Down

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beitrag von PsYch0m0n »

Anonymous hat geschrieben: naja.. was isch denn mit de pilz? wie die besser wäred?? lieber es tröpfli [acid verstoht sich, kei gruuusigs GHB wo e fürn arsch isch...) als en pilz, will bim ne pilz weisch jo au nie wie er dir innehaut... isch jo eh vo pilz zu pilz unterschidlich wieviel psylocibin dass es denne hett...
Gratulierä! Du bisch superschlau... gisch achzäjährigä Zwärgli dr Tipp sech ACID inezhoue... RESPEKT...!!!
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
guru
Gold Member
Gold Member
Beitrag von guru »

Anonymous hat geschrieben:naja.. was isch denn mit de pilz? wie die besser wäred?? lieber es tröpfli [acid verstoht sich, kei gruuusigs GHB wo e fürn arsch isch...) als en pilz, will bim ne pilz weisch jo au nie wie er dir innehaut... isch jo eh vo pilz zu pilz unterschidlich wieviel psylocibin dass es denne hett...
GHB ist nicht fürn Arsch, für den gibt's Zäpfchen
Psychomon hat geschrieben:Gratulierä! Du bisch superschlau... gisch achzäjährigä Zwärgli dr Tipp sech ACID inezhoue... RESPEKT...!!!
Vor allem einem, der sich erst mal vor einer Amphetaminpsychose retten muss :roll: Psychedelika als selbsttherapeutische Hilfsmittel sind sehr mächtig und setzen somit nicht nur eine gewisse Reife, sondern auch viel Erfahrung damit aus, sonst wird sich die Lage höchstwahrscheinlich nicht bloss verschlechtern, es können noch viel gravierendere psychische Schäden dazukommen.

Pause. Mehr kann man gar nicht sagen. Du hast noch so viel Zeit zum experimentieren, gestresst bringt es nichts :wink:
ˆ\_____/
.O.o.o.o
Pimp my Einkaufswagen

Bild
Gast

Beitrag von Gast »

min tipp wäre... lass die finger ganz von der chemie!! es greift extrem schnell die zähne an (spätfolgen wie zahnausfall usw.) sowie schaden an den inneren organen und an der psyche (insbesondere bei speed! und koks kann sich das in eine psychose auswirken) von der abhängigkeit gar nicht zu sprechen!
Dentagardy

Beitrag von Dentagardy »

Puahhh - da hat aber einer recht: die zähne! Mir fällt das jedesmal auf an parties oder in clubs. Sobald einmal der schöne mund aufgeht siehts oft ziemlich hässlich aus, so ab 25 würde ich mal sagen. Chemie sei dank. Kommt noch nikotin und ganja dazu, wirds immer hübscher.

Auch die haut erzählt oft ihre ganz persönliche geschichte: unrein, entzündet, pickel, pusteln, narben, sehr frühe falten, weiss wie die wand oder rot wie ne tomate. Ist doch schön, oder??

Zum glück finden parties hauptsächlich nachts statt, dann sieht man es weniger ..........
Shpongleyes

Beitrag von Shpongleyes »

hei du
fausd mi tipp o no wosch ghörä: dasd eigentlech grundsätzlech ke amphi sötsch nä hesch ja iz ghört. möcht hie no hinzuefüegä das weds gliich nimmsch di sötsch vergwüsserä ob scheiss koffein drin isch! das züg haut nämlech ganz schön übel inä, kennes!! zudäm chas sehr häufä, sich gnue u usgwogä zernährä, was natürlech je nach äm chli schwär cha fauä...:)

fausd no ä anerä (moralinfreiä, nid so à la "drogä si scheisse") tipp wosch, würd i dir natürlechs ephedrin sehr empfählä. chasch legal als räucherig chaufä. agnähmer u intensiver als amphi, weniger nach- u näbäwürkigä....emu bi mir ischs so! aber chum iz nid uf didee bim nächschtä dealer ä ephedrinkapslä ga zchoufä, das isch sicher nid besser aus au das angerä gstrecktä scheiss pulver!!!

machs guet u heb sorg....
...vieleicht ist es auch ganz anders, als es ist, wie es ist...

