LSD: Konsmum vs Folgen

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

Kollegoli hat geschrieben:[

was mer miinerem meinig nah erscht so richtig zu 100% verstah chan, nachdem mer mal lsd gha hät, isch wänn öper vo siine trips verzellt (wo halt ebe au so "erkenntnis- ussage" dezue ghööred). was uf lsd passiere chan, chanmer erscht richtig verstah wennmers mal erlebt und zueglah hät.
.
d frog esch öber das muess/wott verstah. so wies usgsehd wotsch du das.
jetzt esch mini frag:
wie gsesch denn du das zom bispell met dmt? ech mein nahtoderläbnis und kontakt met verstorbne und so stelled wohl s lsd in schatte. fendsch jetzt dases jedem guet tued mol dmt z näh?
ech nems ned well eifach z vell respäkt dervo han. also han einisch gno, hed aber ned rechtig gflasht gha, zuebereitig falsch gmacht... hans det nor gno well ech ke ahnig gha han uf was ech mech ilo...
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

*killer isch fü mich: (alles biz überspitzt gseit) viel dj's leged us gältigssucht uf, viel produzente produziered us oder mit gältigssucht (chrampfhafts verlange cool zsii, sucht nach übertriebener annerkennig vo de anderne), musig zum (pseudo-)abgah (oder au scho meh zum fääne) dominiert vor de musig mit herz und liideschaft. s'ego chunnt vor de gmeinschaft.... abgah und "party" chunnt vor tüüfi und herzlichkeit.
...sehr guät troffe! han zerst scho dänkt jetz wärdet miär richtig off-topic und es started mal wider ä diskusion über psy und nöd-psy!

Zu dmt... ich han niä dmt gha aber ich muäs zuägäh, dass das di einig "droge" isch wo ich irgendwänn mal no wett erläbt ha.

Vilicht no es churzes fazit bis zum jetzige stand: Es herscht en gwüssne konsens, dass erlüchtig / s'liächt nöd eifach so durch "droge" erreicht wärde cha. Sie chönd aber je nach person hilfsmittel und vilicht au abchürzige sie.

Drum: Ich wünsch eui allne en guäte wäg bis zum ziel und dass ihr eu nöd irgendwo idä dunkelheit verlüred!
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member

:-)

Beitrag von Silversurfer604 »

@Waldfrieden, ja gaht scho eher id schine mit LSD und füehrig und i sich ine gah, da isch ja e GOA eher sgegeteil, lut und alles nach use.
Aber trotzdem glaubi das jede wo scho mal LSD gna hät e ahnig hät vo erlüchtig, au wenns natürli nöd zvergliche isch miteme meditative wäg, aber es isch en iblick i das wases chönd sie.
Goa isch eigentlich für mich nüt meh speziells müstisches, sondern e Techno ableitig wo mir sehr zue seit, natürli au dlüt womer anere goa trifft, und sganzi spektakel drum herum :-).
LSD isch bi mir anere Goa au nur en sinnesverstärcher, alli dini natürliche Brain Filter sind usgschaltet, und alli idrück werdet 1:1 dur dis hirni gjagt, vorallem dä Sound chund so was vo kristallklar, dass isch es was ich hützutag am LSD liebe, und darum au na ab und zue konsumiere. Und ok das natürli mal so zwei drü täg ohni schlaffe die ganzi ziet dis füdli chasch schwinge zum sound. Darum hani au chli müeh mit all dänne ömli zeiche womer so oft anere goa atrifft, gang jetze da nöd allzu sehr is detail :-).
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

wenn das eso isch, dass mer de brain filter ussetzt,
chönnt mer jo z.b. im chillout für die,
wo erscht grad ad party chömed,
zerscht emol en 3 stündigi meditaions-üebig mache,
denn velecht nochli yoga bis mer druff isch
ond wenn mer denn im hirni vom ganze alltag befreit isch,
chönnt mer jo denn go tanze und fire,
bis mer nümme mag.

isch doch au en eifache wäg, zum sich befreie ond party ha?

isch das so schwer???
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

@spacerabbit

das isch sicher e geili idee.... aso wenns mal azettlisch machi gern mit. wennme igendsowas kollektiv macht ischs eh scho nur deswege huerre geil
wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

