Laby polizeilich geschlossen...

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Giftzwerg
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Giftzwerg »

lusmeiteli hat geschrieben: eigentlich sind die polizisten die armen schweine, sie machen nur ihre job. der befehl kommt von ganz wo anders, von oben, die leidtragenden und ausführenden sind dann die polizisten. und eben, die befolgen nur anweisungen.
..jaja die aaaaaarmen Bullllen(schweine) :lol:
die sind soooo aaarm, die hei müesse Bulle wäre, si si zwunge worde derzue. Un Lohn bechöme si ou nid derfür.
*ironeaus*
Die Schwitzerbulle chasch nid bruche, die sötte mau im ne andere Land go "bügle", we me däm so cha säge.
Am ne Ort, wo si RICHTIGI Problem hei..
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Kollegoli hat geschrieben: wenn aber lüüt da findet, dass das dene recht gscheht, gids sehr wohl sehr viel zdiskutiere.
Schadenfreude und kein Mitleid haben sind zwei verschiedene Paar Schuhe. Jeder der das grosse, einfache Geld machen will und dies auf diesem Weg tut, der muss sich nicht wundern, wenn das Ganze dann plötzlich auffliegt... und Mitleid erwarten kann er schon gar nicht.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

@Giftzwerg
Du sorry, aber so wie du redisch bruchsch äuä nie i dim läbe hilf. i weis ja nid öb du m oder w bisch, aber säge mer jeze mau du bisch wiblech, wird irgendwie imene pärkli überfalle oder weis ig nid was bisch ou froh wenns polizischte git wo der z hiuf chöme.

die si ganz sicher nid überflüssig. wär ja super hie wenns kei polizischte würdi gäh. i frage mi när wärd de der erscht oder die erschti wär wo würdi jammere.
der bsitzer het das haut eifach scho vo afang a gwüsst. schadefröidig z si isch ganz sicher z falsche, isch scheisse e so. aber äbe, droge si illegal und fertig.
Hallucinelve
Gold Member
Gold Member
Re: :-)

Beitrag von Hallucinelve »

Silversurfer604 hat geschrieben:Hello

Ein Veranstalter hat meiner Meinung nach genau die Verantwortung zu tragen für die Technik und das die Dj’s ihre Sets Spielen.
Auch noch die Verantwortung für die Besucher zu tragen ist nicht realistisch, und auch nicht seine Aufgabe, da es kein Kindergeburtstag ist, sondern volljährige Erwachsene Personen die ihre Leidenschaft ausleben mit gepflegtem Konsum zusammen.
Welche Verantwortung ein Veranstalter "deiner Meinung nach" hat ist völlig egal. Wenn du eine Party organisierst musst du dich absichern, weil du die Verantwortung für deine Gäste tragen musst. Wenns einen flachlegt wegen zu viel Drogen und du hast keine Sanitäter (was bei grösseren Veranstaltungen nötig ist) hängst du als Veranstalter. Das gleiche in einem Club - Du als Veranstalter bist dafür verantwortlich dass in deinem Club nicht mit Drogen gedealt wird. Dafür nimmt man normalerweise auch Securitys zur Hilfe. Wenn ein Dealer in deinem Club erwischt wird, hängst du als Veranstalter.
Für Technische Geräte schliesst man eine Veranstalterhaftpflicht-Versicherung ab.
Ein Club wie dieser gehört geschlossen. Ein Clubbesitzer, der seine Verantwortung nicht wahrnimmt und sich sogar noch das Label "Safer Clubbing" zugute kommen lässt, um seine sowieso schon illegalen Geschäfte abzuwickeln ist einfach unter aller Sau.
Meine Meinung zu dem Ganzen....
Giftzwerg
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Giftzwerg »

lusmeiteli hat geschrieben: Du sorry, aber so wie du redisch bruchsch äuä nie i dim läbe hilf. i weis ja nid öb du m oder w bisch, aber säge mer jeze mau du bisch wiblech, wird irgendwie imene pärkli überfalle oder weis ig nid was bisch ou froh wenns polizischte git wo der z hiuf chöme.
die si ganz sicher nid überflüssig. wär ja super hie wenns kei polizischte würdi gäh. i frage mi när wärd de der erscht oder die erschti wär wo würdi jammere.
liebs lusmeiteli

