bon soir.
das isch es zimmlich grosses thema wo du ahsprichsch. ich meine demit individualisierig und in/toleranz. sehr heikel.
jedefalls mis statement isch:
jedä mänsch sött bestrebt si es individuum z werde. das heisst ned zwingernder masse sich us de masse abhebe z welle. es gaht darum "sich z finde", sich em ICH bewusst zwerde, z wüsse wer ICH bin und wer min körper isch. das isch eigentlich vergliichbar mit ere reis nach ine. e reis, wo mer sich neu kännelernt, sich vilicht sogar vo usse gseht als fremde. ja und uf demm wäg sött mer aber au nie vergässe tolerant z sii. und wie gseit, da muss mer au selber gränze zie wo denn intoleranz ahfangt.
jedefalls zum meditiere:
ab und zue meditier ich au, aber han au nonig das "wow-erläbniss" gha. aber meditation isch e supper methode zum i sich selber ine gah, so wie ich gseit han. es isch au e entspannig, wo konzentration fördere cha. mer chan i de meditation, also je nach meditationsart, sälber entspannigsort, gedanke-tämpel und weisheitsverträter kreiere.
ich dänke mal, dass es unheimlich vill üebig brucht, oder eifach nur e wenig materiell bundeni seel zum "richtig" meditiere z chöne. und ja es git keis richtig und falsch. wenn mers so macht, wies eim am beste gfallt, denn isches sicher ned falsch:)
the end.
ps: bäum. ja. früener hend d mänsche no steigeister und baumgeister ahbättet. aber jetzt chömmer die geister nüme "fühle" und desshalb gits die ganz eifach ned. ABER FALSCH. d natur spricht mit eus!