Zu junge Partybesucher

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

UV-Spider hat geschrieben:.Sind wir auch da nicht nur Vorbildr????

Also trägt jeder dazu bei und ist sich selbst mehr wenn er ein paar Prinzipien lebt.....

da bin ich mit dir voll und ganz einig. ich bin sogar der meinung dass gerade solche leute bei einem 13j mehr einfluss nehmen (können) als seine eltern, da man sich ja bekanntermassen in den jahren oft von seinen eltern distanzieren will.
ein rezept dagegen gibts es wohl nicht, eher wieder ein sinnloses katz und mausspiel seiten der behörden
Scooti
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Scooti »

Jah den Jungen hab ich auch gesehen.
Als ich mit meinem Kolleg auf der Treppe sass, kam ein junge hoch( glaube sogar mit seiner Schwester) Die Schwester musste den Jungen halten! K.A was da genau abging!
Im schlimmsten Fall hatte der Junge auch ein Badtrip :shock:
gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gnömli »

habe eine weile mit diesem jungen gesprochen an der party.wir sassen eine weile auf der treppe und ich empfahl ihm ein wenig an die frische luft zu gehen...am anfang fand ich seinen zustand noch nicht so extrem,doch als er immer öfters die augen verdrehte und beim aufstehen x-mal umkippte brachten wir ihn nach draussen.da wurden auch die sicherheitsleute auf ihn aufmerksam und schauten zu ihm.weis auch nicht wie es weiter gegangen ist.weis das jemand?

ich finde es erschreckend wie viele leute nur zu schauen und sich darüber unterhalten was man tun könnte,statt selber mal etwas zu tun.ich konnte es mit meinem gewissen nicht verantworten mich um zu drehen und weiter meinem vergnügen nach zu gehen...
strigor

Beitrag von strigor »

@gnömli: ich muss dir absolut recht geben...und mein verhalten lässt sich nicht entschuldigen! habe ihn tatsächlich nach dem gespräch wieder vergessen...soll mir eine lehre sein...
gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gnömli »

@strigor

sollte kein persönlicher angriff gegen dich sein..
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

BLA BLA BLA habe euch alle Bild
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Aber die Frage ist doch, warum die so sind? Und dass da ständig neue Gesetze und andere staatliche Massnahmen etwas bringen ziehe ich doch stark in Zweifel.
das isch so zimlich ein asatzpunkt, vo dem ich die ganz ziit verzell und wo ich eigentlich was vom wichtigste überhaupt find:

de lüüt, de chinde und au de erwachsene, wird immer meh verantwortig enzoge. alles söll durch verbot und regle greglet werde. sicherheit über allem. symptom- anstatt urasachebekämpfig.

das finktioniert eifach nöd. das macht alles nur schilmmer. dur übertriebeni sicherheit und weiss nöd was, wird freiheit, verantwortig und mündigkeit verhindered. wie sölled eusi chinde vernünftigi mensche werde, wenn sicherheit und regle überem verstand, individualität und de moral stönd?
UV-Spider hat folgendes geschrieben::
.Sind wir auch da nicht nur Vorbildr????

Also trägt jeder dazu bei und ist sich selbst mehr wenn er ein paar Prinzipien lebt.....

da bin ich mit dir voll und ganz einig. ich bin sogar der meinung dass gerade solche leute bei einem 13j mehr einfluss nehmen (können) als seine eltern, da man sich ja bekanntermassen in den jahren oft von seinen eltern distanzieren will.
ein rezept dagegen gibts es wohl nicht, eher wieder ein sinnloses katz und mausspiel seiten der behörden
sgrundrezept odder andersch gseit, de asatzpunkt isch fü mich ganz klar:
glücklichi, vernünftigi und herzlichi erwachseni, gänd au söttig chind. me sött de jugendschutz nöd vors wohlbefinde vom ganze rest vo de gsellschaft stelle. selbstverantwortig und risiko vor regle und sicherheit. de gedanke zverstah und ihn möglichscht vielne lüüt verständlich zmache versueche isch imho de punkt.
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

[/quote]sgrundrezept odder andersch gseit, de asatzpunkt isch fü mich ganz klar:
glücklichi, vernünftigi und herzlichi erwachseni, gänd au söttig chind. me sött de jugendschutz nöd vors wohlbefinde vom ganze rest vo de gsellschaft stelle. selbstverantwortig und risiko vor regle und sicherheit. de gedanke zverstah und ihn möglichscht vielne lüüt verständlich zmache versueche isch imho de punkt.

Hey Oli Oli bisch du eigendlich en Philosoph oder so ändlich.....chasch eigendlich au no dütsch schriebe.....da verstönd ja euisi chind gar ned.... :P

Am Samstig übrigens ade Outdorrparty Mägewil!!!!

