Fiditralala - Kollbrunn 4-11-2006 (OUTDOOOR)

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Titali

Fiditralala - Kollbrunn 4-11-2006 (OUTDOOOR)

Beitrag von Titali »

ja, es war kalt, ja es war nass, ja es war herbst, doch war es eine der schönsten und speziellsten party, die ich je erleben durfte...

ich will gar nicht viel schreiben - danke meinen lieben freunden janine und römu, die mich immer wieder in arm nahmen und mich aufwärmten und vorallem dir manu, ein blick in deine augen und wir waren alleine im wald, tanzten mit den sternen und dem mond umhüllt vom goldenen regen - ich kam mir sooft wie in einem traum vor - doch es war wahr!

thanks liquid oscillator *wOw* din/öie sound am morge het mer ächt es gfühl like on liquid ghä, bin nur no am smile gsi und voll am abdance bis ich richtig heiss bercho han! dür nacht düre het mir dr sound nid eso passt - ha wohl zviel darkpsy glost am tag vorhär :twisted:

so, das wäre jetzt aber meine letzte outdooor gewesen, tanzen mit strumpfhose, jacken und x schichten darunter fühlt sich doch nid so sexy an *looool*

aber war es wert :lol: :-D :lol:

ps. oli, din smile und dini power am morge het mich ou mega ufgwärmt! schad isch andrea nid cho :wink: domi, es isch ou schööön gsi, dich wieder zgseh - bis bald mau wieder :wink:
Zuletzt geändert von Titali am Mi 8. Nov 2006, 08:19, insgesamt 2-mal geändert.
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

Möchte mich Titali anschliesen. Es war einfach nur Magic. :P

Der Mond, die Kälte, der Wald, der Sound und nicht zuletzt die Leute waren der Burner. Von Anfang an wurde voll abgetanzt und ich konnte mich mal wieder so richtig beim Tanzen entfalten... 8) Danke an alle guten Seelen welche dies möglich gemacht haben. Ist das schön dem Clubmief zu trotzen und in der freien Natur zu festen...einfach nur erfrischend!

Den einen oder anderen aus dem Forum habe ich auch gesehen....bin und bleibe aber vorerst noch anonym an der Seitenlinie.... 8) wobei ich bestimmt mit dem einen oder anderen gemeinsam die fette Welle gesurft habe und den Beat in Form von gestampfe im Waldboden verewigt habe...

Bis zum nächsten mal im Wald
:lol:
Titali

Beitrag von Titali »

Mozart hat geschrieben: Den einen oder anderen aus dem Forum habe ich auch gesehen....bin und bleibe aber vorerst noch anonym an der Seitenlinie.... 8) wobei ich bestimmt mit dem einen oder anderen gemeinsam die fette Welle gesurft habe und den Beat in Form von gestampfe im Waldboden verewigt habe...
:lol:
hehe, das gloub ich dir - diese welle bin ich/wir mitgesurft :twisted: :-D :twisted:
Azymuth

Beitrag von Azymuth »

WOW!!!!! :shock: Zuerst war ich ja etwas skeptisch... ob ich es bei dieser Kälte doch noch an eine Outdoorparty schaffen sollte.. brrrrrrr...
Doch dank etwas Überredungskunst und von oben bis unten warm eingepackt, machte ich mich schliesslich doch noch auf die lange Reise zur Party... und siehe da, kaum angekommen, da ging die Reise erst Richtig los!! Schnell mal zogen mich der stampfende Beat und die friedliche, gemütliche Atmosphäre auch schon in einen magischen Bann, der mich die ganze Nacht und den darauf folgenden Morgen nicht mehr los lies... :twisted:
Und ich glaube da war ich nicht der einzige, dem das so ergangen ist...
Vielen vielen dank den Leuten die das Ganze möglich gemacht haben, es war wirklich ein einmaliges und wunderschönes Erlebnis für mich, mit euch allen abzufeiern!!! Und der Sound erst am morgen, shit, da bin ich ja knapp noch mal einem Herzinfarkt entronnen... :wink: , hat mich völlig umgehauen... Morgenpsy vom Feinsten!!! :-D

So gesehen wird das sicher nicht meine letzte Outdoor in diesem Winter gewesen sein.... Cu soon
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

also hans hammer sound gfonde. leider esch de bode z.t. scho sehr matschig gsi. esch zemli unagnehm gsi met nasse socke und -4°C. aber de sound hed das allesvergässe lo :)

freu mi jedefalls scho uf di nechscht outdoor. fends persönlech eifach speziell bi minustemperature anere outdoor....
Jonas
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jonas »

aso i hans mega toll gfunde, und s wetter het ja au mitgmacht =) weg dr chelti findi ischs eigendli na gange weme sech schön flauschig aagleit het hihi han sogar am morge no chli chönne schlafe ohni problem und de kaffi nochäne het sowiso gad namal gholfe har

bis zuder nöchste party =)

grüessli
Jonas
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

loooooooooooooooooooooooooooooooooooooss

isch uuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuerrrre geil gsi, da chasch ja fascht nümm.

