Die gute alte Swiss Army
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
- hobicht
- Platin Member

[quote="Miguz"]het öppe ned vill mit faschos ztue das esch halt infanterie
Ich bin kein mensch ich bin kein tier ich bin grenadier das esch eres motto
das send genau die type wo üs alefals im ernschtfall de arsch retted weils kampfsöi send[/quote]
ja genau.... de arsch rettä
mini grossartig armeekarriere hed sich uf knapp 2,5 wuche belaufe
und i dere ziit hani bestens gmerkt dass de verein unmöglich funzt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
und das isch bide gebirgsfüsle gsi
doch doch das isch voll faschomässig... huerä glatzenä
Ich bin kein mensch ich bin kein tier ich bin grenadier das esch eres motto
das send genau die type wo üs alefals im ernschtfall de arsch retted weils kampfsöi send[/quote]
mini grossartig armeekarriere hed sich uf knapp 2,5 wuche belaufe
und das isch bide gebirgsfüsle gsi
doch doch das isch voll faschomässig... huerä glatzenä
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

hmmm faschos hin, chindergarte her.... i mine 14 woche RS häts ähnlichi sache ge....
ich hans hald mit humor gno, anderscht gasch kabutt @gedacht werden...oder ebe me cha ufhöre......jedefalls isches intressant zbeobachte wie jede einzeln quasi en neui Chance bechunnt, es Läbe z'erschaffe....also eine wo vorher de Klassetrottel gsi isch, isch plötzli beliebt und guet i dem was er macht i de RS, das veränderet den eine stark so i 15 wuche.... so was han ich intressiert beobachted...
das de verein ned funktioniert würdi nid säge......sobald en Ernschtfall itritt und mer mal 1-10 Jahr imne chrieg währed würd das scho funktioniere, im militär (RS) nimmt mers hald nid würkli ernscht bis uf dvoll Mongos.....und das git hald ein salat.....
uf jedefall lustig zgseh, ha mi gad zrugg erinneret @im korridor stah vorem Penne - NachtApell oder wie da gheisse hät.....au lustig zgseh was für gfühl i eim selber chönd produziert werde durch einheitlichi Behandlig, Chleider, Usgang, Bestrafige, Schaffe etc....eifach das all i de gliche situation sind....das isch scho en spezielli erfahrig wen mer das nomol reflektiert....
Alles i allem wetti die ziit irgendwie nid misse aber i wetts au ned nomol mache...
me chönt die energie für viel bessers nutze....
ich hans hald mit humor gno, anderscht gasch kabutt @gedacht werden...oder ebe me cha ufhöre......jedefalls isches intressant zbeobachte wie jede einzeln quasi en neui Chance bechunnt, es Läbe z'erschaffe....also eine wo vorher de Klassetrottel gsi isch, isch plötzli beliebt und guet i dem was er macht i de RS, das veränderet den eine stark so i 15 wuche.... so was han ich intressiert beobachted...
das de verein ned funktioniert würdi nid säge......sobald en Ernschtfall itritt und mer mal 1-10 Jahr imne chrieg währed würd das scho funktioniere, im militär (RS) nimmt mers hald nid würkli ernscht bis uf dvoll Mongos.....und das git hald ein salat.....
uf jedefall lustig zgseh, ha mi gad zrugg erinneret @im korridor stah vorem Penne - NachtApell oder wie da gheisse hät.....au lustig zgseh was für gfühl i eim selber chönd produziert werde durch einheitlichi Behandlig, Chleider, Usgang, Bestrafige, Schaffe etc....eifach das all i de gliche situation sind....das isch scho en spezielli erfahrig wen mer das nomol reflektiert....
Alles i allem wetti die ziit irgendwie nid misse aber i wetts au ned nomol mache...
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
wenn min bitrag glese hesch esch dred fo infanteriertinu the PsySchlumpf hat geschrieben:LOL ich bin jetzt Betriebssoldat... d.h. im "Ernstfall" würde ich denen wohl die Stiefel putzen!Miguz hat geschrieben: das send genau die type wo üs alefals im ernschtfall de arsch retted weils kampfsöi send
aber au Betriebssoldate send wechtig was möched dlüt ohne material und so =)
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member