Darum wisse: Wirklich ist was wirkt!
KorTeX

Meskalintrank mit Holzrosensamen LSA

Beitrag von KorTeX »

Hi,

wollte nur kurz das thema anscheinden...

vor ein paar monaten habe ich ein indisches getränkt "gebraut", bestehend aus wasser, tee, granatapfel-sirup, meskalin und holzrosensamen...

die wirkung war, muss ich sage sehr stark....
die ersten stunden waren gut erträglich und euphorisierend. ich hatte das gefühl der boden unter meinen füssen entferne sich immer weiter...(das fly-away-gefühl).. nach etwas 3 stunden tanzen und toben :-D - die musik war hammer mässig, so hab ich sie empfunden, ob das an dem trank lag oder die DJs wirklich geile sound aufgelegt haben, weiss ich nicht - aber so etwa nach 5-6 stunden - ich hatte absolut kein zeitgefühl - nahm die euphorie langsam ab und es kam so ein dunkler schleier auf mich zu..

muss sagen es war sehr beängstigend, denn ich bin nicht grade der psychisch labile oder der, der nach einem trip das gefühl hat gott gefunden zu haben.. :-(

ich versuchte immer logisch zu denken, das war aber nicht möglich, denn alles was sah und hörte stimmte nicht mit dem überein was im meinem kopf vorging..sprich was mein kopf dachte... :?:

also das "abecho" war viel schwieriger als ich mir vorstellte..
ich habe in dieser phase so zimlich alles im meinem kopf neu anordnen müssen, sonst wäre ich womöglich "überekeit". :shock:

ich empfehle jedem, nicht am anfang mit psychdelischen drogen zu experimentieren..es ist verdammt gefählich und ich habe bis heute angst und konnte bis jetzt nicht wirklich die traumatischen erlebnissen verarbeiten..

was die wachmacher angeht kann ich nicht viel sagen denn ich konsumiere so gut wie nie solche..ich bin schon genug wach und hyperaktiv...

was ich sicher empfehlen würde ist die erfahrung von kollegen und freunden zu sammeln und sich auch gut zu informieren. tip: nie alleine psychos schmeissen!

also bis dänn

tschau::kortex
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member

Beitrag von ZWIEBACK »

ZITAT:

"Take a tablet...
Take a Pill...
...One day you will pay for it"

Dä Liedtext isch da wohl zimli zuetreffend!
Chönts mit eigene Wort änöd schönner segä...

Ich kenn die Situation Zwergli! ... efach ufhöre, öpis anders gibts da nöd!
zwergli

Beitrag von zwergli »

hey mitenand........

schön dasser eu all zitgno hend mer eui gedanke/erfahrige mitzteile........, isch för mich sehr vo bedütig

ach das chäibe züg.........i weiss i muen i mier ine en pause mache, aber ich bin mer ned sicher obi dass ade nächste goa au tue werd(well de chopf eim leider immer wieder im weg stoht, au mer, )
und sumfeld machts eim au ned grad eifach(meine mis eigete umfeld, ned dlüt ade goa woni zusch ned kenne)..................naja sind halt so verflickti sache

@zwieback...........sehr guete zitat, vo welle lied isch denn das?stimmt ......för e pille isch de pris(ned sgeld) wo mer als afangskonsument zahlt sehr hoch(isch amel bi mier so gsi)viel , zviel glückshormon wo anegönd för ei, zwei nächt, so dass de tank fasch scho wieder leer isch för es zitli

also ich wönsche euch allne es guets und erholsams weekend......waser au immer machet

grezzs
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

aber hett öber vo do inne ähnlichs züg erlebt, /bzw nimt mi wunder wines bekämpft hett........
Hey du... i bi momentan i somene Shema inne... Fascht ke Motivation, atriebslos, fühl mi teilwiis richtig dumm und als taugenichts. Sogar s'umeblödele (woni doch süscht so gern mache/gmacht han), fehlt mer...