Cu
Bild
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Sorry, hans glöscht. Het eh kei Sinn.
Zuletzt geändert von LittleMissGinger am Mi 22. Nov 2006, 12:23, insgesamt 1-mal geändert.
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Miguz hat geschrieben:BLA BLA BLA habe euch alle Bild
hab eusch immer noch liebbbbb der der ohne sünde ist werfe den ersten stein heist es doch man man man

fackt ist das die heutige jugend super kaputt ist einfach so egal wo ob schlager goa hiphop trance last die jungs und mädels auf die frässe fligen anderst gehts eh nicht
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

klar sött mer das ganze ned vo de gsellschaft abhängig mache. nur: so wies usgsed verseid d familie emmer me, de staat und ned z letscht au d gsellschaft. drom fend ech esch um so wärtvoller das mier, das heisst jede einzelni sis bescht söll biträge es guets vorbild gse. miner meinig no hend kollege und chli älteri persone me ifluss als jede lehrer, vater etc. klar, ausnahmen bestätigen die regel. ech fende aber jede hed au en gwössni verantwortig gägenöber de gsellschaft. grundsätzlech send mer jo glichermeinig und du gesch der ja au müeh es guets vorbeld zsi.

verhendere lod sech das ganze natürlech ned, aber secherlech reduziere.
Colin
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Colin »

Weiss öpper was der drin ka hat also soviel ich weiss wenn i was will inne lah muess i verdammt glück ha um was am bode finde...

entweder bekumm i was geschenkt über oder i kauf was

Jetzt frag ich mich wie hat er konsumiert

gefunden? = Läck hat er jetzt glück oder pech...

wurde beschenkt? = läck tue sofort dien Kollegekreis ändere alles numme Arschlöcher gänd dir was und lönd di im stich...

hats gekauft? = Das ist kommerz! und Der der ihm was verkauft hat =D> hasch guet gmacht #-o
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

zu de einzelne posts wott i ke stellig näh- sie si zum teil nid nachvollziehbar... aber bi dem thema chunnt mir grad es gschichtli i sinn, woni gärn schnäu würd brichte:

i bi im mai mit mim fründ ufem dreamboat ufem bodesee umetuckerlet. irgendwenn i dr nacht - nachdem i gschlofe ha - gsehni näbe mir es 3er grüppli, 2 fraue, 1 ma, wo extrem kieferet hei. i ha mi de chlei gnauer gachtet und ha de bemerkt, dass die 3 lüütlis so um die 14, 15ni müesse gsi si... i bi recht schockiert gsi- und no viel meh, woni gseh ha, dass eis vo dene meitli probiert e joint z'dreihe, die frau isch so druf gsi- sie hets nid z'stand brocht! nachdem sis de endlich igseh het, het si ihrem kolleg s'dreizüüg gäh- und dä hets ke düt besser chönne! vor luuter auge verdreihe und kiefere het är nümme gseh, wo d'kläbstell isch und es isch ihm au die gnz ziit d'mischig ufs mischpult (und a bode) gheit. wos de endlich au dä igshe het, dass är nümm im stand isch z'dreihe hets de no die letzti probiert. i glaube si hättis gschafft gha- aber bevor s'paper kläbt het isch scho die ganzi mischig am bode gläge- und de joint isch somit flöten gsi... das ganze szenario hets sech überne stund anezoge!!!

für einigi vo euch ma das gschichtli lustig töne- i bi echt schockiert gsi!!!! i ha au scho nümme chönne dreie, wöu i so däne bi gsi- aber i bi doch scho über 18ni gsi...
i ha mir um die 3 ächt sorge gmacht- ha se de aber us de auge verlore... vor allem isch die einti im trägershirt umegloffe- und wär uf dem boot isch gsi, weiss, wie arschchalt das es isch gsi...

ha das nume als chliine dänkastoss wöue verzöue.... wenn i so situatione muess aluege, bini froh, bini vo de droge loscho und cha party ohni auge verdreihe, kiefere und mit gaaaaaaaaaaaaaaaanz viel joints gniesse :o))

gruess a aui,

meli

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

zu de einzelne posts wott i ke stellig näh- sie si zum teil nid nachvollziehbar... aber bi dem thema chunnt mir grad es gschichtli i sinn, woni gärn schnäu würd brichte:

i bi im mai mit mim fründ ufem dreamboat ufem bodesee umetuckerlet. irgendwenn i dr nacht - nachdem i gschlofe ha - gsehni näbe mir es 3er grüppli, 2 fraue, 1 ma, wo extrem kieferet hei. i ha mi de chlei gnauer gachtet und ha de bemerkt, dass die 3 lüütlis so um die 14, 15ni müesse gsi si... i bi recht schockiert gsi- und no viel meh, woni gseh ha, dass eis vo dene meitli probiert e joint z'dreihe, die frau isch so druf gsi- sie hets nid z'stand brocht! nachdem sis de endlich igseh het, het si ihrem kolleg s'dreizüüg gäh- und dä hets ke düt besser chönne! vor luuter auge verdreihe und kiefere het är nümme gseh, wo d'kläbstell isch und es isch ihm au die gnz ziit d'mischig ufs mischpult (und a bode) gheit. wos de endlich au dä igshe het, dass är nümm im stand isch z'dreihe hets de no die letzti probiert. i glaube si hättis gschafft gha- aber bevor s'paper kläbt het isch scho die ganzi mischig am bode gläge- und de joint isch somit flöten gsi... das ganze szenario hets sech überne stund anezoge!!!

für einigi vo euch ma das gschichtli lustig töne- i bi echt schockiert gsi!!!! i ha au scho nümme chönne dreie, wöu i so däne bi gsi- aber i bi doch scho über 18ni gsi...
i ha mir um die 3 ächt sorge gmacht- ha se de aber us de auge verlore... vor allem isch die einti im trägershirt umegloffe- und wär uf dem boot isch gsi, weiss, wie arschchalt das es isch gsi...

ha das nume als chliine dänkastoss wöue verzöue.... wenn i so situatione muess aluege, bini froh, bini vo de droge loscho und cha party ohni auge verdreihe, kiefere und mit gaaaaaaaaaaaaaaaanz viel joints gniesse :o))

gruess a aui,

meli

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

bewusster umgang mit parties und drogen - dann wird das alter nebensächlich, oder?
Antworten