together

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Colin
Platin Member
Platin Member

together

Beitrag von Colin »

Als erste idruck sägi schön gmacht Angi und Simme und all wo mit gmacht händ so söts ja sie

Midimal war no viel geiler als erwartet und ebe Adrian Da muess unbedingt no es lied für Index schnappe bevor als hits weg sind denn Christian du hasch eis zwei hits drunder

Danke no fürs booking i war glaubs scho kli überfordet nachso em geile line up de outro zmache also gang i no kli go üebe

Hammerplatz hammer party Basil hets dir au gfalle? ehe gäll :wink:
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

yeah! war eine härzige party mit liebe gemacht! habe mich auf eine kleine party eingestellt, mhh aber so klein war die gar ned :) schöner platz mitten im wald bei einer waldhütte. fühlte mich wohl bei euch. hoffe am basil häts au gfalle :-)

@colin...ich weiss welles lied/track du gmeint häsch :) das mit em banjo oder so gell ?
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

yess bravo Angi..supi party gsi..

guet organisiert..hed mitem shuttle dank dine zwäge eltere super klapped mit ufe und au weder abefahre..danke..ist leider nicht selbstverständlich bei anderen partys..

en mega schöne platz isches gsi..gnueg gross und friedlich..

de sound hed mer au zimli gfalle..de dän hed zum schluss namal vollgas geh..zum teil echt hammer sound gsi..

und colin du machsch da scho guet und es isch au easy sound gsi..aber bi chillout isch halt klar das d lüüt nüm voll abshaked ;-)

also danke an alli wo zudem luschtige fäschtli bitreit hend..und es grüessli an alli bekannte gsichter wo mitgfäschted hend..
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

yeah, das war meeeega! :-D
wirklich rundum gelungene party, schöne location im wald, sehr liebevoll dekoriert, total friedliche lüüt, und besonders am morgen eine ausgelassene, fröhliche und herzerwärmende stimmung... midimal war hammer, wow, sehr geiler sound!

da komm ich gerne wieder! :wink:
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

Hallo zäme! :razz:

Hey so schöön! mich hets glatt gschuubet woni ad party anegloffe bin, so wunderbari Deko mitte im Zauberwald und de Sound het me scho ghört womer zum Auto usgstige isch, soo geil!!!! \:D/

Es fetts danke a alli wo das da ufgstellt hend und mitgmacht hend! =D>

Leider bini am morge rächt müed gsi und ha chli gfrore, drum simmer chli ds früeh hei, aber me sött ja immer ga wenns am schönschte isch! (de hätti i jedere Minute müesse heiga, hui!)
Eigentlich fasch ds schaad für nur ei Nacht, chöntmer glatt vorstelle en ganzi Wuche döt ds verbringe, hehe..
ah ja: geili Priise (Itritt und Bar) und tolli Toitois!!! :lol:

Hammer Sound @Tarabas!! - guet, @die andere au!!
aber *schnüff*, dich ghört me ersch im November wieder? ach :cry:
Min Kolleg hets au mega verschubet ab Dinre Soundchoice! :P

greez to all and have a nice week!
*singhüpftrallalaa*
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Zuallererst ein riesen Dankeschön!

Wow, ich hätte nie gedacht, dass mich so eine grosse, schön dekorierte und mit soviel Liebe gestaltete Location erwartet, bin echt bei Ankunft mit einem grossen Lächeln und staunendem Ausdruck stehen geblieben.

Soundmässig... *mit der Zunge schnalz* hat's mehr als nur gepasst. :-) Midimal's Klänge haben regelrecht Hühnerhaut ausgelöst, Müstik's Set schubte und Psyhigh versetzte einen auch in einen kleinen Shake-Wahn. :-) (plust ein wenig Hühnerhaut mehr, hehe). (Sorry, die anderen Dj's habe ich leider nicht gehört, wegen verspäteter Ankunft und all zu frühem Abgang...)

Gruss an alle (neu gesehenen und auch nicht gesehenen Mysticals), ich danke allen für die gute Gesellschaft. *bigsmile*

Hehe... *in Erinnerungen schwelg und fröhlich vor sich hinpfeifend im Büro vor der Kiste hockt*.

Da sag ich nur noch: Bis bald im Wald. Nächstes Mal nimm ich glaub endlich wirklich mein Schwert mit... *gg* (Oder wäre ein Brautkleid nicht besser, so von wegen Aufmerksamkeit und Stimmung? Gell Lila? *loool*)

Peace
A.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

juhuu, isch wüki ganz e schöni und fiini party gsi und d'liebi dehinder düütlich spürbar. dstimmig isch u fridlich und herzlich gsi und ddeko mit liebi und sorgfalt gmacht. schön isches gsi mit eu allne ztanze und all di lächlende gsichter am morge zgseh.

midimal hät mir au guet gfalle, sehr schöni musig.

scand, ich het eigentli mal pause brucht vom tanze, aber ich han eifach nöd chöne uufhöre mini füess bewege, du häsch wider z geil uufgleit! bsunders i de mitti vo dim set häsch mega fiini musig laufe laa, da bini ine richtigi tanztrance cho.

und psyhigh, au dis set hät mer wider gfalle und vorallem findis schön, dass du immer sone freud uusstrahlsch hinderem dj-pult und elei dur das sone gueti stimmig verbreitisch.

colin, weiss gar nöd was du häsch, dmusig wo du uusgsuecht häsch hät mer mega gfalle. mir sind irgendwänn id hängematte go kuschle und ich hett no ewigs dim chillout chöne zuelose, er hät de momänt eifach perfäkt gmacht.

die party isch für mich erscht fertig gsi, wode geni abgstellt worde isch und das will öppis heisse... :-D
danke ad org und a alli partybsuecher, wo sonen fride verbreitet händ.
he
Gold Member
Gold Member
Beitrag von he »

ich hätte den ganzen tag da bleiben können :)
relativ wenig los..am anfang etwas skeptisch gewesen...aber hat doch mal wieder mega spaß gemacht..greetz
Lyra
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Lyra »

Ech glaub ech chan gar nüt me säge ossert danke!

