DELICIOUS INSIDE - 18.11.2006 - Biel

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
TheAngel1985

DELICIOUS INSIDE - 18.11.2006 - Biel

Beitrag von TheAngel1985 »

Sooo... hab die Fotos online... :-)

http://www.dideldum.ch/galleries/show/132?page=1 -> bei Fotos das erste Album...

Und nun noch zur Party... thanks allen die sich für Deko usw. Mühe gegeben haben hat voll fett ausgsehen auch wenn die Motive zum Teil ziemlich fragwürdig waren... *smile*

Muss schon sagen Orgon Flow ist echt einfach nur geil... :-)

Und sonst... joah... mal schaun was andere meinen... cu
Titali

Beitrag von Titali »

hehe, isch ja voll family-party gsi :lol: :-D :lol:

het mega spass macht mit euch allne, ha mich chum chöne umdräie und när isch scho wieder öper näb mir gsi, wo ich kennt ha - isch ächt schÖÖÖn gsi, zfiiire mit sore grosse family !!! dr sound isch ou geil gsi und platz hets ou gha zum abdance!

zeinzige wo leider chli schaaad isch gsi - die blaue schlümpf am morge! party eifacht plötzlich fertig *boooom&over* und das grad vo simply D live-act hät gha :? aber naja, das heisst, dass es wiiitergeit und no nid zändi isch *hehe*

cu next year somewhere on the danceflooor - thanks für alles a org & alli hälfer & fründe :-D

byebye switzerland & have fun
titali***
Zuletzt geändert von Titali am Mo 20. Nov 2006, 08:54, insgesamt 1-mal geändert.
Titali

Beitrag von Titali »

smile&thanks@rebi für pics :lol:

ojjjeee miiiine bin ja mega viel druuuuf, also uf de pics :oops:
Aman
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Aman »

Auch ein dankeschön an das OK der Party es war cool da zu spielen, schade war nur das simply D seinen act nicht machen konnte ihn hätte ich noch gärne gehört aber was will man machen !!

peace und bis bald!!!!!!!
Jonas
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jonas »

ja dasch beüs chli blöder gloffe, si ergendwie (glaubs emel isch die party gsi da :P) genau denne cho wo fertig gsi isch hmm...
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

TiTaLi hat geschrieben:smile&thanks@rebi für pics :lol:

ojjjeee miiiine bin ja mega viel druuuuf, also uf de pics :oops:
Sorry honey, aber d'Pics hani ja vorallem für dich gmacht... so last Party 2006 in CH... :-) aber sind ämu cooooool worde :-) *knuddel*
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Waldgnurpf »

Bi scho am viertu ab nuni dört xsi u wett kei minute misse :-D
Superfetts komplimänt ad jungs wo dekoriert hei, richtig heimelig. Dases so früeh isch fertig xsi isch schaad wie erwähnt, aber gli gits wider im chessu e fuehr u denn hei die schlümpf nümme z'säge :twisted:
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Titali

Beitrag von Titali »

Waldgnurpf hat geschrieben:aber gli gits wider im chessu e fuehr u denn hei die schlümpf nümme z'säge :twisted:
YEAH :lol: :-D :lol:

und fir(et) chli für mich mit... wirde fest bi öich sie i dere night :razz: :P :razz:
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Pilzli »

Jo isch wirklich ä super Sach gsie!
Friedlichi Lüt, schöns Deko und super Sound, vorallem QED händ Stimmig jo sehr früh uf 100 brocht! :P
Simple D wär bestimmt au no guet wordä, wänn nid ä abrubti Schluss gsie wäri. Muess me sich das eigentlich gfalle loh? Wieso chönd die eifach so me Club verbüte zum witter Sound machä?
babacool
Gold Member
Gold Member
new CD von Orgon Flow

Beitrag von babacool »

war ne tolle Indoor Party, leider zu kurz, aber das wurde ja schon erwähnt... Mit den Leuten machts Spass Parties zu organisieren - besten Dank an Woodroom und Staerneschii!!! Anacsa und Ambassa machten ein fantastischens DJSet und von OrgonFlow bin ich jetzt auch überzeugt! Geiler Live Act und die erstmalige CD trifft mein Geschmack sehr. Wer sie noch nicht hat, kann sie in Solothurn in unserem Laden oder über unsere Website beziehen!
http://www.babacool.ch

no time to be sick - Orgon Flow
Antworten