chat im mysticalforum?
-
PsYch0m0n
- Platin Member

Ein Chat wäre genial , dann müsste man bei hitzigen Diskussioinen nich so lange auf die antwort warten... 
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

hey müstik..muestik hat geschrieben:okey i werd mi mol schlau mache wie das funkt. es git en chat wommer chan ins php ibauealso....hold on oder so !!!!
gueti idee mit em chat. en chat uf php basierend würd i nid näh. das isch nid optimal für d serverperformance, vorallem wenn viel lüüt dinne sind. also besser kei flash/html oder php chat
nimm am beste öppis wo uf java basiert und am beste per irc kanal. so chammer uf em board selber chatte, per client oder mit de firefox-erwiiterig
benutzer müend nid nomal amelde... name blibt au de glich im chat
zu empfehlen:
http://www.pjirc.com
wenn frage hesch fragsch mi eifach
gruss
psygnosis
-
TheAngel1985
-
TheAngel1985
-
PsYch0m0n
- Platin Member

muestik hat geschrieben:aso, i wird de chat nöcht wuche online schaltehoffe das klappt !
Find ich ja super, dass du den chat schon so bald onlinen willst
Danke schon im voraus...
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
-
Joss
- Platin Member

finds scho e gueti idee aber ich hoffe das dlüüt denn immerna flissig biiträg schribed! und hoff au das immerna glich vill überleit wird bimne bitrag schribe d.h. gnueg überleit und ned dänkt ich muen jetzt schnäll mache willi ja chatte mun (hoffe ihr chömed drus bi ebe scheisse im beschribe wasi denke drum redi au lieber!^^)
http://www.schutz-vor-waffengewalt.ch