Btp- LUFT- 18.11.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

Merlin-ch hat geschrieben:Es häd 560 personnen ga. bewilligt sind 1000 Pers. bi 600 pers. hetädmer zue gmacht.
Mfg BTP
Ui! ja aber, churzi Frag: 1'000 sind bewilligt und 560 sind drin gsi, aber aber wo um Himmels Wille würdet denn die restliche 400 hi? Darum: gueti Idee bi 600 zuedsmache! aber wie chame da nur 1'000 Lüt bewillige?! Denn chame ja niene me anesitze, geschweige denn sich umdreihe oder sowas wie tanze... Bild

Naja, anyway, uf jede Fall für mich en absolut tolli Party gsi!!!!!!! \:D/ Chli vill Lüüt und miserabli Luft zum Tanze Bild, die zwei Sache sind die einzige Zwei zum Beanstande, aber ich han uh vill Lüüt troffe, woni voll nid erwartet hett und mir mega Freud gmacht het!!! Dezue supper Sound (bi Logic Bomb sind bi mir richtig nostalgischi Gfühl fürecho, das isch mis allererschte Goakassettli (!) gsi woni anno dazumal becho han (merci Lüssi! :-D ) Ah ja, und de Sitzsack isch kult gsi döt im Egge vorem CD Stand, sind am Afang lang döt ghöcklet und de Überblick bhalte :wink: (drum schüchi Forderig: MEH Sitzsäck :mrgreen: !)

Es speziells merci no a min Schatz und ds Tinkerbell (mit allem Ahang), hami eifach pudelwohl gfühlt und s'het Spass gmacht! (ps: @ all Vorschnellvermueter: het nix mit Droge ds tue 8) )

Have a nice day :P
Zuletzt geändert von battlefairy am Mo 30. Apr 2007, 11:52, insgesamt 1-mal geändert.
*singhüpftrallalaa*
Twoface

Beitrag von Twoface »

Hey BTP'lers! Merci vel mol für die geili party & fürs booking! S het mega spass gmacht für euch dörfe z sounde! Lg & bes gli
Sometimes you come face to face with yourself...
Antworten