Zwibacks Purzeltag Urdorf 10.06

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Zwibacks Purzeltag Urdorf 10.06

Beitrag von UV-Spider »

Thx an Zwiback und die ganzi Crew wo da gholfe häd öbis chlises herzigs ufd Bei zstelle....isch no en ganz gmuetlichi Szene gsi....

Häd ächt Spass gmacht bi dir chli Fäde zspanne....Leider sind halt die liebe Bulle nunig ganz euisi Fründe und chönd sich ab somene gmütliche Fäschtli nüm erfreue....Schad Schad...hoffe bechunsch wäge dem jetz ned all zu heftig Ärger.....sie sind ja eigendlich no ganz easy gsi...usser das mer händ müsse zämerume.....naja

Aber alles in allem en rächt glungnige Geburi Tanz.....

Soundtechnisch häds mer voll passt....isch mal ned so hecktische Sound gsi Znacht....aber glich flüssend zum chli umespace.....Grins

Hoffe doch das euis wieder mal zum Tanz ladsch......

Greez Sandro
Bild
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

jaja das isch doch voll iisy glofe fürs erschte mal.

schön gmüetlich und würkli immer die geilscht musig.

dbulle sind ja au no vo de guetartige sorte gsi (usser dasses eine so exempelstatuiertechnisch no händ müsse filze (hihi filze; sie händ em überall filz innegsteckt :lol: ; " du bisch eus zwenig druff, das gaht nöd!!!"))
mi händ halt eifach au chli zluut gmacht; aso das heisst zerschmal zluut dann hämer gseid so nöd, dann wieder zliislig , dann hät der eint wieder gmeint lüüter, dann wieder zluut und so witer. snöchschtmal wirds da strikti begränzige gäh was dluutstärchi agaht, und zwar ohni wenn und aber [-X !! schliesslich wär e luutstärchi möglich gsi, wo perfekt zum tanze gsi wär und mer au sicher weniger wiit ghört hetti.
ussser das hät eigentlich alles perfekt gstumme.

die nächscht gids glaub igendwie im juli mal. und natürli mit bewilligung.

und negativi rückmeldig vo debulle häts keini gäh (dkollegin hät ja müsse ihre name gäh). mir händ de platz ja au pitzeblank putzt; de isch nacher suberer gsi als vorher.

Und bitte: Rüered eui zigistummel nöd an bode!!!! ich han öpe fascht 2 stund gfözelet und es sind immer wieder neui zigistummel uuftaucht. und ich bin be wiitem nöd de einzig gsi , wo gfözelet hät; die sind unbesiegbar die dinger.

abgseh devo, dass mer siis züg vor allem im wald prinzipiell nöd uf de bode rüert, isch das au bulletechnisch wichtig. s erschte was bulle gfrögt händ, nachdems nach de bewilligung gfrögt händ, isch gsi, wies mitem abfall usgseht. wär uf em platz viel abfall umegläge wäreds sicher einiges muffiger gsi und hettet meh umegfiggt.
cocoloco

Beitrag von cocoloco »

Han mi auno bi allne hälfer und organisatorä wellä bedanke.Isch wieder ä mal es richtigs chliises und feins ding gsi.Cooli deko,genau am aalass entsprechend.Hät voll spass gmacht deht chönnä z soundä.Bi zwar am morge uf di 8i heizuä und ha vo de Bulle nüt me mitbecho aber bis deht hät miner meinig na alles super pässlet. äs fetts mässi a eu.
mfg Dussel

ps: hät öpper fotis gmacht? Ide nacht meinti isch doch öpper mitere Kamera umegschliche...
Das lächeln,das du aussendest kehrt zu dir zurück
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

yep ich han fotis. chanders mal gäh wennd wilsch. ich han jedes blüemli det fotografiert...
Antworten