Seien wir froh, dass der eisige Februar weder Blütenstaub noch Grippeviren grosse Chancen bescherte^^. Aber die sehr milden Januartage zuvor verursachten heuer, dass die Hasel etwa 2, 3 Wochen früher staubten.The Dude hat geschrieben:Also im Feb hatte es fast -20°, da sah ich keine Pollen ^^
"Aktiver Manuka Honig" - Erfahrungen?
-
Suncollector
Re: "Aktiver Manuka Honig" - Erfahrungen?
- Averakedavera
muss diesen thread nochmals ausgraben. hat jemand eine zuverlässige quelle wo man diesen aktiven honig bekommt? habe in reformhäusern usw. bis jetzt nur den normalen manuka honig gesehn. gibt schon anbieter im internet, aber bei den preisen frag ich lieber nochmals nach ob da schon wer gute erfahrungen mit gemacht hat.
-
The Dude
http://www.bienli.ch/shopa-Aktiv+Manuka ... 33569_/de/
@Heupfnüsel
Ich liebe dä April 2012! Chami nöd erinnere wänni s'letscht mal so minimali Symptom gha han.
@Heupfnüsel
Ich liebe dä April 2012! Chami nöd erinnere wänni s'letscht mal so minimali Symptom gha han.
Ich missbruch de thread ez mal es biz:
juerg, danke fürs rezept, probieri den mal us.
Ich han gad de pfnüsel und fühl mich zimlich scheisse. Gester mit Kopfweh ufgstande, was am föhn chent ligge. Es isch guet möglich, dasi morn chrank wirde, aber a das denki garnöd
Jedefalls, was gits nu so womer so zur krankheitsvorbügig chent mache? Wo kei 2 münet brucht ^^
Und ganz wichtig: Gits öbis womer bi chopfweh chan näh?
juerg, danke fürs rezept, probieri den mal us.
Ich han gad de pfnüsel und fühl mich zimlich scheisse. Gester mit Kopfweh ufgstande, was am föhn chent ligge. Es isch guet möglich, dasi morn chrank wirde, aber a das denki garnöd
Und ganz wichtig: Gits öbis womer bi chopfweh chan näh?
miaumiau
-
Suncollector
Also bi Chopfweh hilft bi mir Tigerbalm oder natürlich Chinaöl, Kopfwehöl (Japanisches Pfefferminzöl) ad Schläfe und Stirn. Das hilft übrigens au super, wenns der mol schlächt isch!
Inhaliere mit Wasserdampf hilft mir immer am beschte, suckt aber halt am meischte^^ Oder au mal grad en halbe Liter bis Liter ztrinke. Wasser oder Tee. Wird sofort besser.
Fürd Vercheltig chasch ja mal Schüssler Salz in Betracht zieh. Im erschte Stadium Nr. 3 Ferrum phosphoricum D12 anfangs alli 5 Minute 1 Tablette, bis Besserig itritt. Bi Usbruch: Nr. 4 Kalium chloratum viertelstündlech je 1 Tablette.
Gueti Besserig!
Inhaliere mit Wasserdampf hilft mir immer am beschte, suckt aber halt am meischte^^ Oder au mal grad en halbe Liter bis Liter ztrinke. Wasser oder Tee. Wird sofort besser.
Fürd Vercheltig chasch ja mal Schüssler Salz in Betracht zieh. Im erschte Stadium Nr. 3 Ferrum phosphoricum D12 anfangs alli 5 Minute 1 Tablette, bis Besserig itritt. Bi Usbruch: Nr. 4 Kalium chloratum viertelstündlech je 1 Tablette.
Gueti Besserig!