si doch nicht alle bullen arschlöcher hä??? gibt polizisten die verstehen dies auch nicht. mit den bernern ist eben alles einfach
ja in züri ghört mer vo politischer siite immer wieder wie züri, sexy, in, geil, wirtschaftlich eifach swichtigsch vo allem uf de welt usw. seg. de zürcher politik und dene wo für publicity zueständig sind isches eifach völlig zu chopf gstiege. ebe halt so im sinn vo dass qualität da in züri immer top und fit muss sii blablabla. züri söll glänze und poliert sii. wäääähhhhh. kei mänschlichkeit nur "fortschritt"
Die Aktion im Laby ist sicher nicht auf dem Mist "eines Polizisten" gewachsen. Solche Grossrazzien sind mehr Politisch
ja das isch klar. sie händs wieder mal nötig exempel an mensche zstatuiere. zucht und ornig bruuchts wohl füres fits züri. chotz
Sorry aber wenn i so Sache ghör wie "Sie händ s Schmiergeld nöd zahlt".. den munn i nur Sägä, gänd doch in Chindergarte go Märli verzelle,..
ich glaub au nöd, dass es was mit schmiergeld ztue hät, aber davo hani kei ahnig. sicher wäri mir da uf jede fall nöd; in züri hats au scho de eint oder ander hanflade gäh wo erstuuuuuuuunlich lang useglah hät, währends all andere usegnoh händ..... chan natürli au anderi gründ ha.... aber ebe, sicher wäri mer da nöd.
Und mal noch zur Bullen Diskussion. Bulle sein ist eine verantwortungsvolle Aufgabe. Das infrage stellen der Institution Bulle an sich ist kein Thema, hat hier auch nie jemand geschrieben. Wo ich Probleme kriege ist, wenn dem Bullen als ausführendes Staatsorgan die Gesellschaftliche Züchtigung und Kontrolle übertragen wird wie die Kontrolle eines Clubs.
Das hat eigentlich überhaupt nichts mit seiner Ursprungs Funktion zu tun. Sondern ist ein Politischer Machtmissbrauch, um einen way of life zu propagieren.
Denn wenn es dem Staat um Prävention und Hilfe ginge, würden Ärzte und Psychiater einen Club stürmen
so gsehn ich das au. findi seeeeeeeehhhr gueti beschriibig.