Guuuute Besserung ;)

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Titali

Beitrag von Titali »

spacerabbit hat geschrieben:isch sehr nett vo dier, dass Du an anderi dänksch. vorallem hilfsch du, will ech jetz weiss, dass es au anderi verwütscht hed.
hehe genau spacerabbit :wink: geit viel eifacher, wenn meh weiss, meh isch nid alleini mit dere bazillewält :wink: und papa pi chunt mir jetzt de es süüpli cho koche *grins*

lol, du hirsch psymäleon... stimm chli öle - git es paar sache derfür :-D

ja, dr winter chunt i.dot... mir heis ja gschpührt am samstig im wald gäu :wink:
Titali

Beitrag von Titali »

Flying_Fish hat geschrieben:also ein the-rum und anschliessend ne geile cd reinschieben und ins bett liegen, ist auch empfehlenswert.... :P
hehe, oder chli sound vo swisspsy & co. lose (thanks dualism&beatlejuice) ... und chli chatte im swisspsy & msn :lol: tee-rum? hm, wär ächt e idee, aber ha kei rum *pröstli* :lol:

genau psymäleon, trink tee-rum für stimm :twisted:
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Hehe, der gute alte Grog. Das ist wirklich ein gutes Hausmittelchen. Aber mir gefällt meine Stimme langsam , da wird doch selbst Barry White eifersüchtig. :lol: :lol: :lol:

Aber meine Karriere als Soulsänger wird wohl nur noch heute Abend so richtig erfolgreich sein.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Psymäleon hat geschrieben:Aber meine Karriere als Soulsänger wird wohl nur noch heute Abend so richtig erfolgreich sein.
Einfach nur *looool* :-) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

Das ist aber sehr lieb Schneggel, mich hats hier in mexico auch recht erwischt, aber das lag wohl eher an der vielen arbeit. Mir gehts aber schon wieder um einiges besser, dank deines Grusses.

Dicken Knuddler & Muntsch ueber den teich schickt,

DOM
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Waldgnurpf »

Nüt do mit winter, solang i no im t-shirt cha bügle dusse isches für mi no lang nid winter 8)
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Titali

Beitrag von Titali »

hey schnägu-dom :wink: nei, du bisch ou krank in mexico ?!!? welcome in the club!
jaja, mir gehts auch schon besser, vorallem nach ein paar gläschen redwine *lach*

drück dich lieb und lang
kiss titali***
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

äs si immerno sehr vili chrank leider. i bi sit über 3 jahr nie meh chrank gsi. weis nid a was das ligt. äs chöi aui um mi ume chrank si, mi verwütschts eifach nid.
ou jez si vil vo mine kollege chrank, aber irgendwie schreckt das mi körper nid ab :twisted:
bi äuä doch e usserirdischi :mrgreen:
Titali

Beitrag von Titali »

hehe alien lusmeitli :wink: bin ich früecher ou gsi... bi bis 14 nie krank gsi, när hets agfange!

jetzt bi ich ständig krank, wenn suNNe sich afot zentfärne vo dr ärde *grän*

bin immer no uf brusttee, echinacea, hustesirup und und und... wott nid heile, die schaiss verkeltig *grrr*

aber bin ja nid allein alleine :wink:

weleda hustesirup rules :wink: gäu manu
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

genau claudi, WeLeDa rockt die Bronchien!!! :wink:

is auch wirklich schon viiiiel besser geworden *strahl*

hoffe alle anderen haben sich auch erholt, und man sieht sich dieses we on the dancefloor :mrgreen:
Titali

Beitrag von Titali »

ja manu, weleda schuebet so richtg und fahrt defftig iiiiii :-D
isch würklech besser sit hüt !!!

rock the weleda \:D/
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

was sehr guet isch, isch viks medinight. oder pulmex, ihh, das stinkt aube, aber isch super guet. das ir nacht istriche und de isch am nöchschte tag scho viiiil besser!
Meenakshi
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Meenakshi »

mein altbewährtes hausrezept:

tee aus frischen salbeiblättern und frischem basilikum. wasser aufkochen, 10 min. ziehenlassen mit deckel.

literweise davon trinken. wirkt wunder!

ist fiebersenkend und entzündungshemmend. aber ohne nebenwirkungen.

gschmack etwas gewoehnungsbeduerftig, bei bedarf mit honig süssen.

gute besserung und prost!
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

Grmlgrml...

Blöder Hals... mich hats nun auch schon seit 3 Tagen... ständig am Husten und Halsweh ;/ Naja... Vielleicht löst sich einfach nur der Teer von meinen Lungen ^^ Sollte evt. mehr rauchen, damit die Lücken wieder geschlossen werden... mal schaun.

Allen gute Besserung!
*.* Dont' Panic! *.*
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

für all die wo die vire und bakterie i eusere Umwält nume so aziehend hani da en chline Tip: (ha sälber so die beste Erfahrige gmacht)

1. immer gued und vill ässe!!! mues ebe eigendli ned mal gsund sie.....Schoggi chan au gsund sie....

2. immer vil schlafe......de körper brucht rueh zum sich erhole vo de ganze strapaze jede Tag....euse organismus staht de ganz tag uf Abwehr....

3. vill isches au nume en Placebo Effekt wo euis lad la chrank werde....genau so wie euis nachane de Glaube ad Würkig vomene Medikament wieder gsund lad la werde....
(glaubed mer....i schaffe ide Chemie....und öbe 25% alle Medis sind nume Placebo Medis.....) FINGER WEG!!!! Nur im üsserste Notfall Medis schlücke , dänn au das isch Gift im höchste mass für euise Körper!!! chan bösi Folge ha.....!!!!

4. Besti Medizin isch mid abstand es usglichnigs Läbe....was heisst da....??? Ebe 1-2-3 und scho blibt mer gsund und munter.....

ZUM SCHLUSS ALLNE GUETI BESSERIG....ES ISCH WEEKEND!!! NED SCHLAFË TANZE!!!!

Greez
Bild
Antworten