de schöni-sache-ufspür-olator...
das isch ja e geili gschicht, luusmeitli. vor allem das mit de kafis, hihi...
ich bin hüt vome fründ us israel am msn akickt worde, wo sich scho u lang nüm gmäldet hät. isch u schön gsi mitenand zrede, so als hettemer eus nöd scho es jahr nüm gseh.
etz isch er is bett und d einsamkeit vo de nacht da um mich ume isch plötzli bedrückend, aber irgendwie au schön. ich mach etz mal chli tee und setz mi id stube zum d dunkelheit und d stilli gnüüsse.
nächtlichi grüess, shmau
ich bin hüt vome fründ us israel am msn akickt worde, wo sich scho u lang nüm gmäldet hät. isch u schön gsi mitenand zrede, so als hettemer eus nöd scho es jahr nüm gseh.
etz isch er is bett und d einsamkeit vo de nacht da um mich ume isch plötzli bedrückend, aber irgendwie au schön. ich mach etz mal chli tee und setz mi id stube zum d dunkelheit und d stilli gnüüsse.
nächtlichi grüess, shmau
-
Titali
Yuuuuhuuuuu, ein zeichen kam 
ich ha scho sit lengerem kriise, wüe ich fast kei geld zämeberchu für mini reis! doch jetzt grad het mir en frühechere arbeitgäber aglütet und mir en näbejob abote mitemne fette stundelohn *ole*
das heisst, i have enough money for my trip to asia!
und dr geilst, vori ha ich en thai-women am telefon gha (bügle ja imene callcenter) und ha mit ihrer grad 10 min. quatsch über thailand… ach, het mer grad chli home-feeling ghä!
Yeah, dr tag isch geil … vorallem nach dene schaiss days vorhär
Ich umarm euch alli
Kiss titali***
ich ha scho sit lengerem kriise, wüe ich fast kei geld zämeberchu für mini reis! doch jetzt grad het mir en frühechere arbeitgäber aglütet und mir en näbejob abote mitemne fette stundelohn *ole*
das heisst, i have enough money for my trip to asia!
und dr geilst, vori ha ich en thai-women am telefon gha (bügle ja imene callcenter) und ha mit ihrer grad 10 min. quatsch über thailand… ach, het mer grad chli home-feeling ghä!
Yeah, dr tag isch geil … vorallem nach dene schaiss days vorhär
Ich umarm euch alli
Kiss titali***
-
Drachenherz
-
Titali
ja gäu, es gö mega viel wäg - infected of itShmahu hat geschrieben:hey claudi, isch ja geil für dich! wänn düüsisch dänn eigentli ab und wie lang? irgendwie ziehts de winter huere vill lüüt ufe reis... usserd mich, ich finds da gad sehr schön i de schwiiz...
gester ha ich no grad mitere guete fründin telefoniert und sie chunt ou uf thailand *yuuuhuuuui* wird immer wie geiler, vorallem ich gange a greenspirit
ja, winter isch sicher ou schön hie, wett ändlech mau wieder go snowboarde und findes ou schön, deheime kuschle, wenns kalt dusse isch... gmütlech es fondue zässe mitemne chmineefüür und guete fründe! dört bisch froh, wenn dr niemer znöch chunt *schwitz&kleb* very fucking sticky always, drum bin ich meh oder weniger am strand, dört haltisch no grad us
-
Drachenherz
Bin hüt über Mittag dusse gsi, und dä herbschtwind hät d'Blätter, wo in allne Farbe umewirblet, zu richtig gehende "Blätterhosene" gformt...
Hui, und woni so dä Zürisee gseh han, mit dere geniale Herbschtatmosphäre, da hani grad en wohlige Freude-Süüfzger ablah müesse.
Ja, dä herbscht, scho e wunderbari Jahreszyt.
Und ganz krass: Es isch genau dä herrlich Altwiibersummer gworde, vo dem ich i dem verrägnete Auguscht träumt han. *jupiiiieh*
Hui, und woni so dä Zürisee gseh han, mit dere geniale Herbschtatmosphäre, da hani grad en wohlige Freude-Süüfzger ablah müesse.
Ja, dä herbscht, scho e wunderbari Jahreszyt.
Und ganz krass: Es isch genau dä herrlich Altwiibersummer gworde, vo dem ich i dem verrägnete Auguscht träumt han. *jupiiiieh*
-
TheAngel1985
Ich han dänkt ich muess dä Thread mal wieder kli is Läbe rüefe... han nämlich wieder es paar Sächeli... 