Chume jetzt is 4. Lehrjahr. Informatiker Richtig Support... Am Afang nüt anders welle, da i dazumal zimlich s'interesse für PC's gha han... Momentan würd i säge, dass ich das nüm lehre würd (aber was würdi süscht lehre?!) ... Esch also au das vorhande, dass i ned wöki weiss, was i will...

S'zieht mi zimli abe... wiederrum chamer ja au säge, dass ich mich dur so Gedanke selber abeziehne, was ja stimmt... aber i cha sie ned eifach abstelle ;/

Min Konsum wird jetzt ganz bestimmt gstoppt! Merkes scho nur bim kiffe, wie brutal empfindlich dasi worde bin.

Wie gohts der inzwüsche @ zwergli?

@all

Au ich wär froh und einigi Tipps!

Gruzliizzz
*.* Dont' Panic! *.*
zwergli

Beitrag von zwergli »

hello

.@funkoor

hmm was din job abelangt.........fühle met dier.....chan mer vorstelle dass dini informatiklehr sicher no aspruchsvoll isch(ussert du görsch zu dene lüt wo dinteligenz is hirni gschneit isch, sorry för de usdruck, meine lüt wo nur hänget, nix machet, aber glich sauguet sind böggsch?)

und nimm mal a dini freizit goht ine ganz entgegegsetzti richtig(will nix falsches sege gell, ah man das cheibe schribe, chammer so vell falsch verstah)...und glich muemer en mittelweg finde, sis lebe gnüsse mete tätigkeite wommer ide freizit macht (was au immer) und glich ide realität und im bruef debie sie........öbbis wo sicher ned eifach isch und zu mancher konflikt i sich ine füert............schad ischs eifach wemmers so öbertribt dassmer sich mal muen entscheide zwüsche dene zwei sache, wells eifach immer gegesetzlicher worde sind und me afoht e person met 2 gsichter zwerde im wahrsten sinne des wortes..............

ich mache au en kaufmännischi lehr mete bruefsmatur, und erlichgseit es schisst mi scho jetzt göttlich a(fange im summer s2 lehrjohr a)also han knapp mal dhälfti, wenn öberhaupt, fo der gschafft............ich han au das welle lehre, aber jetzt woni dinn bin , ich merke man ich bin eifach ned en mensch förs büro, das ganze schubladisierende denke, de druck, i pass ned dri, obwohli dleistig bis jetzt recht guet bring, im betrieb und ide schuel, aber glich mini inneri stimm.........es passt ned, ich fühl mi ebe docha u ufne art en mensch met 2 gsichter, vell au bim schaffe, ned deheime, verstosch wasi mein?aber ich ziehns dure........und ich hoffe du ziesch au dure oder?wer sehr schad, um de ufwand wod bis jetzt gmacht hesch und vell fehlt jo nömm und du bisch weg und chasch der en uszit gönne, oder öbis mache , wod scho lang hesch welle,...........................
konsumiersch du denn jedes weekend?denn wers sehr verständlich wens der so goht.........gsehs bi kollege wo das machet, man hartupf di gliche symptome...(ned all, aber di meiste).......

ich denke immer , wemmers merkt söttmer öbis mache, me wott jo eigentlich ned met offnige auge id eigeni scheisse laufe oder?
aber sschwerste isch eifach, wemmer id situation chunt, denn eifach nei sege, vom alte verhalte weg, en noie weg, und das nebe lüt , wo all(das thema bezoge)de glich weg gönd, amel bi mier isch da so

aber vilicht vertreit sich skiffe au ned met dem ganze, ich weisses ned, ..............kiffe macht di sensibler, amel hani sgfühl...........sitti ufgört han goht das au besser bi MDMA, hey früner woni noh kifft han, die depros sind eifach unbeschriblich gsi, denn hani eifach denkt jetzt lasches eifach........und siti ebe nömme tuen vertreits sich was die substanz abelangt vell besser

naja kämpf di eifach durch das dure......mier hilfts amel, weni öbis met lüt mache wo eim so richtig mitziend, weisch wasi mein?so lüt wo immer öbis müend mache, wo aktiv sind(ned partybezoge)...chan sehr vell motivation geh.....

