na das isch ja was....
aso ich verstah beidi siite bzw. ich bin hin und her grisse.
aso einersiits bin ich, die wo mich kenned sind alli usnahmslos scho vo mir deswege gnervt worde

, wohl eine vo rauchparanoidischste und fanatischste nichtraucher wo ich kenn. ich find zigirauch eifach sabgrundtüüfst-verschnissnigste wo ich die ganz ziit um mich ume han. ich kenn gar keis wort um dverschisseheit vom zigirauch und de zwang de immer izatme, usdzdrucke. ich chan raucher so überhaupt nöd verstah, keis bizli. ich gseh i jeder droge en sinn, unabhängig ob guet oder schlecht, jedi droge bewürkt igendwas - rauche isch eifach nur sinnlos (zumindest d'stängeli-abfertigungs-zigis) und bewürkt genau en schiisdräck was eim miinere meinig nah animiere chönnt so öpis oberchotzpfützigs zmache.
Ich finds uuuuuuuuuuhuerrrrre schlimm, dass so viel lüüt rauched, das macht mir ämmel scho regelrecht wehh. Wann wird de mensch de wert vo de luft begriife??? ich meine händer eu das mal überleit.... LUFT........ zigis zrauche, isch fü mich öpe soo, wie wenn mer alli die schönschte kunstwerk wos gid mit dreck beschmiert.
zudem find ichs mega schad, wieviel lüüt, au under de goalüüt wo ich suscht eigentlich im verhältnis zu vielne andere als relativ freigeistig alueg, sich szigirauche glaube mache lönd und sich hinder zigis verstecked.
ich meide jeglichi indoorpartys eigentlich nur wegem rauch. wenn ich da lang be eus ide chuchi bin (im gschäft) dann druckt dlunge mit de ziit. rauch isch eifach so sobernervigste.
ich hasse würkli nöd viel und bin en seeehr friedliche mensch, aber zigis hassi eifach abgrundtüüüüf, so richtig, ich haaasssse siie aaaaaaaaaah
aber wenn mer mich würd fröge, ob ich füres rauchverbot bin, dann würd ich mini stimm entzieh.
ich bin halt wie immer de meinig, dass so sache nöd dur verbot söttet gregled werde. wobii ich em hallucinelve seehr recht gäh muess, dass en nichtraucher eigentlich sött srecht haa, kei rauch müsse izatme- und das hater jetz eidüütig nöd; dinn scho gar nöd und nonid mal dusse so richtig.
aber das stuck entmündigung wo mit söttige gsetz wieder chunnt, passt mer ebe au nöd. rauche isch en uusdruck vo kaputtheit, wenn au nöd iimmer en gliich grosse (ich meine die meiste vo eus händ es stückli kaputtheit in eus), aber me sött miinere meinig nah, wie be de löösig vo de meiste problem, d' ursach und nöd dsymptom bekämpfe.
nunja, ich bin froh wenn um mich nöd graucht wird, aber srecht, das andrene zverbüüte willi mer nöd näh, da bliibe lieber be mine psychische nervmethode...
Aber ich finde es ist schon ein bisschen ein Eingriff in die Freiheit des Volkes. Es rauchen sowieso immer wie weniger und deshalb wird man auch seltener im Restaurant, im Club oder sonst wo durch Rauch wirklich gestört.
Ein wenig Toleranz sollte man doch auch gegenüber den Rauchern zeigen und nicht einfach generell das Rauchen verbieten und die Raucher quasi kriminalisieren (Nimmt mich dann noch wunder, wie hoch die Bussen ausfallen!)
aso dem mitem weniger gstört werde chani aso überhaupt nöd zuestimme.
die toleranz isches, wo mer au mal sött allne andre drogekonsumente entgegebringe und zwar dringendst. aso ich meine rauche isch nunmal die droge wo am meiste drittpersone schädigt. rauch mussi itamte, wenn sich eine eis sprützt oder eis rupft, dann chani wegluege oder zumindest wird mini gsundheit nöd devo beiiträchtigt. be eusere drogepolitik müsst srauche und de handel demit, eigentlich das sii, wo die mit absstand am härtischte strafe gid.... aber geg die linie bini ehh, so werded kei problem glöst.