Colin hat geschrieben:
aber mit richtiger härte sound verlaht me de Tanzflächi eifach mit eme lächle im gesicht also i scho alles was würklich böse isch sind mieni überflüssiger gefühle und gedanken die ich als Bezin benutze um mit tanze

voll uf negativ is Posertiv um zwandle und so
colin, i know what you mean
bin gester in chessu gsi, thanks milosz - bin soooooo positiv überrascht und wOw, läck mir bin ich abgange, obwohl ich früh ha heiwöue, aber ich HA NID CHÖNE... und immer wieder hets mir zu däm dunkle triebende sound en mega smile in face zouberet und lüt sind ja so happy druufgsi!
hät nie dänkt, dass ich zu so sound so cha tanze!!!
milosz hat geschrieben: Andererseits finde ich dass es in der heutigen Welt falsch wäre nur "Friede, Freude, Eierkuchen"-Sound zu produzieren. Es stehen uns turbulente und teilweise sehr unschöne Zeiten bevor - da ist es wichtig, dass jeder wenigstens mit sich selbst im Reinen ist, dann ist es auch viel einfacher allfällige Hindernisse etc. bessser zu überstehen.
jup, passt voll was du seisch... das dräckige ironische scho fast böse i däm sound, passt zu üsere dunkle zyt... lach dere/üsere zyt is gsicht und tanz alles use... till happieness!
uuuuuahhaha, volll geil gsi