- ich hock grad am Pult lose es mega schöns Lied und bin eifach zfride... chönt zwar hüle aber s'gaht mir guet...
- freu mi ufs wuchenend... mal wieder kli Ramba Zamba...
- Schuel u Gschäft laufet...
zwar stress bis a Bach abe aber ich han wenigstens d'Möglichkeit z'schaffe u z'lerne...
- Han scho fast alli Wiehnachtsgschänkli... *lach*
- Han endlich wieder e neui Frise... *freugump*
- und i freu mi uf alles wo euch freut...
- ich hock grad am Pult lose es mega schöns Lied und bin eifach zfride... chönt zwar hüle aber s'gaht mir guet...
- freu mi ufs wuchenend... mal wieder kli Ramba Zamba...
- Schuel u Gschäft laufet...
- Han scho fast alli Wiehnachtsgschänkli... *lach*
- Han endlich wieder e neui Frise... *freugump*
- und i freu mi uf alles wo euch freut...
also hüt am morga bini ufgwacht und ha de mensch wo i meegaaa gern han in arm gno und kuschlet.......
so fot de tag aifach mega bluemig a.............
denn hani grad geschter mit mina "sandkaschtakollegin" telefoniert und i gon si am wuchanend in berner oberland go bsueche!!!!!!!!!!!!!juuuhuuui i freu mi mega.
endlich gsen i wider mol biz natur und nit immer stadt..........
und jetzt hocki grad mit minam geliabta redbull vorem pc und stell mi uf de arbaitstag i.................
wünscha eu au allna en schöna tag.......smile
so fot de tag aifach mega bluemig a.............
denn hani grad geschter mit mina "sandkaschtakollegin" telefoniert und i gon si am wuchanend in berner oberland go bsueche!!!!!!!!!!!!!juuuhuuui i freu mi mega.
endlich gsen i wider mol biz natur und nit immer stadt..........
und jetzt hocki grad mit minam geliabta redbull vorem pc und stell mi uf de arbaitstag i.................
wünscha eu au allna en schöna tag.......smile
-
ilenja
-
Drachenherz
Wie sich sones herrlichs Gfühl aafühlt?
In etwa so: Ich lebe im Moment, betrachte etwas (zum Beispiel die wunderbare Natur vor mir, oder einen geliebten Menschen, oder höre ein lied...)
Und losgelöst von dem, was mich kompliziert sein lässt (hehe) berührt mich das dann so, dass mir die Freudentränen oder vielmehr Tränen der ge-/berührtheit kommen, und mein ganzes Sein, mein ganzer Körper durch diese Freude und Berührtheit erfüllt werden, sodass ich nicht anders kann als zu seufzen. Hmm. Einfach wunderbar.
In etwa so: Ich lebe im Moment, betrachte etwas (zum Beispiel die wunderbare Natur vor mir, oder einen geliebten Menschen, oder höre ein lied...)
Und losgelöst von dem, was mich kompliziert sein lässt (hehe) berührt mich das dann so, dass mir die Freudentränen oder vielmehr Tränen der ge-/berührtheit kommen, und mein ganzes Sein, mein ganzer Körper durch diese Freude und Berührtheit erfüllt werden, sodass ich nicht anders kann als zu seufzen. Hmm. Einfach wunderbar.
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

-
ilenja
- Zauberhäxli
- Platin Member

Ich gseh grad au us mim Fenschter und fröi mi über diä herrlich Sicht!!!!
Dank Fensterplatz bim Schaffe und dank dem das öises Büro im dritte Stock isch han ich immer so ä herrlichi Sicht
Ich gseh grad en super blaue Himmel mit äs paar vereinzelte Wulcheformatione, witer hine han ich au no Sicht uf dä Wald, so schön!!!!
Bsundrigs fröi i mi drüber, dass i hüt Namitag frei han *jubelschreiundfröi*
Und sisch gli wider mal Wuchenend en Grund meh zum sich fröiä
Dank Fensterplatz bim Schaffe und dank dem das öises Büro im dritte Stock isch han ich immer so ä herrlichi Sicht
Ich gseh grad en super blaue Himmel mit äs paar vereinzelte Wulcheformatione, witer hine han ich au no Sicht uf dä Wald, so schön!!!!
Bsundrigs fröi i mi drüber, dass i hüt Namitag frei han *jubelschreiundfröi*
Und sisch gli wider mal Wuchenend en Grund meh zum sich fröiä