wow du lebsch met 900 Franke im Monet, respekt=) ich lebe no bide eltere, also förs esse und es warms bettli isch gsorgt und da langt mer bi witem ned, was machi falsch
du machsch der viel gedanke öbers lebe, freiheit, gsellschaft...............findi guet.........aber machter ned zvell gedanke, du machsch di kaputt glaubmers....dmensche sind so wie sie sind..........du chasch eifach bi dier afo met öbis ändere........und glaub mers es stuckwit änderet sich au "dumwelt" was me dued säie duet mer ärnte, ned wahr?ich weiss tönt i dine ohre sicher blöd, aber so wis de kollegoli seit , me chan us jedem(Fascht jedem)mensch, öbis guets usehole..........en mensch isch ned vo grund uf schlecht..............und wens gfühl hesch bi dem mensch bringts jetzt eifach wörklich ned, denk eifach : der friede sei mit dir(bitte lach jetzt ned, aber wenn ich mich öber öberd ufrege denn denki das i mier ine au immer, und hey sgoht mer denn immer besser)well wend das denksch , denn hesch du kei agressione/hass gegeüber die person, und agressione blockieret dis denke, handle etc...........sbringt der schlussendlich vell meh , als wen dich duesch ufrege, isch alles vergüdeti energie wo du sicherlich viel gschider chasch bruche ned?So wi du schribsch, lebsch du es ziemlichs unabhängigs lebe, isch doch schön, freu dich dra......schafft ned jede, no so gern me wott...........du hesches gschafft vo de dich vode grösste fäde zlöse....was chratzt dich was di andere denket?för das hettmer doch die liebe lüt, wo eim gern hend so wimer isch .....wichtig isch was die denket, ned mal dett isches i allne berich wichtig...........
naja me chönt no en halbe roman schribe dadezue, aber finds wörklich interessant..
obwohl, ich denke du wirsch dich sicher ab mim text ufrege, aber isch nur mini meinig.......hehe und diskutiere dueni gern=)