Job, Lebensunterhalt

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Aso olli:-)

Bi mir isch das so dasi ir regle nie meh als 2 jahr ir schwiiz verhange. U de november isches den fascht wider 2 jahr woni sletschte mal für längers am reise gsii bin.

Finanziere dueni das mit geld, ha meischtens amigs 2 jobs ka wie scho gseit en bürojob und en promotionsjob. Bi au scho fürd PS2 am schaffe gsii u ha vilne chind dwiehnachte verdorbe*loool*

ja und uf de reise dune chli jongliere oder was gittärälä u scho chunsch gratis zässä über oder bier:-)

aber i dene länder wo ich verchehre ischs au nid tür u mit knapp 2 jahr chli sparä chasch sehr vil mache...o.k. gibs ja zue han no chli börsegschäftli am laufe*g*...

aso oli...hoffe du bisch befridigt mit minärä antwort:-))

bis bald mal wider oder ebe uf reise:-))

peace
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
trilobyte
Platin Member
Platin Member

Beitrag von trilobyte »

ich habe automatiker gelernt bei einer grossen maschinenbau firma in der ostschweiz. nach der lehre habe ich einen job innerhalb der firma bekommen. da hab ich 4 jahre gearbeitet. unsere abteilung wurden dann verkauft und so bin ich in einer andern firma in der nähe und mach den gleichen job mit den gleichen leuten wie vorher. mittlerweilen seit über 10 jahren.
die arbeit ist eigentich interessant (bereich Feinmachanik/Optik/Elektronik) aber ich habs langsam gesehen. vor eineinhalb jahren hab ich zudem noch die berufsbegleitende ausbildung zum elektrotechniker TS abgeschlossen.

eigentlich sollte ich den job wechseln und irgendwo in der entwicklung arbeiten (wenn ich meine ausbildung auch ausnutzen will)
darauf hab ich aber im moment nicht so bock und werde wahrscheinlich auf ende jahr in der firma intern wechseln (qualitätsmanager) und in dem zug das arbeitspensum reduzieren (80%oder ev noch weniger). so hab ich mehr zeit hab für meine privaten projekte. deren gibt es bei mir (zu)viele :-)
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

nach der gymnasialen matura (Schwerpunkt Psychologie, Pädagogik, Philosophie) habe ich erstmal 2 jahre im Informatiksupport gearbeitet. Teilweise second-level support in der Systemtechnik, aber auch direkte Kundenbetreuung im Bereich Software (Marktforschungsinstitut)

Jetzt bin ich am Informatik studieren (hochschule für technik&architektur horw). Werde wohl noch 3 Jahre büffeln müssen :-( manchmal würd ich gerne wider arbeiten.. denn da weiss man wenigstens, was man so geleistet hat während des tages. beim studieren hat man halt auch am abend keine ruhe und muss sich auf den nächsten tag vorbereiten.

aber naja irgendwie brauch ich die geistige fitness... bin wissenssüchtig :?
Bijuo

alsomein beruf..

Beitrag von Bijuo »

ich bin gelernte cioffeuse und schaff momentan in züri hab aber in deutschland gelernt..
momentan hab ich zwar arbeit aber mir schwebt da was schöneres vor..bin halt geschäftlich gebunden oder besser gezwungen mich der gesellschaft an zu passen aber ich hoffe das wird sich bald ändern..möcht ger in einenm crazy geschäft arbeiten mit ausgeflippten leuten und kunden wos egal ist ob man piercings oder tattoos am körper hat..denn das drückt ja meine individuelle persönlickeit aus oder..??? :-D
mocht mich einfac^h entfallten können und vielleicht mach ich mal nen eigenes schrilles coiffeur geschäft auf....wir werden sehen:-)
Was meinet ihr dazu?? :-k
subconsciousmind
artist
artist

Beitrag von subconsciousmind »

@Bijuo
Schrilles Coiffeurgeschäft.. warum nicht? Wenn Nachfrage da ist.

Das ist halt immer das Problem. Man ist halt irgendwie sich selber und möchte genommen wie man ist und muss aber unterm Strich doch seinen "Platz in der Gesellschaft" suchen. Und das heisst halt immer irgendwo eine Lücke füllen. Man kann halt einfach versuchen eine Lücke zu finden in die man besonders gut reinpasst, damit man sich nicht zu sehr verändern muss.
Aber die perfekte Lücke findet man nie. Man muss immer Kompromisse eingehen. Für die einen ist das ziemlich einfach, für andere ziemlich schwer.

Ich persönlich muss(te) um Lehrer zu sein (und vorallem um die Ausbildung durchzustehen) sehr viele Kompromisse eingehen und in vielen Bereich Arg unten durch. Aber es ist es mir Wert und ich habe aufgehört zu glauben, dass wenn ich mich in gewissen Bereichen anpassen muss, es etwas damit zu tun hat als ob meine Individualität nicht toleriert würde. Viel mehr sehe ich jetzt, dass es mit Angst der Menschen zu tun hat und ich habe umgekehrt begonnen diese Angst öfter zu tolerieren und passe mich dort an wo es sonst nur destruktiv für beide Seiten wäre.
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

Hmmmm
Beruf : Musiker / Produzent
Traumberuf : Musiker / Produzent ....