hey keep gsund gell

grüessli
zwergli

Beitrag von zwergli »

hello

.@funkoor

hmm was din job abelangt.........fühle met dier.....chan mer vorstelle dass dini informatiklehr sicher no aspruchsvoll isch(ussert du görsch zu dene lüt wo dinteligenz is hirni gschneit isch, sorry för de usdruck, meine lüt wo nur hänget, nix machet, aber glich sauguet sind böggsch?)

und nimm mal a dini freizit goht ine ganz entgegegsetzti richtig(will nix falsches sege gell, ah man das cheibe schribe, chammer so vell falsch verstah)...und glich muemer en mittelweg finde, sis lebe gnüsse mete tätigkeite wommer ide freizit macht (was au immer) und glich ide realität und im bruef debie sie........öbbis wo sicher ned eifach isch und zu mancher konflikt i sich ine füert............schad ischs eifach wemmers so öbertribt dassmer sich mal muen entscheide zwüsche dene zwei sache, wells eifach immer gegesetzlicher worde sind und me afoht e person met 2 gsichter zwerde im wahrsten sinne des wortes..............

ich mache au en kaufmännischi lehr mete bruefsmatur, und erlichgseit es schisst mi scho jetzt göttlich a(fange im summer s2 lehrjohr a)also han knapp mal dhälfti, wenn öberhaupt, fo der gschafft............ich han au das welle lehre, aber jetzt woni dinn bin , ich merke man ich bin eifach ned en mensch förs büro, das ganze schubladisierende denke, de druck, i pass ned dri, obwohli dleistig bis jetzt recht guet bring, im betrieb und ide schuel, aber glich mini inneri stimm.........es passt ned, ich fühl mi ebe docha u ufne art en mensch met 2 gsichter, vell au bim schaffe, ned deheime, verstosch wasi mein?aber ich ziehns dure........und ich hoffe du ziesch au dure oder?wer sehr schad, um de ufwand wod bis jetzt gmacht hesch und vell fehlt jo nömm und du bisch weg und chasch der en uszit gönne, oder öbis mache , wod scho lang hesch welle,...........................
konsumiersch du denn jedes weekend?denn wers sehr verständlich wens der so goht.........gsehs bi kollege wo das machet, man hartupf di gliche symptome...(ned all, aber di meiste).......

ich denke immer , wemmers merkt söttmer öbis mache, me wott jo eigentlich ned met offnige auge id eigeni scheisse laufe oder?
aber sschwerste isch eifach, wemmer id situation chunt, denn eifach nei sege, vom alte verhalte weg, en noie weg, und das nebe lüt , wo all(das thema bezoge)de glich weg gönd, amel bi mier isch da so

aber vilicht vertreit sich skiffe au ned met dem ganze, ich weisses ned, ..............kiffe macht di sensibler, amel hani sgfühl...........sitti ufgört han goht das au besser bi MDMA, hey früner woni noh kifft han, die depros sind eifach unbeschriblich gsi, denn hani eifach denkt jetzt lasches eifach........und siti ebe nömme tuen vertreits sich was die substanz abelangt vell besser

naja kämpf di eifach durch das dure......mier hilfts amel, weni öbis met lüt mache wo eim so richtig mitziend, weisch wasi mein?so lüt wo immer öbis müend mache, wo aktiv sind(ned partybezoge)...chan sehr vell motivation geh.....