aso dstimmig und dlüüt sind eifach voll geil gsi, halt so richtig winteroutdoor mässig. alli händ tanzt und das sogar no bis am morge. han nöd schlecht gstuuunt wo am morge am 8 no gliich viel lüüt am tanze gsii sind wie ide nacht. allgemein hats genau richtig viel lüüt gha.

dmusig isch au mega gsi. vorallem am morge wo de remo nödweiss hät afange sounde. ui nei da isches ja andersch abgange. ich liiiiiebe so musig genau söttig. vo geilem richtigem psy bis zum indischgläubige goa wo mich facht hät zum indische glaube konvertiere lah. i mir isches grad nomal ufblüeht woni endlich mal goa anere goaparty ghört han.... aaaaaahhhhhh
dann liquid oscillators hät mer au sehr guet gfalle. vorallem, suscht natürli au, was dmelodie betrifft händ die ja uhuerre potenzial. bem einte lied hani fasch nüm chönne. aso so e geili melodie hani fascht nonie ghört.

jajaaaa das hät seeeeehhhr guet ta und ich han würkli viiiieeel freud gah und wiedermal so richtig maximal liideschaftlich chönne tanze. es isch eifach mega gsi und ich wird mich no laaaaang gern dra zruggerinnere.
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beitrag von 0x1d »

jaaaaaaaaaaaaaaa ich mi da oi nur aaschlüüsse =)
sone geniali party hani scho lang nüm erlebt =D
s hät richtig spass gmacht nacht & tag bis zum umgheie dure z tanze :D sound mässig ischs würkli wiedermal vom feinste gsii, sokrates & liquid oscillators händs ebe scho druff =D und au sus händ d dj's echt geils züüg ufgleit =)
dank all dene friedliche und energiegladne lüüt ischs richtig abgange und d chelti isch wie vergesse gsii :D sone gmüetlichi atmosphäre wie es sich anre goa party ghört=) ha mega froid gha und bi nuna wortlos glücklich gsii =) und s isch teils wük mystisch gsii *g* d kläng händ eim richtig beflüglet *g*

s hät mi recht erstuunt das soo vill lüüt choo sind obwohls churzfristig verschobe worde isch! mega kuul daser cho sind =)

froi mi scho uf di nöchscht party! :D
Azymuth

Beitrag von Azymuth »

chamer öpper säge wenn am morge liquid oscillators gspiellt händ...???
Titali

Beitrag von Titali »

@Azymuth: denn wo ich hei ha wöue, aber nid hei bin cho wäg däm sound :lol: :-D :lol:

hm, ha grad kei plan, aber isch so um die 9 oder 10 gsi...

OLI, du weisch das :wink:
Jonas
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jonas »

het eigendli öberd föteli? :)

titali jaaaa i bi a nid weg vode party cho, erst wos gheisse het d party sig fertig bini ma goge zämepacke u chli kaffi suufe :P
Titali

Beitrag von Titali »

hehe jonas, wie lang isches de no gange? wenns nach mire fründin wär gange, de wäre mir ou no viel länger bliebe, ha sie ächt fast vom dancefloor müesse riiise :lol:

aber het sich glohnt, sind när no voll i suMMer-stimmig cho.. sind am bahnhof i suNNe gläge, wOw, het nur no meeresrusche gfällt, när wärem ächt am beach gsi :lol: :-D :lol:
Zuletzt geändert von Titali am Mi 8. Nov 2006, 18:40, insgesamt 1-mal geändert.
Jonas
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jonas »

titali kei ahnig wielang dases effektiv gange isch, aber bin z winti denne schlussendli ufe 16:55 zog HAR :P
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

verdammt ich wet au outtdoor!!!! warte scho huere lang uf eini!!wie chumi a die infos häre wenns ned im internet sind?han halt ned soo cooli kollege wo immer ufem neuschte sind und die sms mir schicke chönnted!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Nejalan
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Nejalan »

woooow....absolut hammer party gsii...tuuut tuuut (gäll fäbe ;) und dä mond....hät himmlisch usgseh döt usse!!!
hehe, ha die ganzi wuche no das absolut geile feeling i mir inne gha..hüpf!
scho lang nüm sone schöni goa dörfe erlebe...
achya...ich han es paar fötteli gmacht, s'wird aber noch ne weile dauern, bis die im internet z'gseh sind...ha halt ken eigene internetaschluss

also, hoffentlich bis bald im wald
liebi lüüt
und hoffentlich wieder mit soviel positiver energie

ich lasse grüssen
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
Antworten