Hallo zusammen,
also ich fand dass es eine sehr schöne Party war. Angesichts der Umstände (kurzfristiger Locationwechsel) zwar kleiner wie geplant, aber der Platz mitten im Wald war richtig flauschig, die Musik insgesamt super. Zwar Nachts etwas leise, aber hey, lieber so und dafür kein Stress mit den Bullen. Und morgens wieder dann ja doch noch für den Rest der Zeit aufgedreht.
Danke Stärnechii für eine weitere schöne Party.
Und danke an die Mondmilch Dj's für meine letzten sonnig-warmen Outdoorstunden für dieses Jahr zu schöner Musik.
Bilder werden in den nächsten Tagen auf klangarena online sein.
Mojo II, 09.-10.09.06 @ St. Urban
Mojo II, 09.-10.09.06 @ St. Urban
each day affects the next
mir hei üs würklech ganz churzfristig derzue entschiede, dass mir ad stärneschii- party gönd- u i has ke sekunde lang bereut!
s'plätzli isch wie für ne goa gmacht gsi. isch (für das, dass es churzfristig umdisponiert worde isch) herzig dekoriert gsi- aber de itritt vo 30.- het mer scho chlei weh do...
dr sound isch jo hammergeil gsi!! i ha selte a partys so geile sound erläbt... do si uralti lieder (z.b. vo astrix) cho woni scho mega lang nüm ghört ha- hammergeil! au d'lüüt si mega fridlich gsi- bi nid einisch quer agmacht worde... ha das mega gnosse!!!
liebe verastalter, i wär froh, wenn d'ihr mir s'line-up chönntet per pm schicke! i ha dert dj's ghört, woni unbedingt wieder mau muess ghöre (de am 23.00 u die 2 am morge, eine het längi hoor gha u dr anger e rote pulli)- ihre sound het mir mitte is herz troffe- hüpfhüpf!!
) dr live-act zwüsche inne het mir gar nid gfalle- aber de rescht vo dr nacht het das wett gmacht...
danke euch ganz härzlech für die party!! i ha gstuunet, dass mi fründ mitz i dr nacht e hotdog becho het- do chönnt sech d'atmosphere es bispiu dra näh...
alles in allem gits vo mir 10 vo 10 pünkt für die party- es unvergesslichs erläbnis...
s'plätzli isch wie für ne goa gmacht gsi. isch (für das, dass es churzfristig umdisponiert worde isch) herzig dekoriert gsi- aber de itritt vo 30.- het mer scho chlei weh do...
dr sound isch jo hammergeil gsi!! i ha selte a partys so geile sound erläbt... do si uralti lieder (z.b. vo astrix) cho woni scho mega lang nüm ghört ha- hammergeil! au d'lüüt si mega fridlich gsi- bi nid einisch quer agmacht worde... ha das mega gnosse!!!
liebe verastalter, i wär froh, wenn d'ihr mir s'line-up chönntet per pm schicke! i ha dert dj's ghört, woni unbedingt wieder mau muess ghöre (de am 23.00 u die 2 am morge, eine het längi hoor gha u dr anger e rote pulli)- ihre sound het mir mitte is herz troffe- hüpfhüpf!!
danke euch ganz härzlech für die party!! i ha gstuunet, dass mi fründ mitz i dr nacht e hotdog becho het- do chönnt sech d'atmosphere es bispiu dra näh...
alles in allem gits vo mir 10 vo 10 pünkt für die party- es unvergesslichs erläbnis...
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
aso die party het mega spass gmacht ben zwar ned alt so lang det gsi han no witter müse am morge
aber esch en coole platz gsi und hammer decoriert gse esch mer chli wine oldscool party inecho mengisch
het aso schpass gmacht det sounde mit em Nyando mer hend üses fescht gha und dlüt send hammer abgange tnx to all
ps: @ meli aso Djs vo 23-1 send Ich und de Nyando @ Turntables gsi
aber esch en coole platz gsi und hammer decoriert gse esch mer chli wine oldscool party inecho mengisch
het aso schpass gmacht det sounde mit em Nyando mer hend üses fescht gha und dlüt send hammer abgange tnx to all
ps: @ meli aso Djs vo 23-1 send Ich und de Nyando @ Turntables gsi
Waldparty in St. Urban
Hi Leute, danke den Organisatoren für die wunderschöne Wald-Party. War ne idüllische Location mit vielen netten Leuten. Der Sound war hammer leider etwas zu leise, aber wie schon gesagt wurde lieber leise dafür keine Probleme...
Habe wieder mal Zeit gefunden einige neue Pics hochzuladen, neu sind die Pics von der Yellow Pointer und Mojo 2 up. Werde gleich noch die der Geometrix in Oberbuchsitten hochladen...
http://psypictures.myphotoalbum.com/
Greetings
Psymush
Habe wieder mal Zeit gefunden einige neue Pics hochzuladen, neu sind die Pics von der Yellow Pointer und Mojo 2 up. Werde gleich noch die der Geometrix in Oberbuchsitten hochladen...
http://psypictures.myphotoalbum.com/
Greetings
Psymush
- chandrani
- Silver Member

* ~ * herzlichen dank zuerst für die gut organisierte party, trotz dem wechsel’ der location war von dem wirbel’ vor der party nicht viel zu spüren. der platz war wie schon gesagt wunderschön...und das wetter war auch der hammer
Sound mässig hat es mir nicht immer so gut gefallen, lag aber nicht an den dj's oder dem liveact. eher an mir *g*
in den morgenstunden hat es dann doch noch ziemlich gerockt und ich kam auch noch auf den geschmack.* ~ *
@ Psymush dini Pics sind mega schön:) Gfalle mer...
hiä hets au no es paar Pics vode Mojo nid so spektakuläre aber doch no was zum kücksle
http://www.dideldum.ch/gallery/thumbnails.php?album=85
in den morgenstunden hat es dann doch noch ziemlich gerockt und ich kam auch noch auf den geschmack.* ~ *
@ Psymush dini Pics sind mega schön:) Gfalle mer...
hiä hets au no es paar Pics vode Mojo nid so spektakuläre aber doch no was zum kücksle
http://www.dideldum.ch/gallery/thumbnails.php?album=85
hier die bilder von uns:
http://www.klangarena.org/index.php?id=2143
wer ein bild vermisst ---> es fehlen noch dem goajoa seine. ich hoffe das bekommt der bald hin. sonst schreibt uns einfach mal an und wir schicken vermeintlich existente bilder euch zu
http://www.klangarena.org/index.php?id=2143
wer ein bild vermisst ---> es fehlen noch dem goajoa seine. ich hoffe das bekommt der bald hin. sonst schreibt uns einfach mal an und wir schicken vermeintlich existente bilder euch zu
each day affects the next