ig weis oh nid ob du m oder w bisch? nime ah w *g*
und am Meitli ah z'urteile bisch Du no chli jung.
Wart no chli, Du wirsch Dini Meinig villech ono chli ändere..
Das mit em Park, Du chasch sicher si, wenn Du dert einisch es Problem hesch, dass Polizei nid ume isch und Dir e Private wird cho häuffe..
Goldigi Regel: Bulle si nie dert, wo me se brucht, dass sägi us eigener Erfahrig, chasch mer's gloube :wink:

Eat them, es muess jede säuber wüsse, was är macht, dänke nid, dass dr Lavelle im grosse Stil dealet het und besser bi ihm chouffe, aus öpper wo me kennt, unger Kolege aus bi irgend eim Dealer, wo me nid kennt..
Just me cents

Gruess und Peace
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

weisch giftzwärg, isch scho so asi no jung bi, aber i würdi jez glich eifach mau säge ases d polizei brucht. eifach so ganz im allgemeine.
Giftzwerg
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Giftzwerg »

lusmeiteli hat geschrieben:weisch giftzwärg, isch scho so asi no jung bi, aber i würdi jez glich eifach mau säge ases d polizei brucht. eifach so ganz im allgemeine.
ha oh nie gschribe, dass es Polizei nid brucht :wink:
Vor mir us gseh, sött me d'Bulle aber effektiver isetze.
Si jammer ja scho, dass si zwenig si. Das geit uf üsi Schtürgälder...
D'Polizei sött meh bi Gwaltverbräche und im Stüre/ Gäldhinterziehig/ Wäsche igsetzt wärde, aber für das si si ja z'blööd.. :lol:
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Ich hoffe, dass ich trotz meinen erst 24 Lenzen etwas zum Sinn und Zweck von Polizei sagen darf. Mir fällt einfach auf, dass oft mit ungleichen Masstäben gemessen wird. Hat jemand viele schlechte Erfahrungen mit Ausländern gemacht und sagt was dazu, dann heisst es: scheiss Rassist, drecks Nazi. Wenn jemand nicht jubelnd hinter jeden Drogenkonsum stellt, ist er ein konservativer SVPler. Wenn aber jemand sagt: Bullen sind scheisse und sind immer zur falschen Zeit am falschen Ort und es ginge uns ohne Blaumützen eh besser, dann ist das eine überlegte, durchdacht, gerechtfertigte und nicht pauschalisierte Aussage.

Aber ja, diese Konsequenz finde ich ja auch immer schön in der Goaszene (achtung, mit Absicht pauschalisiert)
Giftzwerg
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Giftzwerg »

Psymäleon hat geschrieben:Wenn aber jemand sagt: Bullen sind scheisse und sind immer zur falschen Zeit am falschen Ort und es ginge uns ohne Blaumützen eh besser, dann ist das eine überlegte, durchdacht, gerechtfertigte und nicht pauschalisierte Aussage.
rot= is so
grün= hat niemand geschrieben

weisst Du jetzt, worum es geht.. ?
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Danke, jetzt weiss ich worum es geht... und gelernt habe ich auch noch was dabei. Kleider machen Leute... :lol:

Sorry, nun bin ich endgültig raus aus der Diskussion. Ich kann nicht ernsthaft über etwas sprechen wenn argumentiert wird: Das ist halt so. Punkt. Aus. Fertig. Du bist zu jung, um das zu verstehen.

