Schnirkel Open-Air Glattfelden 25-27. August

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Schnirkel Open-Air Glattfelden 25-27. August

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Wow, ich hatte ja schon viel gehört von diesem festival und derart hoch waren meine Erwartungen. Ihr habt es aber wirklich geschafft meine Erwatungen noch zu übertreffen. Man spürte förmlich die Liebe, die die Veranstalter in den Aufbau und in das ganze Gelände gesteckt haben. Wir kamen Samstag mittag, es war schon ziemlich feucht. War aber ganz gut um sich zu akklimatisieren und gechillt den Bands zuzuhören.
Die Goazone war schön hergerichtet, und der Sound die ganze Nacht durch umwerfend gut. Ich hab es genossen mal keinen "israeli"-neo-full-on hören zu müssen :wink: es war die meiste zeit richtig groovender, satter, progressiver aber trotzdem psychedelischer sound..würd es am ehesten als psygressive bezeichnen :lol:....flugbegleiter waren einfach göttlich...wirklich hammer sound, zum durchstarten, abheben, exploderen und sanft landen....bitte liebe veranstalter, schreibt euch diesen namen in eurer "booking book"...!!!!!
die meute kochte und trotz (oder meiner meinung nach gerade wegen) dem regen war die stimmung erste sahne...gegen morgen geriet der schlammfaktor ins beinah unermessliche, trotzdem haben noch einige durchgehalten und zum Sound weitergeschlittert....danke all denen, die bis zum ende der türen mitgemacht haben...hehe...gelle käpten hirni...:wink:

danke liebe schnirkel veranstalter, ich werd bestimmt wieder dabei sein, egal bei welchem wetter...haha....tschüühüüüs

edit: wollt noch anfügen, dass ich es ganz geil fand, dass während der ping-pong-dj-session am morgen ein paar alte klassiker und hits gespielt wurden...als "klein aber doktor" aus den boxen wummerte war das glück perfekt...hehe
Zuletzt geändert von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) am Mo 28. Aug 2006, 10:13, insgesamt 1-mal geändert.
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Pilzli »

Jo das isch ne schlammigs Weekend gsi :lol:
Es steckt viel Arbeit im Ufbau vo däm Gländ und es hät sich glohnt!
Dä Sound isch nid immer ganz min Gschmack gsi, aber egal, ihr händ ä neue Stammgast an däm OpenAir gwunnä :P
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Am friitig simmer so gegä di 8ti igfahre u hend nid schlächt gstuhnet womer dur tür bim igang inecho sind...e anderi welt het üs erwartet..e geili abgfahrni welt voller liebi und fröhlichtanzende mensche. Mit fiinem gemühtlichem jazz hämmer den üses zält ufstelle, was nid so eifach gsii isch dur die vile geile tön im hindergrund :-) De chlini brüäder vom Peacemountain het mi das jahr no meh gflasht was deko und infrastruktur abelangt, agoht:-) meh als 2 wuche vor dem open air sinds scho am arbeite gsii, am ufstelle und am irichte..absolut de hammer was die lüt ufd bei gstellt hend..schnrikel isch zu mim lieblingsopenair mutiert, da so vil für so wenig geld botte überchunsch gränzt a wahri wunder:-)

aso endli mal szelt ufgstellt u zum bierstand gstolperet, de bi de bühni u sicher bis am morge zum letschte ton dört verhange, bis es den zum freidliche jambefüürsession spacerhytmus witers gange isch...so was vo geil gsii:-))))

Tja und am sa simmer den churz uf eglisau e pizza go esse, hend eigendli nur en coop gsuecht u schlussendlich i dem chline härzige kaff glandet...doch lang hemmers nid verhanget, da schnrikel i üsärnä herze gruefe het u drum simmer schnellschtmöglich wider a das absolut hammer gigamegagogolgeile ultraopenair pilgeret, ja ne i denke mir sind gsecklet:-)

De samschtig isch mit superschöner läsig, amene hammergeile theater(sorry weg de ufblasbare dartschibe, has nid buechet*lachhhh*),denn 2 fröhlich älteri ja fascht uralti manne wo so geile blues gspilt hend bis zum balkansound wo üs mega gspacet het am nami überd bühni gange. Leider aber eigendlich scheissegal hets afo rägnä, doch i has gfühl kaa es regnet gar nid da dstimmig eifach göttlich gsii isch u blibe, niemert zu druff u kei aggressivi blick..nada...absolut die bluemestimmig*looooool*

tja u den hets ja scho mit de andere konzert wider agfange u die hends ja absolut i sich kaa....de russisch polka sound isch eifach galaktisch zvil gsii...läckt du mir isch das abgange...au die deppresiv anchent frau hani spitzemässig gfunde mit ihrne voll dureknallte tegscht:-) tja u eifach jedi bänd isch supergeil gsii...respect schnrikel...hut ab!!!!!!

