dieses Forum brauch einen "offtopic" oder "di
- subconsciousmind
- artist

dieses Forum brauch einen "offtopic" oder "di
dieses Forum brauch einen "offtopic" oder "diskussionen" Bereich in das Diskussionen aus anderen Topics verlagert werden können.
z.B. damits bei den Reports bleibt. Fängt ne Diskussion an, post kopieren und damit ein neues topic im "diskussionen" forum starten und dort weiter machen wer will.
Denn, dass es nicht zu Diskussionen kommt ist unrealistisch.
z.B. damits bei den Reports bleibt. Fängt ne Diskussion an, post kopieren und damit ein neues topic im "diskussionen" forum starten und dort weiter machen wer will.
Denn, dass es nicht zu Diskussionen kommt ist unrealistisch.
-
PsYch0m0n
- Platin Member

Finde ich völlig überflüssig und zu kompliziert...
Meiner Meinung nach ist der Allgemeinteil für das mehr als geeignet, denn es gibt kein Thema, welches da nicht reinpasst...
Nix for nogood
Meiner Meinung nach ist der Allgemeinteil für das mehr als geeignet, denn es gibt kein Thema, welches da nicht reinpasst...
Nix for nogood
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
- Käpten Hirni
- Platin Member

he sub:-) denks eigendli nid das da brucht...bi reports sött mer eifach villicht meh de PM benütze als öffentlich, vorallem wens den halb verbal wird oder nämä gnännt werdet...
aber wer weiss....bi immer für veränderige......hehehe
aso peace dir:-)
aber wer weiss....bi immer für veränderige......hehehe
aso peace dir:-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
- subconsciousmind
- artist

- subconsciousmind
- artist

-
Titali
- subconsciousmind
- artist

-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
Fragst du dich noch warum---------> du bist der der immer ales was geschrieben wird 3mal im mund umdrehtsubconsciousmind hat geschrieben: Aber wie du ja sicher gesehen hast ist von meinungsfreiheit keine Spur
und des anderen Meinung untergraben unterdrücken oder ihn nicht Rechthaben läst
am Schluss würde das dan so ausehen >Forum vs. Subconsciousmind Topic<
Da du immer mit Diskussionen anfängst der hat unrecht dieser hat unrecht nur ich habe recht
deshalb lieber kein Offtopicbereich auch wen manchmal recht hitzig diskutiert / geschrieben wird…
- subconsciousmind
- artist

- subconsciousmind
- artist

Hey angel, das muesch am miguz säge, de isch so agressiv druf.
isch scho no witzig.
Egal wo ich poschte, es chunt sofort irgend ein miguz oder so und hackt uf mier und minere meinig ume und verlangt gliichziitig ich söll demit uufhöre das bi andere zmache..
ups, jetzt han is schowider umdreit... warum isch das ächt immer so eifach bi dene lüüt?

isch scho no witzig.
Egal wo ich poschte, es chunt sofort irgend ein miguz oder so und hackt uf mier und minere meinig ume und verlangt gliichziitig ich söll demit uufhöre das bi andere zmache..
ups, jetzt han is schowider umdreit... warum isch das ächt immer so eifach bi dene lüüt?
-
TheAngel1985
*smile* subconsciousmind... es brucht immer 2i Lüüt zum kiffle hätt mir mal en liebe Fründ gseit... 
easy... ich hans nur nöd gärn wänn all so huere agro schriebet und enander Vorwürf machet...
isch halt so bim schriebe chunt meistens nöd würkli alles so übere wies dr ander när verstaht... sprich d'Mimik u Gestik fählt u das veränderet dänn au viel d'Ussag vomene Satz...
Darum PEACE und gniesset eifach die Atmosphäre wo zur Zyt da herrscht findes nämlich geil...
easy... ich hans nur nöd gärn wänn all so huere agro schriebet und enander Vorwürf machet...
Darum PEACE und gniesset eifach die Atmosphäre wo zur Zyt da herrscht findes nämlich geil...