hey keep gsund gell

grüessli
telumehtar

das umfeld machts

Beitrag von telumehtar »

meine erfahrung: weg vom umfeld und kolegenkreis...weg von drogen und verlangen danach... bin ja augewandert und wenn ich in die schweiz zu besuch komme...und meinen geliebten freundeskreis treffe..tja dann ist man wieder voll im spiel kiffen,saufen und meistens 1 mal wärend dem aufenthalt ein tröpfchen lyserg...ist wenigstens nicht mehr so ungesund wenn mann nicht jeden tag kiffen und am wochenende auf goas kann!!

mein tip (was ich selber nicht habe)... selbstbeherrschung
Gast

Beitrag von Gast »

hey zwergli

hm, erstaunt mich, dass du solche gedadanken und gefühle nicht schon vorher hattest? solche "birrefiggs" hatte ich früher oft, aber der grund dafür war, dass ich einfach zuviel und zulange schon drogen konsumierte und dadurch mein selbtwertgefühl und selbstbewusstsein verlor!!! es gibt auch noch andere gründe dafür - energetische (hat mir fremdenergien zutun und manipulation), aber das ist nicht jedermanns sache!

ein bad mit meeressalz tut immer gut, reinigt dich energetisch... ne kleine drug-break würde dir auch gut tun, doch ist es oftmals so, wenn du es mal durchgedacht und gefühlt hast, wiederholen sich solche gefühle... amphi vertrag ich gar nid, ich werde immer sprachlos und sinke ab in meine dunkle gedankenwelt!!!

ernähre dein geist und die seele auch mit der magie der erde... gehe in die natur, also ohne party und droge und saug die energie ein :wink:
Sarathon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Sarathon »

@ zwergli

probiers doch eifach mal us ohni Droge än Party mitzerläbe. Ich säge Dir es isch garnid schlächt und äs git no viiiiiili viiiiili anderi Goagänger wo kei Droge inehauid. Mer merkt oder gsehts nur nid (und vo mine Erfahrige her...weni sälber druff bin...hani amig eh sGfühl alli andere um mich ume segids au ;o))

uf jedefall wotti Dir nur säge....pass uf...Du bisch erst 18ni....hesch no soooo viles vor Dir. Und weisch...au wenn jetzt die Problem nid hettisch....än ahständige Drogeumgang isch ja au süstig wichtig.

Probiers doch eifach mal us...än Party ohni Droge und Du wirsch merke...vorallem wenn chi offe für Gfühl bisch....chasch die Schwingige u guet ufneh und sälber gspühre.
zwergli

Beitrag von zwergli »

@gast

hmm du lisch richtig, han so gfühl nid erscht sit churzem, aber jo oftmals hani eifach abegschlückt, abegschlückt uf anderes abgwise, aber irgendwenn mal machts eifach bännnng und du chasch nömm weggluege, wils so präsent isch

din tip hammer zherze gno gester bin im kurzentrum gsi zrhifelde....boa hett da guet da........echt...relax pur, han mi wie neugebore gfühlt.......=)

manipulation?hmmm ich wie meinsch da`?das din geist manipuliert isch, gege dich schafft, bösi energie i eim ine isch ?dchakras ned zemmechaffet?hmm kennemi leider dasbezoge ned so guet us, bin aber im moment amene mega spannende buech am lese......

aber mis grösste problem isch eigentlich mis diheime.......han liebemässig nie wörklich viel unterstözig becho und das zeichnet sich brutal us ide seell.....au bi mier.......au de dalai lama hett jo gseit, dgrundlag för es glückclisch lebe isch en gueti , harmonischi familie.......wie recht er hett.......und naja böh, ich han halt vilicht zvil das uf en falschi art und wis gsuecht...

hey aber merci a all fo eu för eui tipps und erfahrige, möcht aber sthema gern beende , wili find, dass vo minere site her gnueg gschribe han und jo .......einisch sött mer au handle und ned nur rede=)

guete obe no

grezz
Antworten