Echt schön das Hobby als Beruf zu haben und in der Welt rum zu reisen ...hoffentlich läufts noch ne weile so wie jetzt ,,,

Trauberuf 2 : Filmmusikproduzent ... hoffe das klappt mal bevor ich 70
bin ...

hab Maler gelernt ...mit abschluss ... ist jedoch nicht mehr so mein Ding ...

Greetz
Simon
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

@thujon

verdiensch demfall din ganze läbensunterhalt mit musiziere?? das isch ja huerre geil !!!

aber, wie genau dann?? Nu mit partys und cd's vechaufe ? oder wie lauft dann das genau?
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

Hey Kollegoli ...
Ja ich verdiene de ganz Lebensunterhalt mit Musig mache ...

Also vom CD verchauf verdient me ned grad hammer ...heheh
Cd's sind meh Promotion für Live Acts ...
Wenn ned grad en Robbie Williams oder en Tiesto bisch machsch ned gross Geld mit de verchaufe Cd's ....
entweder kriegsch en Fix Priis fürs Album (das heisst eifach e Summe Geld ... Egal wieviel Albe schlussentlich verchauft werded) so isches in minem fall gsie ...

Und denn gits no Royalities ...
Das heisst ,dass ca. nocheme halbe Johr en gwüsse Prozentateil vo allne verchaufte Albe berchunnsch ...

Ab und zue gits au beides ... obwohl me d'royalities eh fast nie gseht im fall vo beidem ...lol

Mis Geld verdien ich meh durch Parties wo ich spiele ... also ned in de Schwiiz ... Toure e.t.c. ... am Mittwuch gohts uf Brasilie es paar Wuche ... han e tour dete ... sUmereise isch halt au was schöns ... mengmol chli Stressig ...aber das bruuchts au ...

Greets
Simon
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
zarina
Silver Member
Silver Member

Beitrag von zarina »

salut kollegoli

i mache e lehr aus mediamatikerin und chume ize de gad is 4. lehrjahr. eigentlech isches vou e geile job mit u viu verantwortig und chasch zimli säuber bestimme wasde machsch (u vorauem was nidBild)

mis zieu... kei ahnig, langsam muesimer überlege was nachder lehr chunt. i mire bude wetti nid blibe und eilech ou nid hie druff witerbügle. villicht mau gar nüt mache oder säubständig irgendöppis...

.::on verrais::.
Bild
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

hani au ganz vergesse zschriebe...mer mached sgliche @samarina...nur dasi im 03 usecho bin :) demfall teuteu @LAP.... :wink: a dere stell au grad allne andere wo i de LAP sind....
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
zarina
Silver Member
Silver Member

Beitrag von zarina »

@ ChriSmoS: vou geil! :lol:
bügle im momänt gad are flash-präsentation u chume im code nim witer ize dueni haut chlei forum-aktiviät pflege...:o)

bis froh das du so früe bisch usecho, üsi prüefig isch huere leid, mir sine pilotklass und hei im grundgno keini richtlinie und gar nüt... ja nu, das chunt de scho guet!
Bild
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

"off"
soso wie tüf gaht den de code? suscht chasch ja au flash-forum.de durstöbere, die gebed der schnell antwort! ja bi froh das dure isch, mir sind quasi au pilotklass gsi...die nach euis händ gad 4 jahr gha, mer 3, und wo mer agfange händ isch no garkei usbildete mediamatico i de schwiz gsi...hehe..naja isch müesahm aber be gwüssne pünkt häts au sini vorteil gha, aber snegative überwiegt scho, da stimmt...
sry for "off-topic"
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja das mediamatiker-dings tönt ja au ganz geil.

was macht denn en mediamatiker genau? chasch ja chum de ganz tag chli flashpresantatione mache, oder? was bedüütet dann webpublishing genau? findme dann guet en job als mediamatiker und gids defür nume die lehr? gids kein chürzere weg? so chli kreativ uf multimediali art umeheble hani scho immer gern gmacht, und mediamatiker chönnt doch en job sii, wo mer das macht, oder?

und danke übrigens fü die viele antworte bis jetz
zarina
Silver Member
Silver Member

Beitrag von zarina »

@ alles-wissen-wollen-kollegoli ... :-)

Mediamatiker(in) isch es gmix zwüsche Grafiker, Informatiker und Kv. mir säge immer: mir chöi aus aber nüt richtig. :-k

eigentlech wäremer der perfekt 1-mann-betrieb: mir chöi (aus theoretisch!) Infrastruktur ufboue, netzwärk aalege, hardware zämeboue, u viu gugus programmiere, buechhautig füere, wärbig säuber mache, marketing (produkt und dienstleistigssektor), blablabla... äbe, i ha gad chlei e durchhänger, villicht fragsch gschider chrismos! =P~
Bild
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja ich bi ebe e chlini wundernaase

mini mueter häts sicher nöd eifach gha woni chli gsi bin..... hihihihi
Antworten