U irgendwenn woni us mim konzertflash usecho bin isch ja no goa gloffe, shit flugbegleiter isch de hammer gsii...den isch so chli hmmm härte sound cho aber mir isch das so was vo gliich gsi will i u alli andere so eifach so happy u zfride gsii:-)

u irgendwänn am morge isch göttlich lupfige goa cho woni sit de Yade nüm köhrt han..so müssti morgesound a jedere goa sii..geil geil geil:-) the doors am schluss isch zvil des guten gsii:-) ach tröim isch das herrlich gsii das open air...merci vil vil vil vil vil vil vil vil vil vil vil mal schnirkel u alli beteiligte lüt u alli wo de weg a das obergeile fescht gfunde hend:-)))

sodeli und (((--((...)()))))) ähm hämmer üs troffe"lol"...

aso wünsch euch was u nid vergässä....immer schön zähputze u dusche:-))
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

@ käpten

na getroffen ist übertrieben, hab am morgen eine zeit neben dir verbracht...hehe....gesehen hast du mich bestimmt, war einer der letzten überlebenden und stehenden, die versucht haben auf dem glatteis (oder war es matsch? :lol:) zum absolut geilen sound zu tanzen... :wink:

dank dem zeig dich thread "kenn" ich ja ein paar gesichter...hehe...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ich hans au voll geil gfunde.
me hät würkli gmerkt dass das dverastalter mit sehr viel hiigab gmacht händ. das hät mer eifach gspürt und das isch es verdammt geils gfühl.

das theater am namitag isch eifach de absolut oberhammer gsi. ich han mi ja sowas vo futschgröölt. ihr sind echt hammer "schauspieler", mit enere rieeeese portion fantasie und au sehr viel hiigab. aso was ihr eu da ifalle lah händ isch eifach einmalig gsi. mich häts ächt fascht butzt. und wiener gspielt händ, neiii, da chasch eifach nümme. und dassmer wegem hirni, wo grad mit sim schiff und sinere crew beschäftigt gsi isch, sletschte spiel 2 mal gseh händ, isch au voll geil gsi. snöchschtmal wieder so, hirni, ich zell uf dich! und ja aso dis gfühl wod bracht gha hasch, aso s "aaaahhhhhh" das isch au voll geil gsi und natürli absolut brilliant wie dann das umgsetzt worde isch. :lol: :lol: :lol:

vo de musikalische siite här bini absolut fasziniert gsi vo kid ikarus. das isch ja so richtig geile vollllll abgspacte sound, wie ich ihn vorher no nie ghört han. wo chamer dä bezieh? woni das ghört han, hamer so reise dur de wältruum vor "auge" gha, ums in wort versueche zfasse. echt geil

flugbegleiter hani au absolut obergeil gfunde, hoffe gsehn eu/dich? wieder mal.

ganz geil ufgfalle sind mer au die "laterne" vo denes mega viel in rot gha hät und paar in wiis. die wo so us stecke bastled sind. und die eint lüchtsüüle im gliiche stil no hammerer. und ganz geil natürli au die holzskulpture.

jaja da chunntme ja fasch nüm na.

uf jede fall, ihr schnirklers sind eifach geili sieche, odder?!!!
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

wow, wüki de hammer!

wunderschöns mit vill liebi und sorgfalt gmachts deko, e gmüetlichi und herzlichi stimmig, cooli mänsche, geili trummelsessions, obergeils impro-theater...(käpten, du bisch ja voll de oberbrüller gsi, hihi, mach das doch bitte s'nächst mal wider! :lol: :lol: :lol:) und für mich s absolute highlight: kid ikarus. sowas geils hani scho lang nüme ghört, bin nur no uf dene shärische kläng devo gfloge und han mich schier uufglöst vor stuune.

es fetts merci a alli schnirkels, es meega erläbnis!
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

*loool* olli und shmahu:-) ja du nägscht johr den wider:-))))

Da no en link zu kid ikarus damit ihr snägschte konzert sicher nid verpasset:-))))

Aso ihr 2 turteltube bis zur nägschte party oder was au immer:-))

Proscht u aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...hehehe

http://www.ikarusrecords.ch/
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja dann i dem sinn

aaaaaaaaaaaahhhhhhhh, ooooooooooohhhhhhhhhh

bläääääääääääääääää

muaauaua nhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

brüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

zzzztoooooo
Conclusion
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Conclusion »

Kollegoli hat geschrieben:ja dann i dem sinn

aaaaaaaaaaaahhhhhhhh, ooooooooooohhhhhhhhhh

bläääääääääääääääää

muaauaua nhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

brüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

zzzztoooooo
sprich dich aus oli .... wo klemmt's denn?

:lol:
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hihi, eifach zu geil.... :lol: :lol:
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Re: Schnirkel Open-Air Glattfelden 25-27. August

Beitrag von Psymäleon »

( (( {-_ {-_-} _-} )) ) hat geschrieben:flugbegleiter waren einfach göttlich...wirklich hammer sound, zum durchstarten, abheben, exploderen und sanft landen....bitte liebe veranstalter, schreibt euch diesen namen in eurer "booking book"...!!!!!
Genau meine Meinung, obwohl ich nicht dort war... :lol: Buchen, buchen und nochmals buchen liebe Veranstalter, dann schaffe ich's vielleicht auch mal die Jungs zu hören. So genug offtopic... :lol:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Antworten