... und hat eine anständige Ordnerstruktur... nicht wie dieser ipod id3-database-schrott.trilobyte hat geschrieben:gute wahl, der kann auch .ogg files abspielen!TiTaLi hat geschrieben:hehe, ich hab jetzt grad bestellt *fröi* den Cowon
MP3 Player
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

- Platin Member

also ich ha mir jetzt grad endlech so en blöde mp3 player kauft!
be bis jetzt eigentlich sehr zfriede!
cha blidli, musig, sprochufzeichnige etc. druuflade!
das mit 2 GB speicher, was för mich gnueg esch sosch hani nor eis huere gettho drof nocher wie bi mim kolleg mit 20 GB speicher!
be aso zfriede mit em ODYS MPX 10 för 140.-!
gruzi
be bis jetzt eigentlich sehr zfriede!
cha blidli, musig, sprochufzeichnige etc. druuflade!
das mit 2 GB speicher, was för mich gnueg esch sosch hani nor eis huere gettho drof nocher wie bi mim kolleg mit 20 GB speicher!
be aso zfriede mit em ODYS MPX 10 för 140.-!
gruzi
and 
-
Titali
-
Titali
hm, ich ha do es problem mit mim player, also es liegt wohl eher am laptop und USB 1 und 2!
es isch wie verhäxt! ich han en cardbus, dass ich usb 2 han a mim laptop!
also, gester am obe ha ichs gschafft, dass min laptop dr player erkennt... isch eifacht plötzlech gange us lutem nüt! kabu isch bim cardbus igsteckt gsi und dr player NICHT am strom...
ok, när isch dä die ganz nacht glofe und het sound überglade... hüt morge isch alles no ok gsi, ha när abstellt und spöter wieder agloh und öpis nöis wöue drudue.... pustekuchen! dr laptop het player nüme erkennt...
naja, ha hüt nami alles mitemne fründ, wo tech-studänt isch, alles agluegt und är hets ou nid gschafft... jetzt chum ich hei, stecke i und es louft das ding... är erkennts!
what's up with that fucking thing???
chönt öpis mitem strom ztüeh ha oder darf ich eifach nur am obe istecke oder was?
ach, dä schaiss ich gäng verhäxt bi mir
also, viellecht kennt ja öper das problem... fröi mich uf tips
es isch wie verhäxt! ich han en cardbus, dass ich usb 2 han a mim laptop!
also, gester am obe ha ichs gschafft, dass min laptop dr player erkennt... isch eifacht plötzlech gange us lutem nüt! kabu isch bim cardbus igsteckt gsi und dr player NICHT am strom...
ok, när isch dä die ganz nacht glofe und het sound überglade... hüt morge isch alles no ok gsi, ha när abstellt und spöter wieder agloh und öpis nöis wöue drudue.... pustekuchen! dr laptop het player nüme erkennt...
naja, ha hüt nami alles mitemne fründ, wo tech-studänt isch, alles agluegt und är hets ou nid gschafft... jetzt chum ich hei, stecke i und es louft das ding... är erkennts!
what's up with that fucking thing???
chönt öpis mitem strom ztüeh ha oder darf ich eifach nur am obe istecke oder was?
ach, dä schaiss ich gäng verhäxt bi mir
also, viellecht kennt ja öper das problem... fröi mich uf tips
-
Titali