Meskalin

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Meskalin

Beitrag von Waldgnurpf »

Ha mau chli i netz umegstöberet,aber nüt würklech ufschlussrichs gfunge. Wett nöscht johr im früehlig mau meskalin usprobiere und froge drum hie nach eune erfahrige, tipps ev erfahrigsbrichte über meskalin und wiemes am beschte konsumiert. Was bis eze interssants gfunge ha isch das http://de.wikipedia.org/wiki/Meskalin

Mini erfahrige mit droge bishär si kiffe, paar mau xtc und einisch pilze.

Post's nachem motto droge si ungsung bruchi nid.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Waldgnurpf »

lol isch jo überwältigend die reaktione, sogar nidmau e pm hets gä ... ha dänk chönnt mir mau der eint oder anger tipp hole vomene aute hase, aber die hase sie äue scho z'aut oder si bhautes lieber für sich ..... anyway schöne obe zäme :?
Titali

Beitrag von Titali »

hey du vom schöne bielersee :wink:

was söll ich dir verzelle über meskalin? gang uf mexico und zieh dr sone kaktus ine *lol* oder en tiquila-wurm :lol: :wink: :lol:

nei, kei schaiss... ha nid so erfahrig mit däm...ha nur einisch vor langer langer langer zyt gno, aber just a litte! ha zfest repäkt gha, vorallem wenn ich so die andere uf meska ha gstudiert *uiui*

konsumiere isch glich wie lsd... papierig oder flüssig!

so, that's it... schüsch gits no eve&rave :wink:

bin also nid dir hit i däm :?

viel spass & take care gäu :wink: es mues dr uf jedefall guet go, schüsch finger wäg vo däm!

gruzzz ou us biel
titali***
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

salü waldgnurpfli
han ersch zweimal meskalin gha, eimal inere bowle anre party (isch aber absoluti verschwändig, das anere party znää) und einisch hanis dihei mit fründe konsumiert. da hämmers pulver mit allem mögliche gmixt (fruchtsäft, schweppes, joghurt..), zums abebringe. am beste verdünnsches so wenig wi möglich, damit kei allzu grossi mängi muesch ässe devo, will es isch wüki uu grusig. mir ischs de halb abig schlächt gsi devo. aber d würkig susch isch wüki wunderschön und sehr tüüf. es isch uf kein fall e partydroge, sondern nach minere erfahrig öppis zum aneligge und stillhebe.
aso ich möchts unbedingt wider mal nää, es hät mer mega gfalle.
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

TiTaLi hat geschrieben:konsumiere isch glich wie lsd... papierig oder flüssig
Glaube kaum das du die für einen Trip notwendigen 200-300 mg auf einen Papiertrip bringst! :wink:
Echtes Meskalin findest du sowieso paraktisch nie auf partys, DOB wird manchmal als Meska verkauft aber das sind doch zwei total verschiedene paar schuhe. Wenn schon Meskalin dann richtig: Besorg dir ein paar Kakteen (San Pedro, Trichocereus pachanoi), lass sie ca. 5 Jahre wachsen und dann schön brav aufessen! :-D Nachdem du dann erst mal so richtig schön gekotzt hast wirst du sicher einen netten Trip erleben. :-)
Titali

Beitrag von Titali »

tinu the PsySchlumpf hat geschrieben: Glaube kaum das du die für einen Trip notwendigen 200-300 mg auf einen Papiertrip bringst! :wink:
Echtes Meskalin findest du sowieso paraktisch nie auf partys, DOB wird manchmal als Meska verkauft aber das sind doch zwei total verschiedene paar schuhe. Wenn schon Meskalin dann richtig: Besorg dir ein paar Kakteen (San Pedro, Trichocereus pachanoi), lass sie ca. 5 Jahre wachsen und dann schön brav aufessen! :-D Nachdem du dann erst mal so richtig schön gekotzt hast wirst du sicher einen netten Trip erleben. :-)
hehe, has ja gseit, dass ich nid so erfahrig ha :oops: :lol:

derfür schriebt jetzt mol ändlech öper am Waldgnurpf :wink: :lol:

hey, dä tip mitem kaktus setzte, find ich würklech guet...mach das, geit zwar chli lang... aber meh het ja zyt im läbe :wink:

guet nacht
titali***
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Waldgnurpf »

Geit jo :-D

Auso dases gruusig isch hani nid gwüsst, mir hei eigentlich no wöue faschte vorhär.