Zudem habe ich halt Mühe mit Pauschalisierungen. Aber das hast du wohl meinem letzten Beitrag auch nicht entnehmen können.
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Zuletzt geändert von M!GuZ / Wasabidelux am Mo 6. Nov 2006, 14:53, insgesamt 2-mal geändert.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

@hallucinelve

han zwar kei erfahrig mit partys mache, aber ich denke du häsch sicher recht, wenns drum gaht en club zschmeisse. so musch wohl uftrette um das ganze durezbringe.

jedoch uf "moralischer" ebeni bin ich, wie du dir ja wohl scho denkt häsch, nöd dinere meinig. aso ich meine, rechtlich gseh, isch de verastalter de verantwortlich, moralisch gseh findich das aber völlige gugus (uuser dass er zluege hät , dassder nöd grad igend so e liechtiirichtig oder so was uf de grind kheit und so sache). finde das eifach kei gueti entwicklig, dass em individuum oder eifach gseit de einzelne mensche immer meh verantwortig entsoge wird bzw. dass d'verantwortig immer anderi zträge händ.
eifach gseit, führt das eifach zu immer weniger selbstverantwortigsfähigkeit.
und no was anders isch, dass dpartys so weniger geil und immer schwärer zverastalte wärded. es isch für mich eifach nöd im sinnn vomene fescht, dass mir immer öper uf dfinger lueged und ich gwiegeled wirde. de verastalter dörf das gern mache, aber ihn dezue zzwinge oder ferner in defür uf moralischer ebeni zverurteile wenner das nöd macht, findi das nöd schön. chliini partys, so wie mir sie glaub all liebed und so wie sie be mir uhuerre zu miinere entwicklig (i vielne bereich im lebe) positiv biitreit händ, wäred eifach nöd möglich, wenn das ganze zu 100% duregführt wird. wenn würkli überall security und sanität bruuch und als verastalter so oder so hängsch, egal ob chliini oder grossi party, dann gaht eifach uuuuhuuuuuerre was verlore. no meh gaht verlore wenn mer nöd über das ganze reded und eus sogar no afanged drüber freued, wenn lüüt gfiggt werded wells sich nöd ad regle ahltet (mindestens die erscht antwort uf das topic isch wohl mit schadefreud glade gsi, odder?)

mir isches wichtig dadrüber zrede genau so wie über dillegaliät vo droge, wells ichs eifach für voll scheisse halte. klar es isch eso, doch no lang kein grund zum nöd drüber rede und eifach säge "es isch eso und basta".
mir gids no recht viel eifach mal zsäge, scheisse das sind doch furzkanüülene, als das eifach als "gottgegeben" zu betrachte.
Giftzwerg
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Giftzwerg »

Psymäleon hat geschrieben:Danke, jetzt weiss ich worum es geht... und gelernt habe ich auch noch was dabei. Kleider machen Leute... :lol:

Sorry, nun bin ich endgültig raus aus der Diskussion. Ich kann nicht ernsthaft über etwas sprechen wenn argumentiert wird: Das ist halt so. Punkt. Aus. Fertig. Du bist zu jung, um das zu verstehen.

Zudem habe ich halt Mühe mit Pauschalisierungen. Aber das hast du wohl meinem letzten Beitrag auch nicht entnehmen können.
..und ich habe mühe mit Deinen Pauschalisierungen, vor allem über Leute und Klubs, die Du nicht kennst und über eine Szene in der Du selber sitzt und über Drogen die Du selber konsumierst.
Bist Du im richtigen Forum?
Think about it und sei ehrlich zu Dir.

Übrigens bin ich älter als Du :mrgreen:
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

A:C:A:B = All Cops Are Bastards
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Schön das andere besser wissen, was ich Konsumiere und was nicht, welchen Club ich kenne und welche Leute. Aber lassen wir das. Jedenfalls habe ich mich nie irgendwie über das Labi oder den Besitzer geäussert. Ich habe mich nur allgemein zum Ganzen geäussert, ist vielleicht nicht ganz so rübergekommen. Und wenn du mir einen Satz in meinen Posts zu diesem Thema zeigen kannst, in dem ich pauschalisiert habe. Dann werde ich mich sofort, voller Anstand entschuldigen.

Und mit deiner Frage: Bist du eigentlich im richtigen Forum hast du meine letzten Satz über die Konsequenz in der Goaszene schön untermauert. Wir sind allen gegenüber tolerant, solange sie die selbe Meinung haben wie ich.

Naja, ich sollte mich wohl aus dem Forum verabschieden... ich scheine nicht hierhin zu gehören. :-D

PS. Ich mag es jedem gönnen, der älter ist als ich und dank seiner Lebenserfahrung die Geheimnisse der Welt durchschaut hat. :wink:
Antworten