Gueti Yoga-Lehrer in Züri

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
chind
Silver Member
Silver Member

Gueti Yoga-Lehrer in Züri

Beitrag von chind »

liebi fründ

ich will mich afangs winter für en yoga-kurs amälde. drum..verzelled e mal! mit wellne yoga-schuele oder yoga-lehrer in oder um züri häsch gueti erfahrige gmacht?

natürli isch es schlussäntli aasichtssach und es muess bi jedem sälber klick mache, aber ich würd gern es paar meinige iihole, bevori sälber zu mim lieblingskurs/lehrer find.
ps: isch egal ob hatha, kundalini oder öppis anderes. d'uusrichtig isch zwar wichtig, im momänt für mich aber no zweitrangig.
Bild
Ah Q
Silver Member
Silver Member

Re: Gueti Yoga-Lehrer in Züri

Beitrag von Ah Q »

Wärsch au a Qigong interessiert?

Ha gueti erfahrige chöne sammle, es funktioniert uf enere Basis vo chinesischer
Medizin, ähnlich wie akkupunktur. De Unterschied vo Akkupunktur und Qigong isch, dass
bim Qigong kei Nadel verwendet wird, und usschliesslich durch langsami Bewegig, im meditative
Geisteszuestand praktiziert wird.
E ähnliche Form findet man bim Tai Chi, und wird gern für Kampfkunst igsetzt, um die Geistesklarheit z'kultiviere.

Ich persönlich, ha vor wenige Jahre mit Falun Gong agfange, und fühl mich fascht jede Tag wie neugebore.
Nebe de physische Üebige ghört au das Lese vom Falun Dafa, en wichtige Ratgeber für die (hoffentlich)künftigi Kultivierig vo Körper und Geist. Falun Gong isch bedingungslos, es git au kei instutition defür, jede chan sich die infos für "zum Selbermache" us em netz hole, es git kei Hirarchie, isch weder e Sekte noch Verein oder Organisation, es wird weder Geld agno no witergleitet.----es isch e Bewegig zur Verbreitig vo enere uralte Technik mit dem jede Mensch sis innere Glichgwicht wieder chan herstelle...ich bin jedefalls begeistert.

hoffe ha dir chöne witerhelfe :-)
Stell dir vor es ist Krieg und keiner geht hin, früher oder später kommt der Krieg zu dir

Es geht nicht, nicht zu kämpfen, darum wähle deine Waffe weise aus, bevor dir die Freiheit der
Wahl genommen werden könnte....

Ich schenke euch jetzt ein paar Waffen:

Das Schwert der Wahrheit..........dient der Selbsterkenntnis, Offenbarung und Weisheit
Der Bogen der Barmherzigkeit....dient der Qualität des Herzens, Güte, Erbarmen, Selbstlosigkeit.
Das Schild der Vergebung..........löscht die Flammen des Zorns und schenkt dir Ruhe&Gelassenheit
vada

Beitrag von vada »

würde auch gerne einen Yoga-Kurs anfangen. Habe anfangs Jahr einen Pilateskurs gemacht, was auch tolle Erfahrung war aber zwenig anstrengend, Rücken/becken-probleme und so habe ich eigentlich keine, sollte mich aber def. mehr bewegen/beweglicher sein, Muskeln sind zu schwach. Freue mich auf Empfehlungen.

LG & danke :-D
vada

leider kann ich aufgrund gesundheitlicher Probleme (asthma, Knieprobleme) nicht mehr joggen oder Kampfsport o.ä. machen zurzeit, obwohl ich das soo vermisse :-( . Suche einen guten Ersatz für Leistungssport, damit ich fit bleibe als alte Schachtel :lol:

¨
edit: tanzen geht ja auch noch;-)
chind
Silver Member
Silver Member

Beitrag von chind »

hey Ah Q!

ich bin sälber 1/2 chines, aber mich mached die chinesische diszipline (akupunktur, qi gong, tai chi, aber au esoterischi sache wie I Ging, etc) ebe alli eher nöd so aa (mini muetter hät mi früener zwunge tai chi z'mache.) aber merci für's vorschtelle vo falun gong + qi gong. :> irgendwänn will ich's sicher au usprobiere.

aber zerscht mal indischi, japanischi und anderi syschtem. :>

@vada, gwüssi yoga-üebige chönd sehr aaschträngend sii..und wänn d'üebige anenanderreisch machsch gat der sehr schnäll d'puschte us..isch aso sicher au guet für d'kondition. :>
Bild
Penthesilea

Beitrag von Penthesilea »

http://www.yogaperle.ch/

sehr z empfehle /happy
When we see Mother Nature as the embodiment of God, we will automatically serve and protect her.

Sri Matha Amrithanandamayi Devi
chind
Silver Member
Silver Member

Beitrag von chind »

Penthesilea hat geschrieben:http://www.yogaperle.ch/

sehr z empfehle /happy
kuul, das isch ja grad um de egge!
Bild
Weltenseglerin
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Weltenseglerin »

lilith... riding on the storm...

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤
deep peace
vada

Beitrag von vada »

merci für Tips /color
Phanatic

Beitrag von Phanatic »

Fallses no öpper interessiert...

Min Onkel het jetzt d'Schuel zum Yogalehrer abgschlosse (International anerkennt) und bütet Kürs ah.
Ameldig erwünscht!

http://www.yoga-amato.ch
Antworten