha kä depressione und han kä antidepressive verschribe becho

schlecht: han anschienend e psychose im afangsstadium und muen antipsychotika neh

mir hät de therapeut gseit es seged zwei völlig verschiedeni medis: s antidepressiva bekämpft nur d symptom und d heiligschance vom medi her recht chli, hingege wemmer e psychose im afangsstadium het sind d heiligschance durs Zyprexa olanzapin(antipsychotika) recht gross...

@zauberhäxli
bisch der sicher dasses nur vom zyprexa isch? und isch er jetzt wider gsund? ich bi mer ebe au voll nöd sicher weg de medis....
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Der Herr Doktor diagnostiziert dir schon eine Psychose nach gerade mal einer Sitzung?!?
Vielleicht solltest du dir mal eine Zweitmeinung von einem anderen Psychiater einholen bevor du dich mit solch heftigem Zeug wie Zyprexa & Co. vollpumpen lässt. Neuroleptika sind übrigens genauso wie die AD reine Symptomunterdrücker und keine Heilmittel.
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

@ Wuchenendbefürworter,

ich wür ehner zume naturopath-homeopath gaa,
will ich glaube nöd dass me mit antipsychotika würkli d'ursache bekämpft.
wür öpper sueche wo di uf dim "weg"begleited, woner mitenand dini ängst aalueged, wodi begleited det drii z'gaa,sie aznee und denn chasch es au loos laa :-D

e guets buech über d'angst Chris Griscom ...Angst ist eine Lüge!

wünsch der viel chraft und liecht uf dim witere weg

jürg
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

@tinu
ich han êm ebe recht genau chöne schildere i welne situatione ich weli problem han und ich chas mer scho guet vorstelle dasses de afang vonere psychose isch(ha amigs huere heftigi paranoia und misstraue au de beschte kollege, meine z.b. im bus all redet und lached über mich, usw...). aber häsch scho recht es isch verdammt z schnell für e diagnose

also er hät mer das so erklärt wie die medis chönted helfe(churzfassig):
wänd e psychose häsch dänn funktioniert din filter im hirn nüme richtig, d.h. unwichtigi sache(telefon lütet, es lache,...) werded nöd vo wichtige sache trennt und de patient muen dän zum bispil über en völlig unwichtige satz vom gsprächspartner no wuche drüber nadenke und schafft sich so es grüst us komplott- und verschwörigstheorie.
d wirkig vo de medis bestaht etz darin de filter widerherzstelle, also wänd uf dene medis bisch isch de filter da. logischerwis sinds nur es hilfmittel,
schlussendlich muen ich ja luege dassi de filter ohni medis hikriege

irgendwie chani eifach nöd glaube dass psychiater eifach ohni grund wänd medis verschribe zum geld mache si händ ja e huere grossi verantwortig(no fasch grösser als en normale arzt) gegenüber em patient... aber na ja mer weiss ja wie skrupellos gwüssi mensche sind...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

häsch dann jetz mitem kiffe ufghört?

und häsch i letschter ziit au anderi droge gno? alk?

bis eifach vorsichtig mit dem zyprexa-züüg. ha davo au schlechts ghört (aso gnau gno vo temesta). aber ich kenn mi da au nöd us, mussi säge.

nunja ich kenn dich nöd und ha dich nie live gseh.... vo dem her weiss i halt au nöd.
aber es isch guet möglich, dass du würkli am psychotisiere bisch und "fachmännischi" hilf bruchsch.
doch genau so guet isches au möglich dass du en ganz normale chli unsichere jugendliche bisch (du bisch doch jugendlich, oder?), wo sich viel frage stellt (was ganz normal isch), wo vo de "durschnittsgsellschaft" und vo "fachpersone" als wahnsinnig igstuft werded.

ich persönlich bezeichne zum biispiel grad die filter, wo so viel lüüt i ihrem denke ischränked, als wahnsinn. zum biispiel de filter vo so vielne lüüt, wo verhindered, dass sie begriifed, dass mer nöd eifach wald abrodet oder dass mer kei pelzmäntel chauft. genau so bezeichnichs als wahnsinnig, wennmer guccichleider a hät oder en ferrari fahrt... wennmer wie feischti könige läbt, während anderi näbeddra verhungered (und debii nödmal glücklich isch).... das wird vo "fachpersone" also psychiater nöd als psychose igstuft, währends doch nüt dureknallters gid... bis also vorsichtig mit de schuelmedizin i dem bereich und probiers doch miinere meinig nah au chli i die richtig, wie de jürg seit.

ebe, villicht hasch würkli e psychose.... villicht suechsch aber au nur din weg und stahsch anere chrüüzig, wo di jetz entscheide muesch, welle weg das gasch. sone art entscheidig sorgt für viel unsicherheit und desorientierheit, welli mer au in dir gspührt.

will jetz nöd säge dass de wäg vo de schuelmedizin uf sicher en seich isch, aber bismer eifach vorsichtig und probier verschiedeni sache... wenn di mitem zyprexa nöd wohl fühlsch dann rüers in chübel und zeig dim psychiater de mittelfinger :-D :twisted:
Salemar
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Salemar »

als ein art begleittherapie empfehle ich dir sachen die erden (für skeptiker die mitlesen - hilft es nicht, schadet es nicht)

- viel fleisch essen (natürlich nur falls du kein vegetarier bist)
- öffter einfach so auf der erde liegen (möglichst ohne kleider)
- mehr als üblich salz konsumieren (auch im salzwasser baden)
- weissbrot
- käse
- leber
- avocados

zusätzlich einen homeopathen aufzusuchen schadet bestimmt auch nicht.

ältere leute (z.b in einem altersheim) besuchen und mit ihnen reden - tut beiden seiten gut.

ich wünsche dir viel kraft um dies durchzustehen!
Licht gegen das Dunkel. Liebe gegen Hass.
Kraft gegen Kraft
Antworten