Aber trotzdem glaubi das jede wo scho mal LSD gna hät e ahnig hät vo erlüchtig, au wenns natürli nöd zvergliche isch miteme meditative wäg, aber es isch en iblick i das wases chönd sie.
eg persönlich denke (au wenn mi vill i der goaszene weg dem scho fasch vertüüfle) das LSD nüüt mit erlüchtig z tue het, zumindest nid me als alli andere erfahrige wo m im lebe chan mache.
eg denke zwar scho das LSD (genauso wie mexikanischi, meskalin usw.) en schöni erfahrig isch, wo me sich im lebe gern mol chan gönne. aber es git tuusigi anderi erfahrige wo nötig sind für en erlüüchtig (falls es so eppis wie en erlüüchtig überhoupt git).
eg gloube sogar das es vill erfahrige git wo wichtiger sind für en erlüchtig als LSD.
Zb Zwüschemönschlechi beziehige, Philosophischi gedanke, Kunst...
Söttigi efahrige sind nur scho desshalb wichtiger will si nid d gfahre ufwised wie LSD (und au alli andere droge).
Konkret mein eg das die grösti gfahr vo droge ish das si ine sackgass füehred.
Klar erlebt me d welt andersch wen me uf lsd oder so isch, aber vill lüt verwechslet das mit emene erlüchtigszuestand. begrifet aber nid das das nur desswege isch will eim uf lsd die no so trivialsti erkenntnis mega wichtig vorchunnt.so a la, en baum esch en baum, wow was för en erkenntnis. oder au die vorher erwähnti erkenntnis das mir mensche en tel vo der natur sind, klar sind mer das, abr isch das so en tolli erkenntnis? und cha me die erkenntnis nid au ohni LSD erlange?
I der sackgass sch me denn vorallem wenn m,e jedes wuchenend LSD konsumiert, und no s gfühl het das tuet eim guet.
verstoit mi nid falsch, ig han selber au scho LSD konsumiert und maches hin und wider immerno (han zB chürzlech widermol denkt es weri ziit widermol en trip z neh). und eg han früecher au vill meh konsumiert und han gloubt das es mi der erlüchtig nöcher bringt (den beni so eppe 16ni bis 18ni gsii).
jetz bin eg 23gi (und tööne scho so altklug, dodeför entschuldge ich mich) . und han mitlerwiile glehrt das Kunst, philosophie, zwüschemönschlechkhait, liebi und all die andere sache im lebe wo nid zwngend was mit droge z tue hend vill tüüfgründiger und nachhaltiger sind als droge.
eg wott niemertem vorschribe was er söll mache, vo mir us gseeh chönd alli so vel LSD, Crack, Speed, MDMA... konsumiere wie se wend. und ihri erfahrige demit mache.
Aber eg wett euch eifach warne, will eg (und au sehr vill anderi lüt us dere szene) mit der zit gmerkt hend das droge konsum vill weniger bietet wies am afang mag schiine und es mir hüt leid tuet das eg nid gwüssi sache nid scho vorher gmerkt han (obwohl au ich vo so lüüt wie ichs hüt bin damals gwarnt worde bin).
dummi lüt lehret us eigeter erfahrig, gschiid lüt lehret us de erfahrige vo anderne (eg ghöre leider au zu dene dumme).
aber wen der trozdem weit konsumiere loit ewu nid lo abhalte, möchet die erfahrig. aber beachtet bitte folgendi fuschtregle:
1. konsumieret mit mass (meh als 1 mal pro jahr het me LSD erfahrige nid nöötig)
2. Gloubet nid das droge euch erlüchtig bringet, dass esch definitiv en illusion.
3. wenn der erlüchtig suechet leset büecher und/oder redet mit anderne lüt und/oder meditieret, wenn der eifach mol chli weit abschalte oder gnüüse den erfülled droge ihre zweck (solang regel 1 und 2 ighalte werde)