outdoor in bassersdorf 31.12.06

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Pilzli »

wennd uusteilsch muesch ou iistecke chönne... :P
Ich han jo eigentlich gar nid wellä usteilä, han jo nur mini Meinig anderä wellä mitteilä...

Aber jo: Peace für alli
Moonwhite

Beitrag von Moonwhite »

Erscht mal es fetts Dankeschön dasser alli cho sind ! Die Party isch so usecho wie mers erwartet han wenn ned na besser ,isch uf jede Fall en mega fun gsi mit dem luschtige Partyvolk.
Mir sind denn doch na zimli gschlisse gsi nach 5 Täg det obe und zum abrume hets denn a na afange schneiiiieeee :P .
Es git Fundsache Kleider etc. wenner was vermissed eifach bim Ste oder so melde. Wie hender eigentli d Idee mit de Blackzone gfunde?
Ich wünsche allne wonis nanig gseit han na es guets neus, bis ufs negschte reisli, grüessli
Zuletzt geändert von Moonwhite am Sa 6. Sep 2008, 08:39, insgesamt 1-mal geändert.
thotem
Silver Member
Silver Member
Beitrag von thotem »

Jaa danke a all wo das Fäschtli ufd Bei gstellt händ und a all wo ihri Bei uf die Party gstellt händ! Gueti Lüüt, gueti Musig guets neus! Gits Bülder?
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Röm

Beitrag von Röm »

Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

Bild

so müsste es eigentlich immer sein.....SUPER!!!!!
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja das isch würkli sehr lobenswert!

und so "sächeli" mached dparty doch eifach immer no es stückli geiler und träged eifach was zude "vibes" bii. :P
pfuetze
Silver Member
Silver Member
Mesi für de schön jahreswächsel...

Beitrag von pfuetze »

jeah...überall lächlendi lüüts...x-verschidäni plätzlis und eggelis und höhlis und näschtlis und chüchelis,jeah,jenes los....äh ja, däncfloor hets au no ghaa...mir hets amne füürli am beschte pässläd...jeah,es fäscht vo allne für alli...es sind viel da gsi wo gueti lune hend welle verbreite...kei erwartige gha hend,somit egal wie de sound oder rägä isch...partytime :P
in der mitte des paradox, liegt die weisheit
Antworten