Zersch mal mueni säge dass ich kä Religion han aber au nöd grad en Nihilischt bin. Ich bin der Meinig dass jede sini eigni Philosophie vom Läbe set ha(natürlich vo de umwelt beiflusst) und kä allgemein gültigi Zauberformle wie bäte, meditiere oder ebe lsd frässe existiert. D Warheit liit mire Meinig na im Gsamtbewusstsi vom Universum. Also wänd mit ere andere Person diskutiersch wo ja nie zu 100% die glich Meinig hät dän chunsch scho chli nöcher a die Wahrheit ane.
Jetz aber zum Punkt susch ischs Wuchenend scho wider verbi :-)
Mich händ d Droge im Allgemeine und lsd 2mal im Spezielle eigentli immer wieder sgliche welle säge. Das ich vo de Natur chume, ide Natur läbe und id Natur gange. S tönt etz villicht nach Chindergartedrogepseudophilosophie aber mir Mänsche vergässet das doch schnell mal. Mer lueged doch d Natur immer nur als Gägesatz a zu eusne ach so grosse Errungeschafte. Mer händ eus Strasse, Städt und Fuessballstadie boue und redet devo wie schön dass doch die Natur isch. Eigentli nödemal so schlächt so gsemer mal selbschtkritisch i dass mer wämer scho die beschte sind wenigschtens nöd die schönschte sind... :wink: S obere hät mit em untere insofern öppis z tue dass ich demit han welle säge dass ich das nöd irgendwie usere Pseudoreligion kopiert han sondern uf verschidene Trips als positive(näbe negative) erfahrig erläbt han susch wäri etz glaub absolut rationalistisch dänkend... Und de ganz artikel hät villicht nöd vill mit em thema ztue ha aber nur welle säge dassi trotz mine folgeschäde(depressione,paranoia) doch no es paar poitivi schlüss chan zie...
Salemar
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Salemar »

hoi zäme

esch vellecht e chli näbem topic aber cha mer öppert säge (wo scho beides kenneglernt hät) wieso dass lsd söt besser si als zb. mexikanischi?

es goht mer wenniger drom, was am "flash" ev. besser esch, sondern was es eim schlossändlich a isichte / gedankegäng cha gä. es esch mer scho klar, dass es en zemli individueli sach esch aber trotzdem...

met de "chline" chan ech nor positivs erläbt - während aber vor allem danach (ca. 10 x in 8 johre) ond ech chan si emmer (ossert s erscht mol) als es wärkzüg betrachtet. es het mer jedes mol e so vell a informatione ghä, dass ech meischtens es johr brucht chan um alles izordne resp. mis läbe jedes mol e bez neu uszrechte.

gärn ou pm falls es do fäu am platz esch...thanks
Licht gegen das Dunkel. Liebe gegen Hass.
Kraft gegen Kraft
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

Aber trotzdem glaubi das jede wo scho mal LSD gna hät e ahnig hät vo erlüchtig, au wenns natürli nöd zvergliche isch miteme meditative wäg, aber es isch en iblick i das wases chönd sie.
eg persönlich denke (au wenn mi vill i der goaszene weg dem scho fasch vertüüfle) das LSD nüüt mit erlüchtig z tue het, zumindest nid me als alli andere erfahrige wo m im lebe chan mache.
eg denke zwar scho das LSD (genauso wie mexikanischi, meskalin usw.) en schöni erfahrig isch, wo me sich im lebe gern mol chan gönne. aber es git tuusigi anderi erfahrige wo nötig sind für en erlüüchtig (falls es so eppis wie en erlüüchtig überhoupt git).
eg gloube sogar das es vill erfahrige git wo wichtiger sind für en erlüchtig als LSD.
Zb Zwüschemönschlechi beziehige, Philosophischi gedanke, Kunst...
Söttigi efahrige sind nur scho desshalb wichtiger will si nid d gfahre ufwised wie LSD (und au alli andere droge).
Konkret mein eg das die grösti gfahr vo droge ish das si ine sackgass füehred.
Klar erlebt me d welt andersch wen me uf lsd oder so isch, aber vill lüt verwechslet das mit emene erlüchtigszuestand. begrifet aber nid das das nur desswege isch will eim uf lsd die no so trivialsti erkenntnis mega wichtig vorchunnt.so a la, en baum esch en baum, wow was för en erkenntnis. oder au die vorher erwähnti erkenntnis das mir mensche en tel vo der natur sind, klar sind mer das, abr isch das so en tolli erkenntnis? und cha me die erkenntnis nid au ohni LSD erlange?
I der sackgass sch me denn vorallem wenn m,e jedes wuchenend LSD konsumiert, und no s gfühl het das tuet eim guet.
verstoit mi nid falsch, ig han selber au scho LSD konsumiert und maches hin und wider immerno (han zB chürzlech widermol denkt es weri ziit widermol en trip z neh). und eg han früecher au vill meh konsumiert und han gloubt das es mi der erlüchtig nöcher bringt (den beni so eppe 16ni bis 18ni gsii).
jetz bin eg 23gi (und tööne scho so altklug, dodeför entschuldge ich mich) . und han mitlerwiile glehrt das Kunst, philosophie, zwüschemönschlechkhait, liebi und all die andere sache im lebe wo nid zwngend was mit droge z tue hend vill tüüfgründiger und nachhaltiger sind als droge.
eg wott niemertem vorschribe was er söll mache, vo mir us gseeh chönd alli so vel LSD, Crack, Speed, MDMA... konsumiere wie se wend. und ihri erfahrige demit mache.
Aber eg wett euch eifach warne, will eg (und au sehr vill anderi lüt us dere szene) mit der zit gmerkt hend das droge konsum vill weniger bietet wies am afang mag schiine und es mir hüt leid tuet das eg nid gwüssi sache nid scho vorher gmerkt han (obwohl au ich vo so lüüt wie ichs hüt bin damals gwarnt worde bin).
dummi lüt lehret us eigeter erfahrig, gschiid lüt lehret us de erfahrige vo anderne (eg ghöre leider au zu dene dumme).
aber wen der trozdem weit konsumiere loit ewu nid lo abhalte, möchet die erfahrig. aber beachtet bitte folgendi fuschtregle:

1. konsumieret mit mass (meh als 1 mal pro jahr het me LSD erfahrige nid nöötig)

2. Gloubet nid das droge euch erlüchtig bringet, dass esch definitiv en illusion.

3. wenn der erlüchtig suechet leset büecher und/oder redet mit anderne lüt und/oder meditieret, wenn der eifach mol chli weit abschalte oder gnüüse den erfülled droge ihre zweck (solang regel 1 und 2 ighalte werde)
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

PS: ganz wichtig findi au, das hani vorher vergesse, isch dass die guete site vo der LSD erfahrig sehr schlecht anere goa choi hervorgruefe werde. die umgebig isch eifach nid geignet för en rechtige trip.
mini beste lsd erfahrige han ich i der natur mit guete fründe zäme gmacht. (en wald hütte isch nid natur, genausowenig wie en mit uv röhre vollgstopfti waldliechtig, mit natur mein eg en wald wo keni strosse hänefüehred mit emene füür und emene zelt und nüt technischs süsch)
anere goa isch es vill z luut zum sich unterhalte mit sine mit tripper, und das esch en wichtige (wenn nid der wichtigst aspekt) vo der psychedelische rfahrig.
und es het zvill iiflüss wo eim überreize und ablenke devo was wökli mit eim passiert.
und es het z vill lüt ume (vorallem z vill unbekannti) damit me sini persönleche und tüüfschte gfühl würd useloh. und erst sones gruppe erlebnis, wo nur im chline rahme möglech isch (höchstens 4 persone) macht usemene Trip eppis speziells und wichtigs.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

@altered
nöd falsch verstah ich ha mit mire ussag über d natur gmeint dass MIR droge gholfe händ das ganze besser z verstah und das hät kä allgemeini gültigkeit.anderi händ das sicher scho früener erchännt aber ich bin halt eher rationalistisch veralagt.

übrigens han ich e sehr geteilti meinig vo lsd. einersits chas der sicher uf ne bestimmt art öpis neus zeige und au wunderbari, idrücklichi, gwaltigi aber au schrecklichi und völli neui neui "gfühl" uslöse aber ich ha allgemein d erfarig mit droge gmacht dass di nöd sötsch i öpis dristeigere so vo wäge "s git anderi welte" und so züg. bi mir hät da irgendwie zum ne totale realitätsverluscht gfüert grad so als würdi i irgendere uriella-sekte festhange nur das min boss no chli natürlecher isch gsi und weniger choschtet hät :twisted:

Mit trips a goas stimm der voll zue. ich ha min erschte trip anere chline waldgoa gschmisse ha aschlüssend huere schiss vor allne lüt gha und gmeint s lueged mi all a.

schlussendlech werded droge d meinige immer spalte vor allem wänn gwüssi droge legal sind und anderi nöd und ich dänke für gwüssi lüt wird de konsum au nie es problem darstelle und sie ziend sech au no mit 80 es haschpfifli ine, ander (wie ich) konsumiered falsch und münd sich irgendwänn mal fröge öps mit de normale welt überhaupt no klar chömed und gsend i, dass nur inere schiirealität gläbt händ, womit ich aber nöd wot behaupte dass e richtigi und e falschi realität git.

ich mach eu etz en gfalle und gan go penne villicht tröimi ja vomne schöne trip... 8)
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