Danke tusig mol a alli wo ergendwie metgholfe händ ond natürli a alli wo verbi cho send! Esch för mech en wonderschöni Party gsi, ond im Basil heds secher au gfalle!
Idealismus ist die Gabe, Menschen so zu sehen wie sie sein könnten, wenn sie nicht so wären wie sie sind!
Midimal
artist
artist

Beitrag von Midimal »

Jetzt möcht ich doch au na min Senf dezue gäh.

Wie scho vo allne erwähnt, isch die Party ja es volls "WOW"-Erläbniss gsi.

Mit "Klein aber fein"-Erwartige det ane pilgeret und mit "Shit, die hend sich ja mega Müeh gäh"-Erinnerige wieder hei gange...

Grosses Dankeschön a alli Helferinne und Helfer (bsunders Angie). Em Basil hett das sicher recht gfäged...het ja extra es Loch i de Baumchrone gha, zum zueluege :-D

Merci vielmal für die super Feedback's betreffend em Sound. So was git natürlich jede Menge Motivation zum eu wiiterhin chöne z'verzaubere.
Bild
Lyra
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Lyra »

Hallo alli metenand!

Ech han jetzt grad d Abrächnig gmacht, ond es send stolzi 1200.- zämecho wo mer chönd uf Argentinie schecke! Im Basil sin Papi hed das alles ide Hand ond werd deför sorge, dass de Betrag zäme met em Trurgäld vo de Beerdigung vollumfänglich in Argentie achonnt!

Mer hoffed, das mer de Event imene Johr nomol chönd verastalte ond weder es guet Projekt met de Inahme chönd unterstötze! Ech freu mi scho jetzt druf för en guete Zwäck weder met euch dörfe im Wald omezhöpfe!

Bes denn!
Zuletzt geändert von Lyra am Di 12. Sep 2006, 15:47, insgesamt 1-mal geändert.
Idealismus ist die Gabe, Menschen so zu sehen wie sie sein könnten, wenn sie nicht so wären wie sie sind!
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

yeah! das sind doch gute news !!!
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

jaaaaaa voll geil !!!

uhuerre schön gsi, eifach alles perfekt.

d'stimmig isch huerre geil gsi, am morge , nachdem ich churz chli abseits go chille und dann wieder zrugg cho bin, hats mer fascht was gäh, die stimmig isch eifach unglaublich gsi. das isch so eine vo dene moment wo eifach alles, aso würkli alles, 100% bis zum letschte chieselstei stimmt und alli lüüt wie beschti kollege sind, so isches mer inecho. das hani no fascht nie idem usmass erlebt. söttig moment bezeichne ich als e art paradies, wies in mine träum vor chunnt. e art real gwordeni "utopie".

musikalisch au immer voll geil.

@colin, din chillout isch voll geil gsi, vo mir us hetsch gern no 5 stund länger chönne sounde. hät au no länger dezue tanzt, wenni nöd eifach scho voll futsch gsi wär und wenn da nöd so en mensch wär, mit dems liege ide hängematte dann eifach doch no chli schöner isch. det hats mi dann au endgültig weggspacet zu dene sanfte kläng, wo glaub vor allem am schluss ( bin glaub igendwie mal ipennt) immer sanfter worde sind.

@()()()_--.))( oder so :wink:
aso ich will jetz endlich mal wüsse wer du bisch ! mir händ eus glaub igendwie scho weissnöd wie viel mal gseh, aber han kei ahnig wer du bisch. bin ja immer am spekuliere und am werweise wer jetz wer vom forum isch , aber en hellseher bini au nöd.

das mitem geld uf argentinie isch voll schön, so hatmer sozäge no für en guete oder no bessere zweck tanzt. das macht das ganze igendwie no lieblicher.

hoffentlich wiedermal mit eu und idem stil, ich freu mich scho!
oli
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

Ah ja: Fotos?

@Kollegoli: Deinen "Einbeintanz" hab ich noch nicht ganz rausgekriegt, weiss noch nicht welcher Deiner Hüpfer zu Deinem berühmten Einbeintanz gehörten, hehe... "big bröser is watsching iu" :-D
wollte Dich gen morgen mal drauf ansprechen, habs dann aber verschlafen..
*singhüpftrallalaa*
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

soso battlefairy....

nei adere party han ich kei einbeitanz uufgfüührt.
einbeitanz betrieb ich eigentlich meischtens nu wenn min einbei-kolleg "sandro das schuldmädchen" debii isch. weisch er wär sehr verletzt wennich ohni in wür de einbeitanz uuffüere und sozäge fremdgah. mi händ schomal 3 stund ehekrach deswege gha und er hät mir mit de einbei-scheidigspapier droht :cry: :lol:
Antworten