72h by Dancemusictribe, 23 - 26.12.06, Bülach

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Galaktikvibes

Beitrag von Galaktikvibes »

bloodflower of psy hat geschrieben:

he ich ha hure wenig bilder vo dere goa gfunde uf de dmt website hets hure wenig bilder cha mir wer sege wo mer no meh gfindet???? wer no nett

ja eh uf www. aooa.ch muesch di eifach regeschtriere!! denne muesch uf de linke site uf party+nightlife und dete findsch es denne :-D
gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gnömli »

ou mir het die party sehr guet gfalle.da isch tanze a gseit gsi bis zum bitteren ende.ha scho lang nüme ä so hammermässigi progi nacht erläbt.

dr sound het die packt sobald mä uf dr tanzflächi isch gsi,...wow was für es gschänk das isch gsi ihr erschte nacht dä viel platz womä het gha zum dür ds glasshuus ds tänzle,het i nid erwartet...weni den mal ä chlini pouse ha nötig gha het mä säch bi würkli schönem ambient sound ufem sofa chönne erhole und nätti gspräch füehre...

ds ambient set vom goachim het mi schwär überwältiget,da isch mä so richtig is tröime cho und isch no grad chli lenger bliebe hocke und het dene kläng still zue glost...danke...

hehe wen de scho ä live act ds fuul isch si sound live oder ä teil live ds mache,den söt mä scho luege das d cd nid hüpft am afang vom set :lol:

bi den am 25 wieder nach bülach pilgeret um das wunderschöne erläbnis fortsetze...für mi hets die erscht nacht nid chöne tope,trotzallem hets gfägt.het viel meh lüt gha und dr frei platz zum tänzle isch nüm so da gsi...aber ou den het mä irgendwo es plätzli gfunde um sis füdli ds schwinge...was chli gnärvt het si die läschtige securitas gsi,aber chas irgendwo düre verstah dasi strenger worde sie aus ihr erschte nacht...isch ou nid ä eifache job wo sie da hei gha...aber bitte alles im mass und nid grundlos lüüt filze oder verfolge wo doch nur d party wei gniesse [-X .wet da nid meh dr zue säge,lösst sicher nur ä diskussion us wo niene häre füehrt...

danke ads ganze DMT team und hälfer für die schöne stunde bi euch ar wiehnachte... =D>
Pashkas

Beitrag von Pashkas »

War wirklich ne gelungene Party. Hatte mir zwar ein bisschen zuviele Leute, aber das isch jo meistens im Glasshuus.
Merci für die lustige Unterhaltige ;-)

Hat es noch mehr Photos als die auf der DMT Homepage?

Gruess

Natascha
15.3.08 - Santa Mustaffa - Abschiedsparty v. Lee & Natascha
> http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=21&t=6734

....Music is the drug - dance away into Neverland....
dancemusictribe

DMT Party Fotos Online

Beitrag von dancemusictribe »

Auf der Homepage von DMT sind jetzt alle Fotos Online.

http://www.dancemusictribe.com

DMT Team
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

Bizzare-Contact hat geschrieben:bloodflower of psy hat geschrieben:

he ich ha hure wenig bilder vo dere goa gfunde uf de dmt website hets hure wenig bilder cha mir wer sege wo mer no meh gfindet???? wer no nett

ja eh uf www. aooa.ch muesch di eifach regeschtriere!! denne muesch uf de linke site uf party+nightlife und dete findsch es denne :-D
het sich erledigt hent tsite erwitert han jetzt ganz fie aber merci
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
bliblablup
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bliblablup »

Wie siehts mit Fundstücken aus? :? geb langsam die Hoffnung auf.
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

Antworten