yeah da stimm ich dir voll zue.
@Thema
ich glaube, wo das problem sin ursprung hät, isch im nadenke, und halt ebe zvill nadenke. wieso zvill? will wämmer alles "z'end" dänkt chunt mer zum schluss, dass es egal isch was du machsch us dim läbe oder i dim läbe, irgedwänn stirbsch und das wärs dänn gsi. oder es chunt öpper und macht zunichte was du ubout häsch. du chasch als mänsch zwei sache mache wo bestand händ: chind uf d'welt stelle - oder berüehmt werde, idem du d'welt veränderisch oder irgedöppis eroberisch oder e religion gründisch. alles andere, schaffe, usgang, karriere, hus boue und so wiiter isch meh oder weniger völlig sinnlos, wämmers mal so "im gesamtkontext" betrachtet. es isch aber sinnvoll (je nachdem) für dich als individuum. ich möchte mi nöd zwingend wiederhole, aber im prinzip isch alles wo mir mached wienes spiel. wie das brettspiel spiel des lebens, ganz genau so. um us dem spiel uszbreche, müsstisch scho öppis mega genials erfinde, mache oder erschaffe. drum isch kreativität, segs sounde oder schriibe oder male (also kunst) so ziemlich s'einzige wo dich vorneme völlig sinnlose läbe zumindest einigermasse befreye chan. was vermuetlich au de grund isch wieso dass das guet tuet. das isch au de grund, wieso es dich nöd erfüllt nur schaffe und party und das drü jahr lang hinderenand, irgedwänn chunt unweigerlich d'frag: und das wärs jetzt gsi? disere frag: und das wärs jetzt gsi, darf mer sich nur stelle, wämmer sich nöd vor de antwort schücht. d'antwort isch so in etwa: du chasch alles mache i dim läbe bisch absolut frei, chasch mache was au immer du grad willsch, alles hät konsequenze, es paar sache wirsch nöd chöne mache, will d'fähigkeit dezue nöd häsch - aber im grosse und ganze, mach was d'willsch. aber glaub nöd dass das "sinn" hät. usser für dich sälber, du gisch dir de sinn i dim läbe. de grund wieso chind glichvill wert sind wie e mega geniali erfindig wod mänsche wiiterbringt: wills au nach dim tod bestand hät. das wär aber au s'einzig, und wenn i 100 jahr en meteor uf d'erde knallt hät au das kein sinn gha. das alles isch "realistisch" und vermuetlich sogar wahr, aber das bringt dich nöd wiiter! du häsch das läbe nun mal, also versuechs z'gnüsse, versuech öppis z'erreiche, find öppis wo du chasch kreativ sii, und segs au nur en job. und hinderfrög nöd alles. wänn null bock stimmig ufchunt, sofort bekämpfe mit irgednere ablänkig. und segs so öppis wie tv luäge. glücklich wirsch nöd idem du irged e antwort findsch, uf all dini frage - glücklich wirsch nur idem öppis machsch. Du musch öppis "Tun", irgedwas, segs sport, segs game, segs party, segs kreativ sii, segs schaffe... nur nöd immer s'gliche... abwechslig isch wichtig...
und jetzt gründe mer e religion namens "Tun-ismus", werded berüehmt, riich, und chönd jedi frau poppe womer wänd.
wenn das keis erfüllts läbe isch
btw. chönt mich natürlich au irre