ja da stimm ich dir grössteteils zue
Kann jemand nicht zum gleichen Punkt, den selben Einstellungen und Ansichten kommen wie du, nur weil er nie LSD konsumiert?
ja chan er. ich han und würd au nie behaupte, dass mer igendwas näh muess um wiiter zcho bzw. öpis zverstah. es chan aber siii (es muss nöd), dassmer erscht verstaht, wenn mer gwüssi sache gmacht und erlebt hat.
Jemand, der sich über einen anderen stellt, nur weil dieser etwas nicht, oder einfach nur anders tut, der sollte sich aus meiner Sicht erst einmal über das Wesentlich Gedanken machen.
ja wenn öper sich deswege über öper andersch stellt, dann sött er sich würkli gedanke mache. das isch aber au gnau das wasi vorher, uf lsd bezoge, gmeint han: es chunnt schnell so übere, als würd mer sich über öper stelle, wennmer öperem wo nie en geile trip gha hat vo sim geile trip verzellt.
isch eigentlich no naheliegend, oder: "hey weisch isch uuhuerre krass gsi, ich hans bis i jedi fasere vom körper gspührt - ich han mich wie eis mit allem gfühlt und igendwie eiegentlich mal erkennt, wie geil nur scho es blatt isch - boah, plötzlich verstahn ichs - das isch ja eigentlich deswege und de isch nur so well das, und das isch so wege jenem." das sind doch so biispiel, wie "öper" (klar jede fühlt andersch) fühlt und verzellt wenn er serstmal en würkli geile trip gha hat.
die argument chömmed jetz ja dem, wo das no nie so erlebt hat, schnell mal arrogant, fehlgleitet, missinterpretiert oder überekeit inne, well er das ja no nie so erlebt hät und sich das eifach absolut nöd vorstelle chan, wie öper das jetz innerhalb vo so churzer ziit erkenne söll. ich stimm dir zue, dass vieli lüüt wo chrampfhaft nach söttige erkenntnis sueched, das ganze übertriebed und nach miinere weltaschauig die schiinbare erkenntnis als söttigi missinterpretiered. dennoch isches möglich, dassmer ufeme trip (meistens de erschti "geili" und nur wennmer "s'richtig" macht [aso sicher nöd wennmer jedes WE tript] au mehreri) söttig erkenntnis, und zwar kei komischi igendwie zwangshaft erwünschti, hät.
da liiids dann nur no am ego vom zuehörende, wo no nie richtig tript hät, ob er das als arrogant oder so empfindet. inwiefern gönnt de zuehörer em "erkennte" siini erkenntnis? nimmt ers iisy dass de ander agit sache erkennt zha, wo er sich nöd sicher isch ob er sie selber erkennt hät? gönnter em andere das, oder chunnt als erschtes dfrag: "hey hanich das au erkennt?". so wie ich de mensch kenn, gönnters em "erkennte" nöd, min koleg hats früener de andere au nöd chönne gönne - er hat sich zerscht müsse sicher sii, dasser selber au erkennt hat...
aber ganz klar chanmer alles uf verschiedeni art "erkenne". und segs kiffe, trip oder was au immer - nüt bringt vo usse öppis inne, das gaht, wied seisch, vo inne geg usse (au lsd isch schluussendlich "nur" es werchzüüg). me erkennt wohl nüt, wennmer nöd e gwüssi bereitschaft dezue hät (was au wieder en grund isch, dass vieli uf horrortrips chömmed, s'lsd nur mit mega viel alk oder gar nöd erträged oder sdann eifach unspektakulär isch)
hmmm... aso sorry für die viele "erkenne", aber han da kei besseri wort gfunde....
sfalltmer sicher grad no meh iii, aber jetz mussi mal churz pause mache....