@wuchenendbefürworter

verstah mi nid falsch, eg han nid dich welle agrife oder dir was unterstelle. eg han eifach grad das biispil gnoh wil egs vorher glese han und mir keis bessers igfalle isch.
natürli choi mensche mit hilf vo lsd erkenne aber vorallem au erfühle, das si en teil vor natur sind (und eg denke wenn du seisch du sigsch rationalistisch veraalagt esch je nach demm eher s erspüre dur lsd für di erliechteret worde)
was eg han welle säge isch eigentli dem was du seisch sehr änlech, me söt sich nachdem me so en erkenntnis gha het (oder anderi) nid dri inesteigere und meine das seg jetz der halbi weg is nirvana or so.
aber wie du seisch lsd birgt d gfahr das me ebe genau das macht, sich in eppis inesteigeret.

hikuri

Beitrag von hikuri »

geht doch mal fuer 2 tage alleine auf den berg, ohne essen und ohne wasser, sucht euch einen ungestoerten platz, markiert eine kreis von etwa 2 meter durchmesser und bleibt in diesem kreis, ohne essen, ohne trinken, nur euch und euren und den geistern des ortes ueberlassen.

vielleicht bringt das mehr erleuchtung und einsicht als 500 micros an einer technoparty.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

anderi händ das sicher scho früener erchännt aber ich bin halt eher rationalistisch veralagt.
ich finde nöd, dass serchenne vonere naturverbundeheit und so sache irrational sind. ich finde dass isch die rationalschti erkänntnis wo ich je gmacht han. dazue, dnatur völlig zignoriere, wie das ja viel gmacht wird, chönnd imho nur völllllig irrationali (zu mindest i dere bezieig) mänsche fähig sii.

um davo nomal ufs lsd (oder au anderi halluzinogen) dschlüsse, mussich säge, dass fü mich lsderfahrige/lsd-verstärchti-gfühl i de regel völlig rational sind. dass z.b. en baum au e art bewusstsii und en "spirit" hät, was ja grad so e typischi lsderfahrig isch (was aber nöd heisst dass sie nur uf lsd chan gmacht werde, nöd dasser wieder afanged züg da ineinterpretiere), isch doch e absolut rationali erkänntnis, wells ja schlicht und eifach so isch. dsache so erkenne wie sie offesichtlich zsii schiinend, isch doch völlig rational und hat absolut nüt mit abgspacet oder so ztue; au wenn die ganz welt was anders behauptet.
schlussendlech werded droge d meinige immer spalte vor allem wänn gwüssi droge legal sind und anderi nöd und ich dänke für gwüssi lüt wird de konsum au nie es problem darstelle und sie ziend sech au no mit 80 es haschpfifli ine, ander (wie ich) konsumiered falsch und münd sich irgendwänn mal fröge öps mit de normale welt überhaupt no klar chömed und gsend i, dass nur inere schiirealität gläbt händ, womit ich aber nöd wot behaupte dass e richtigi und e falschi realität git.
ja dass mussme durchuus au mal so richtig festhalte. das ganze isch wohl, wie ja jetz glaub au scho oft gseit worde isch (ich wills doch au mal säge :-D ) e seeeehr individuelli aglägeheit. gnau wie das:
geht doch mal fuer 2 tage alleine auf den berg, ohne essen und ohne wasser, sucht euch einen ungestoerten platz, markiert eine kreis von etwa 2 meter durchmesser und bleibt in diesem kreis, ohne essen, ohne trinken, nur euch und euren und den geistern des ortes ueberlassen.

vielleicht bringt das mehr erleuchtung und einsicht als 500 micros an einer technoparty.
die einte sind nachher villicht suppermega, de anderne wirds eifach nur schlecht.
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

Ich habe noch nie Acid genommen in der Absicht eine höhere Erkenntnis oder eine Erleuchtung zu erhalten. Gehöre auch nicht zu den Menschen, die regelmäßig konsumieren. Ich beschränke meinen Konsum auf einige male im Jahr und das entweder auf Open-Airs oder in kleineren, freundschaftlichen Kreisen. Ich nehme schon seit etwa 7 Jahren (seit Beginn meines Studiums) Psychedelikas und darunter war am häufigsten LSD anzutreffen. Ich hatte sehr viele unglaubliche Erfahrungen mit LSD und hatte nie einen Nachteil dadurch erlebt.