@ tinu genau so eine heimer lo wachs ( dünn u läng) u das mit der zit mag öppe häre. Du meinsch psylos si grad e gamumeschmaus dergäge ?

@ titali bi nid us biel säuber, aber öppe mau im chessu :wink:

@ smahu hei eh nid vorgha das anere party z'konsumiere, sonder irgendeinisch im früehlig am see wos gmüetlich isch mit hängematte und so :lol:
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member

Waldgnurpf hat geschrieben:@ tinu genau so eine heimer lo wachs ( dünn u läng) u das mit der zit mag öppe häre. Du meinsch psylos si grad e gamumeschmaus dergäge ?
Habs nie selber probiert. Ist aber angeblich recht bitter und nicht sehr schmackhaft. Ausserdem musst du sicher "tonnenweise" von dem zeug runterwürgen um überhaupt an eine psychoaktive dosis heranzukommen.
Das alles musst du dir aber nicht antun, der liebe Herr Hofmann hat da nämlich mal eine ganz tolle Entdeckung gemacht! :-D
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

isch aber was völlig anders als lsd, tinu...
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member

Shmahu hat geschrieben:isch aber was völlig anders als lsd, tinu...
Hast du denn schon mal Meskalin konsumiert?
Dann erzähl doch bitte mal was davon.
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Waldgnurpf »

jop würde mich ja auch interssieren :P
Candyflip

Beitrag von Candyflip »

ha nur mau es fläschli meskalinderivat gha (Smart Shop *gg*) u muess säge es isch mega gsi. Isch im Gägesatz zum LSD eher körperbetont, git aber es schöns Wohlbefinde u me füehlt sech eifach toll. I ha nie soviu drvo gha dass i en Abflug gmacht ha ala Trip, het's aber au ned bruucht.

(mir hei de kombiniert, das Derivat u druf abe e haube Trip, das isch denn scho vou abgange ;))

vo de Pflanze säuber hani eigentlech s'gliiche ghört wie üse Psyschlumpf. Viu näh, nachhär erbreche, u de gaht's de langsam los, hehe.

U wie aui scho gseit hei. Ned unbedingt e Party Droge.

Gruess,
Candy
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

aso wie gseit, han meskalin ame abig zäme mit fründe konsumiert. mir händs meskalin in pulverform gha, und jede hät da sin eigene wäg gsuecht, zums abebringe. mit schweppes oder zitronesaft isches minre asicht na am beste abegange. e kollegin häts mit joghurt vermischt, das isch dänn aber vo de mängi her huere vill worde, so dass si öppe e halb stund brucht hät, bis sis gässe hät ohni s wider usezlaa.
mir isches nach de iinahm no rächt lang schlächt gsi. ich han dänn aber au gmerkt, dass die droge sehr körperlich würkt, d.h. s chlinschte seelische oder psychische unwohlsii druckt sich uf de körperliche ebeni uus. irgenwänn hani d übelkeit akzeptiert und dänn isch si eigentli verbii gange.
ich bin di meisti ziit irgendwo umegläge und han mich em meskalin überlaa. wäni umegloffe bin und gred han, dänn isch d würkig nöd so starch gsi, doch wäni ruhig gläge bin, dänn hät sich i mim innere e türe g'öffnet zunere uralte, phantastische wält. als würdich en uralte schatz i mir hüete, es gheimnis, wo sich i de stilli offebart. das isch es wunderschöns gfühl gsi. ich hans meskalin als sehr fründlich und warm erläbt, ich weiss aber nöd, inwiefern das mit mir und minere iistellig ztue gha hät.
was no intressant gsi isch, dass ich voll kei uufgnoni musig vertreit han. musig us de luutsprächer isch mer voll künstlich iecho, sälber musig mache isch jedoch de hammer gsi und hät sich mega guet aagfühlt.
ja, das wärs, vililcht chunt mer susch mal no was in sinn...

liebe gruess, shmahu
Titali

Beitrag von Titali »

git schüsch no woodrose... isch gloub ähnlech oder mein ich scho wieder lsd :wink:

http://www.feenkraut.de/herbs/holzrose.html

Bild
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member

Du bist mal wieder auf dem Holzweg :-D
Woodrose Samen enthalten Lysergsäureamid (LSA), ist also eher mit LSD verwandt.
Antworten