würde gerne erfahrungen austauschen
bitte via PM
danke
so wie als wäre man noch auf lsd aber irgendwie auch nichtThe Dude hat geschrieben:definier "hängengebliben"
meh cha oh alles i wellene beschibeThe Dude hat geschrieben:also obwohli scho sit öpe 7 jahr kei lsd me konsumiert han, chunnt mer di materiell schöpfig je länger je me nur no wine energiewälle vor... ich wott jetzt nöd vome optische rede, aber ä "standardmässigi" "normali" wahrnehmig isches nüme... irgendwie ver-rückt
also dänki chunnt ane @definition, oder?
edit: übrigens schriibi absichtlich nöd pm... das machi nur wämmer eine seit ich sölls nöd per pm mache
kä bock druf gha.. so handli das mittlerwiile mit allne substanze.. wänni bock druf han und d'möglichkeit für 1a-quality gewährleistet isch sofort.. egal was... und wänn nöd dänn nöd.. und isch beides genau gliich guet.. nüme guet wärs ersch wäni das prinzip würd brächewas isch den de uslöser gsi das de nüm konsumiert hesch?
Wirklich alles, egal was?The Dude hat geschrieben:kä bock druf gha.. so handli das mittlerwiile mit allne substanze.. wänni bock druf han und d'möglichkeit für 1a-quality gewährleistet isch sofort.. egal was...was isch den de uslöser gsi das de nüm konsumiert hesch?

genau so handhabieni das o - aber i cha sehr gut ohni droge lebe... dr beweggrund, wieso ig ufgört ha isch aber bi mir aber en andere gsy:The Dude hat geschrieben:kä bock druf gha.. so handli das mittlerwiile mit allne substanze.. wänni bock druf han und d'möglichkeit für 1a-quality gewährleistet isch sofort.. egal was... und wänn nöd dänn nöd.. und isch beides genau gliich guet.. nüme guet wärs ersch wäni das prinzip würd brächewas isch den de uslöser gsi das de nüm konsumiert hesch?
siehe au mini statements im goggi-thread wo dä lüchti fasch in wahnsinn triibt
edit@puffli: yeah chamer durchus so nänne![]()