Faces of Meth
-
Waldgnurpf
- Platin Member

Wenn ich das richtig verstanden habe ist meth = crystal ?
Schon mal den unterschied nach 1 jahr konsumieren gesehen ? http://www.youtube.com/watch?v=mEFPdNv2 ... ed&search=
Schon mal den unterschied nach 1 jahr konsumieren gesehen ? http://www.youtube.com/watch?v=mEFPdNv2 ... ed&search=
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
-
PsYch0m0n
- Platin Member

Ansonsten leides Thema, habe selber solche Veränderungen von Menschen mitverfolgen müssen , jedoch wars bei denen kein Meth sondern Schugi , sieht jedoch ähnlich verherend aus. Ich finde es gut, dass solche Bilder gezeigt werden , denn `was schockt bleibt` .
Ich frage mich was für Leute müssen das sein , um mit reinem (vielleicht eher ganz ohne ) Gewissen solche Scheisse unters Volk bringen können.
Ansonsten leides Thema, habe selber solche Veränderungen von Menschen mitverfolgen müssen , jedoch wars bei denen kein Meth sondern Schugi , sieht jedoch ähnlich verherend aus. Ich finde es gut, dass solche Bilder gezeigt werden , denn `was schockt bleibt` .
Ich frage mich was für Leute müssen das sein , um mit reinem (vielleicht eher ganz ohne ) Gewissen solche Scheisse unters Volk bringen können.
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
jo das esch beides s'gliche ..
die belder send scho krass, gseh das aber eher als effektivi Präventionsmassnahme, well schöner wersch met keiner droge
ond die "speed-pickel" wo die gsechter so verletzt händ gehts jo ned nome vo dem!
I froge mi osserdem scho wie authentisch die send (schliesslech weiss jo jede was höt afig möglech esch)
die belder send scho krass, gseh das aber eher als effektivi Präventionsmassnahme, well schöner wersch met keiner droge
I froge mi osserdem scho wie authentisch die send (schliesslech weiss jo jede was höt afig möglech esch)
http://www.mrsgreen.ch
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
-
PsYch0m0n
- Platin Member

Jup Crystal = Meth(ylamphetamin)Waldgnurpf hat geschrieben:Wenn ich das richtig verstanden habe ist meth = crystal ?
-
Waldgnurpf
- Platin Member

PsYch0m0n
- Platin Member

Lila hat geschrieben:ich glaub scho das das fakes sind..
wet demit ned bestrite das so veränderige möglich sind..
aber die fötis sind zimli sicher ned ächt..weti etz efoch mal behaupte
Und wiso söte das Fakes si? hesch no nie öper gseh abkacke ? I ha scho leideri Veränderige i no weniger aus eim Jahr gseh. U bi denä Lüt wo die Bilder darsteue redet me nüm vo Konsumente , sondern vo Junkies (normalerweise bleich, knochig, verpickelt)....
seint hed aber nüd mitem andre ztue..so veränderige sind möglich..Lila hat geschrieben: wet demit ned bestrite das so veränderige möglich sind..
aber trotzdem glaubich halt dass die bilder danach ned ächt sind..es set efoch als abschreckig diene..
aber slohnt sech glaub ned da drüber zdiskutiere..wer etz rächt hed oder ned..usser öper wür gaaanz heftig go recherchiere..hehe
mit seeehr genau recherchiere(wasi für unmögli halte idem fall)meinich dasme set chöne kontakt ufneh zu all dene mänsche wo det abgliechted sind und sie froge ob das wüki so gloffe esch dass sie sech hend fötele loh..und gseit so ich konsumier etz es zitli meth und denn lohni mi weder fötele..
oder usefinde wo die fotiserie entstande isch..und det igendwelchi verträg oder was weiss ich ide händ hebe wome eidütig gseht dass da so gloffe isch..
aso ech ben au ned immer so überkritisch..doch idem fall gsehts für mich efoch nachme fake us..WaS AbER ned set HEIssE dasich die AKtioN schlächt finde..ob etz d föteli ächt send oder ned..
chan ja jede glaube was er will
oder usefinde wo die fotiserie entstande isch..und det igendwelchi verträg oder was weiss ich ide händ hebe wome eidütig gseht dass da so gloffe isch..
aso ech ben au ned immer so überkritisch..doch idem fall gsehts für mich efoch nachme fake us..WaS AbER ned set HEIssE dasich die AKtioN schlächt finde..ob etz d föteli ächt send oder ned..
chan ja jede glaube was er will
- Melliandra
- Platin Member

- Platin Member

Auso I dänke ds Problem wo näbscht em Konsum no derzue chunt isch das die Lüt wo würk heftig drufchöme (egau ob vo Meth, Sugar oder o Cola) nid nume wäg de Droge oder de Streckstoff drinne so leid usgseh sondern o wöuw si haut uf der Gass läbe und/oder sech o nümme um Züg wie Köprerhygiene, gsundei Erhährig usw. (chöi) kümmere.psydog hat geschrieben:Also i glaube au nid,dass das en Fake isch. Han im engere Bekanntekreis leider scho ähnlichi oder krasseri Veränderige gseh. Und das innerhalb vo es paar Monate. Aber da bruuchts scho einiges mehr als jedes Wucheend was konsumiere!
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
http://www.discogs.com/user/Tatsu

(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
http://www.discogs.com/user/Tatsu