unterschied zwischen lsd und doi
unterschied zwischen lsd und doi
kennt öpert de unterschied zwische lsd und doi? flashmässig meini........
sovill ich weiss gaht doi wesentlich länger... trip bis zu 20h und meh... han jedoch kei persönlichi erfahrig dämit
-> http://en.wikipedia.org/wiki/2%2C5-Dime ... mphetamine
Da sehr vill guät infos...-> http://www.erowid.org/library/books_onl ... l067.shtml
-> http://en.wikipedia.org/wiki/2%2C5-Dime ... mphetamine
Da sehr vill guät infos...-> http://www.erowid.org/library/books_onl ... l067.shtml
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
http://myspace.com/gizmogoa
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
http://myspace.com/gizmogoa
merci vilmol isch no en gueti site...........
dasses länger würkt hani scho ghört. i han bis jetzt "nur" doi konsumiert....und da trip isch recht lang....also 14 stund oder so.....aber nit 30. aber han vil glesa dass uf doi nit so en extrema optische hesch......also kann i eba nit bestätiga...
......und aswia würs mi aifach wunder neh wias denn uf lsd isch. villciht het jo do i dem forum scho mol öpert baides ka und kanns mr sega.........
grüessli
dasses länger würkt hani scho ghört. i han bis jetzt "nur" doi konsumiert....und da trip isch recht lang....also 14 stund oder so.....aber nit 30. aber han vil glesa dass uf doi nit so en extrema optische hesch......also kann i eba nit bestätiga...
grüessli
-
strigor
im gegensatz zu LSD, dass zur gruppe der tryptamine gehört, ist DOI ein phenylalkylamin. im prinzip handelt es sich bei DOI um DOB, bei dem an der 4-position an stelle des brom-atoms ein iod-atom eingeführt wird (daher das i am schluss) - die wirkung von DOI ähnelt der wirkung von DOB stark (nur dass es noch toxischer wirkt). sowohl DOB wie auch DOI sind nicht mit LSD 25 zu vergleichen. der rausch von DOB/DOI und DOM ist eher mit 2C-B zu vergleichen (logisch, da gleiche gruppe). die hallus sind weniger kantig un geometrisch, als bei LSD 25 oder psylocibin. eher hat man das gefühl, von einer flauschigen und nebligen struktur. die gedanken sind nicht so klar und rein, wie bei LSD 25 - sie sind eher zerstreut und schnelllebig, wie bei MDMA (mdma gehört auch zur gruppe der phenylalkylamine). horrortrips und auflösungen des egos, sind trotz länge und stärke des rausches seltener als bei LSD 25. dies hat sicher auch damit zu tun, dass DOB un co. als wärmer und menschenfreudlicher, als LSD 25 gelten. schwierigkeiten ergeben DOB und co. vor allem auf der physischen ebene. der 16-20 stunden andauernde rausch, sowie die typsche fehleinschätzung des momentanen körperzustandes (wie auf mdma - juhui, mir geht es ja so gut - ich muss nie mehr urinieren, essen, trinken - ich bin ein tanzendes lichtwesen) führen zu einer starken belastung des körpers - dazu kommt, dass DOI sehr schwer zu dosieren und äusserst toxisch ist! vor allem darm, nieren und blase werden stark angegriffen! ich habe zum beispiel auf DOM (welches das angenehmste der gruppe ist) an der fullmoonparty in die hosen gekackt und es erst viele stunden später gemerkt
- also, vorsicht! 
aber trotdem! DOM und co. sind geschenke der götter!
aber trotdem! DOM und co. sind geschenke der götter!
krass! trotzdem, dass du seisch, die droge sind mega geil- ich würds nie usprobiere!! und das findi de peinlich, wenn dr eiget körper nümme im griff hesch und dr solchi sache passiere... lieber finger weg loh vo dem zeugs!!strigor hat geschrieben: ich habe zum beispiel auf DOM (welches das angenehmste der gruppe ist) an der fullmoonparty in die hosen gekackt und es erst viele stunden später gemerkt- also, vorsicht!
![]()
aber findes mega muetig vo dir, dass du das hie so verzöusch- und merci für di usfüehrlich bricht... chani mer s'sueche i de chemiebüecher spare
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
-
strigor
ui.....................krass......................
also zerscht mol merci vilmol strigor für dini super erklärig...........
es isch recht strub wil i au no pm`s kriagt han und jeda erklärts anderscht..........aber würkli anderscht.
also am beschta i probiara mol lsd.........
i han bim doi nia würkli zgfühl ka dassis nüm in griff han mitem körper....aber eba..........was ma so i dem moment fühlt isch jo nit immer relevant
i han aifach brutal müha ka zum mier a zigaretta azünda
nit will i mich neit bewega han könna.....sonder me wil mich so vil immer abglenkt het. i han aswia kai zit ka.......
das waissi no..........
i hans eba no zimli intensiv empfunda......*schwitz* und drum nit gwüsst ob das bim lsd au so isch oder obs echt biz weniger *astrangand* isch........jedafalls dass alles weich und flockig isch (huara strub zum erklära) das stimmt aswia...........i han au imemr so en nervige nebel gse.........
naja.........i denka sogar wenn ma baides ka het ischs worschinli schwer zum erkära..........
also zerscht mol merci vilmol strigor für dini super erklärig...........
es isch recht strub wil i au no pm`s kriagt han und jeda erklärts anderscht..........aber würkli anderscht.
also am beschta i probiara mol lsd.........
i han bim doi nia würkli zgfühl ka dassis nüm in griff han mitem körper....aber eba..........was ma so i dem moment fühlt isch jo nit immer relevant
i han aifach brutal müha ka zum mier a zigaretta azünda
i hans eba no zimli intensiv empfunda......*schwitz* und drum nit gwüsst ob das bim lsd au so isch oder obs echt biz weniger *astrangand* isch........jedafalls dass alles weich und flockig isch (huara strub zum erklära) das stimmt aswia...........i han au imemr so en nervige nebel gse.........
naja.........i denka sogar wenn ma baides ka het ischs worschinli schwer zum erkära..........
-
Kollegoli
- Platin Member

aso das was du seisch, das astrengende, hasch bem lsd au, je nachdem wie din trip isch.
wenn alles viel heftiger und intensiver wahrnimmsch isches nu logisch, dass du überforderet bisch und nu scho sazünde vonere zigi echt es riise uneternehme cha werde.
--> je meh du umdich ume häsch und je wilder dasses isch, desto astrengender chas werde --> söttig substanze deswege langsam und chlii usprobiere und prinzipiell a partys immer nu halb so viel wie susch würsch ---> partys = meh üsseri iiflüss
aso das was du seisch, das astrengende, hasch bem lsd au, je nachdem wie din trip isch.
wenn alles viel heftiger und intensiver wahrnimmsch isches nu logisch, dass du überforderet bisch und nu scho sazünde vonere zigi echt es riise uneternehme cha werde.
--> je meh du umdich ume häsch und je wilder dasses isch, desto astrengender chas werde --> söttig substanze deswege langsam und chlii usprobiere und prinzipiell a partys immer nu halb so viel wie susch würsch ---> partys = meh üsseri iiflüss
- schanti-schanti
- Silver Member