Oftmals hatte ich aber gewisse –zweifelhafte- Gedanken, bei den mir auch bewusst geworden ist, was bisher in meinem Leben falsch gelaufen ist oder was ich besser machen könnte, um es zu verbessern. Folgend aus diesen Gedanken habe ich dann Änderungen vorgenommen, die mich tatsächlich weiter gebracht haben. Ich möchte ja nicht sagen, dass ich für diese Erkenntnisse ohne LSD unfähig wäre, im Gegenteil, sie waren und sind genauso da, allerdings fiel es mir auf LSD einfacher die Gründe zu verstehen.

Ob jemand mit LSD eine spirituelle Erfahrung erleben kann, hängt von der jeweiligen Phantasie und Bereitschaft dafür ab. Dasselbe gilt auch für eine höhere Erkenntnis, die wir manchmal als Erleuchtung bezeichnen. Auf LSD lassen sich durchaus tiefe, analytische Gedanken führen, die einem eine neue Sicht auf die Welt geben können. Allerdings hängt das nur zu einem Teil von LSD ab, viel mehr von der Person, die von sich aus schon so veranlagt sein muss. Mir sind z.B. viele Dinge unter LSD klar geworden, die ich später in philosophischen Werken bestätigt bekommen habe: beispielsweise, dass alle Dinge der Erkenntnis nur durch das Bewusstsein verformt sind, und das wir über die tatsächlichen „Dinge“ wenig wissen können. Das Bewusstsein projiziert seine Version der Wirklichkeit, und dies ist das, was wir Gegenstände der Erkenntnis nennen. Auf ACID wurde mir oftmals dieser (an sich unwiderlegbare) Fakt (Projektion der Wirklichkeit durch das Bewusstsein) ganz besonders klar.

Ein kategorisches Abstreiten oder Beführworten einer „höheren Erkenntnis“ unter der Wirkung von Psychedelikas ist falsch. Hängt doch immer nur von der Person ab, und die Droge gibt manch einem den Anstoß zum Denken, manch einem zum Tanzen, manch einem zu beidem, und anderen wieder zur Diskussion mit dem Wald, was ich als wertvolle, spirituelle Erfahrungen ansehe, auch wenn sie vollständig durch chemische Prozesse in meinem Gehirn verursacht werden (btw: alles im Körper ist Chemie). Zu solchen Erfahrungen sind nicht alle fähig, mögen sie noch so viel LSD zu sich nehmen.

Ich habe jedenfalls inzwischen mein Studium beendet und führe ein gerordnetes und kontrolliertes Leben. Knapp 7 Jahre LSD und Goa haben meinem Leben eine besondere Erfüllung gegeben, von der ich zuvor nicht einmal träumen konnte. Ganz besonders wichtig finde ich dabei den Acid-tauglichen Psy-Trance, viel wichtiger als das Acid selbst, auch wenn das nun komisch klingen mag... :wink:
Father Oblivion
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Father Oblivion »

Oder eifach usdrückt nimmsch Seilbahn wo uf dä Berg ufe gaht um dä Sunneufgang zgseh, oder nimsch en beschwerliche wäg wot für Stunde underwägs bisch um spitze vom berg zereiche, und dä sunneufgang i sine ganze schönheit dörfsch bewundere.
Dänne chamer sich frage wälles isch dä besseri wäg, oder wälle isch nachhaltiger

hehe da chann i als bergstiger mit em sture ehrekodex moeglischscht kei seilbahne z benutze natuerli nur fuer de nachhaltiger weg plaediere :-D

ich finde es isch fascht unmoeglich ueber droge z diskutiere waenn mer si no nie gno haet.
ebefalls isch es schwer ueber e droge z diskutiere wenn mer no in ere phase vom konsum isch.

ich finde mer kennt e droge erscht wenn mer ufghoert haet sie z neh.. will mer erscht denn wieder raelitaet und schiinwelt unterscheide chann...

mir haet bis jetzt jedi droge meh gschadet als das sie oeppis gnutzt het.. (ei subschtanz het i mir so e tuefi wunde grisse dass i 15 jahr denach de psychisch schade no bemerke)

so wie d scientologe mit ihrem slogan "de mensch brucht nur 10 prozent vom ghirn" ja eigentli recht haend, stellt sich doch aber au be de droge d frag, isch euses ghirn ueberhaupt fuer e bewusstsiiserwiterig konzipiert?

glaub da versprechet sowohl d psychosekte als au die psychoaktive substanze oeppis wo gar noed moeglich isch... oder beziehigswiis jede art vo erfahrig wo mier mached isch ja e bewusstsierwiterig..

meine de a.hoffmann nennt sis buech ja noed eifach so "lsd-mein sorgenkind" ich denke au wenn er scho a paar goa-parties "uftrete" isch, wuerd er uebers konsumverhalte a goa-parties nur truurig de chopf schuettle..
Antworten