wow jungs das händ ihr ja würkli geil dekoriert und de Arbeits ufwand gseht me sofort da isch was gleistet gworde vo Btp wenn ihr bis jetzt nonig gsie sind dann isch nächst samstig fast scho en muess
gruss
colin
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden
Party isch widermal de hammer gsi Jungs De geilscht sound from earth, und soooo vil lüüt wie Ihr eu das gwünscht händ Meci vil vil mal dasi ha chöne bi eu sounde, isch wie immer de killer gsi
Ja Ja ischmal wider en stampfigi Party gsie. Au das mitdä Ballön isch guet ah cho. Simbly-D isch eifacht dä Hammer act Pur hedmer persöndlich besser als ^dSchwedä gfallä. aber das isch en asichts sach.
Freu uf nechscht Sa. Mit chandra
Mfg Merlin-CH
Ja das war wieder mal eine ganz geile Party im ovo!
Aber eindeutig zu viele Leute während den Nachtstunden. Jede Location hat nunmal ihre Kapazität und wenn der Laden voll ist muss die Kasse geschlossen werden!!
Freue mich auf nächsten Samstag, see you there!
wonderful party!!! Beautyful sound! Personal highlights were definitly Simply D and Midimal... my heart is jumping again, just by thinking on it!!
thx a lot
Liquid Noise hat geschrieben:DIE vile lüüt sind genau geil gsi, aber isch au wider assichtsach PEAAAAAAAAAAAACE
Ok wenn du lieber dichtgedrängt herumstehst anstatt dich zu der geilen Mucke zu bewegen, dann hast du sicher Spass an einem vollen Haus!
Was daran so wahnsinnig geil sein soll ist mir schleierhaft... aber eben, ist wohl Ansichtssache.
Logic Bomb war besser als erwartet, rechnete schon mit einheitlichem Full-On gedüdel wie die meisten Alt-artists von denen man schon länger nichts mehr hörte, wurde aber des besseren belehrt!
Dancing Devil war wirklich gut, besonders die Bühne auf der der Gitarrist abrockte das gab Stimmung
Was ich sehr witzig und speZiell finde ist der Chill out Wenn man mal die hüfte zu sexy prog sound schwingen will einfach an die Cocktail-Bar vom drinXmixmaster TonY hängen *g*
schön geschlafen und erst auf midimal an die party gelangt. vielen dank der org., midimal und den folgenden dj's für den tollen sound bis am schluss. die leute habens gedankt und waren noch bis spät sehr zahlreich anwesend und in guter stimmung. schön wieder mal so richtiger zügiger sound bis weit in den tag hinein!!! der abschluss kam dann etwas abrupt und unerwartet. wär schön gewesen, man hätte den sound ein bisschen angepasst zum schluss hin. vielen dank allen für die guten gespräche und für den schönen tag. bis nächstes mal.......
Yeap, viel zu sagen gibts da wohl nicht mehr. War
einfach nur ne Hammer Party, coole sache, macht weiter
so. Hat echt spass gemacht bei euch. thanx und ne
schöne Zeit
Es esch würkli e cooli party gsi und wahnsinnig vell lüüüt...huuuiii!! freued eu uf negscht mal...da werded secher nomol meh lüüt cho! aber finded ehr ned au es send esoooooo vellll lüüüüt uhuere druffe gsi, aso dasch ja scho nöme normal gsi. vorallem sen des paar scho am 10 AM OBE völlig dürre gsi! esch ame scho chli sehrsehr schlimm..guet i döff ned zvell säge
alllso denn, freu mi scho uf Shiva Chandra..jippii!!
Ja das mitem Vill Druf sie das ischmer au uf gfallä. nödnur das 2 Insolin brucht händ sondern au 2 miterä gassvergifftig zämmäklapt sind. und einä häd gar bekantschaft mit handschällä gmacht. Hoffedmer das am Sa. chlie weniger und däfür meh Mfg BTP
wow =) die ova wird von mal zu mal gemütlicher. vieeeele bekannte gesichter. super sound. sympatische btp'ler. midimal mit einem liveact wie ich ihn noch nie gehört habe.. die lustige, groovige bar von tony. die sofas, die mich völlig in ein spider-sunday- afternoon feeling versetzt haben. und einfach die deko!! ..und alllllles drumrum. wow =)