Signs - 9.9.06
Signs - 9.9.06
War eine wunderbare Party im Jura, der Platz war sehr cool, mitten im Nichts ein kleines Tal wie geschaffen für eine Goa :) Und dazu noch fast Vollmond.
Der Sound überzeugte sehr, die Anlage war der Hammer (mit Ausnahme vom kleinen Aussetzer um 3 Uhr) und das Deko war sehr liebevoll, grosses Kompliment!
Leute hatte es wohl etwas mehr als erwartet, wurde ja fast eng auf der Tanzfläche :-)
Hat sich also gelohnt!
Der Sound überzeugte sehr, die Anlage war der Hammer (mit Ausnahme vom kleinen Aussetzer um 3 Uhr) und das Deko war sehr liebevoll, grosses Kompliment!
Leute hatte es wohl etwas mehr als erwartet, wurde ja fast eng auf der Tanzfläche :-)
Hat sich also gelohnt!
-
biberfreund
Sieht nach ner sehr schönen Party aus... vielen Dank an Manu Wieland für die Fotos!
http://www.dideldum.ch/gallery/thumbnails.php?album=87

http://www.dideldum.ch/gallery/thumbnails.php?album=87

-
Titali
-
biberfreund
-
Titali
hahaha@biberfreund
bi nid sicher, aber es git sicher nid sehr viel wo genau das gliche jäggli hei wie ich (obwohls bi ihm chli versiffter usgseht, als bi mir)! die party isch ja in reconvillier gsi oder (wär no fast dörthie
) und party damals im bielerwald isch nid wäg vo dört... same same people!
hehe Aman, ja genau... är müest mir eifacht när fürs läbe lang gratis gitarrestunde ghä

hehe Aman, ja genau... är müest mir eifacht när fürs läbe lang gratis gitarrestunde ghä
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

- Platin Member

àhm easy lüt..ar kokopelli hets en stand ka de het hunder so schnittjagge verchauft...mini isch sogar ähnlich wen nid di glich..eifach farblich underscheidet si ....
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
-
Titali
ooops mues mich entschuldige bi däm jäggli-träger! has jetzt mau unter luppe gno und gmerkt, dass ich 11 roti streife am ärmel ha und är nur 8!
BigSorrY to you mit dr gitarre
aber gseht scho verdammt glich us oder:
]
shit, isch voll nid min tag... ha vori no fast unfall bout! grab mer gloub lieber e gruebe und versinke drin
BigSorrY to you mit dr gitarre
aber gseht scho verdammt glich us oder:
]
shit, isch voll nid min tag... ha vori no fast unfall bout! grab mer gloub lieber e gruebe und versinke drin
-
TheAngel1985