official ZICKENTERROR topic
hahaha... ändlich mal was passends für a parties 
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
http://myspace.com/gizmogoa
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
- Cat
- Platin Member

Nähm mi ja eigentlich scho na wunder, was Ihr gäge Hippies händ? Ihr mached ihri Läbenswiis na, laufed i ihrne Chleider ume und nämed die gliiche Droge. Dä Hoffmann wird vergöttered, dä Einstein zitiert, es wundert mi fast, dass i na nie öpper Hare krishna ha ghöre singe uf ere Party. Gredt wird hauptsächlich über Philosophie, Psychologie, Pazifismus und Naturschutz und -völker. Friede, Freude, Sunneblüemli!!! Wo isch dänn da bitte dä grooossi Underschied? Mal abgseh natürli vom Sound, wo sich gwaltig wiiterentwicklet hät, obwohl ich au i dere Sparte vill Parallele gsehne.
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
- Käpten Hirni
- Platin Member

Cat:-))) I kenn kein hippi wo a goas goht..gsehnd vil so us(chleidig u glogge) doch en wahre hippi goht nid a goas u sicher nid in wald zu dere lute musik go tanze wos so vili tierli und ameisi het. Richtigi hippi gfindsch nur no a rainbowgatherings oder ide berge....tja hoffe din traum isch jetzt nid platz vonere friedliche "droge"welt..heheheheheh...ui i mues mer jetzt es geils filet inezieh..feini feini...Proscht
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
- Cat
- Platin Member

Hi hi, mängisch macht`s halt Spass, chli äs ärnst Wörtli z`rede. Vor allem wänn mer`s ebe gar nöd ärnst meint. Schön wie die Reaktione cho sind, ha mi dä ganz morge g`fröit druf hei z`cho und dä PC aa z`schmeisse und z`luegä was da retour chunnt. Jetzt chani ja beruhigt äs Mittagspfüsi go mache. Bi zwar scho chli en eltere Jahrgang und ha na einiges vo dä Hippiezyt miterläbt, drum hani au unbedingt öppis müesse säge. Hoffe Ihr händ dä Wink au verstande. Ich bi kän Hippie und kän Goaner, ich bin ich und susch gar nüt, mir langed das. Und ärnst nimmi scho lang nüt me, oder säged mer`s mal eso: Es git sehr wenigi Sache im Läbe, wo`s verdient händ würkli ärnst g`noh z`werde. Also nur wiiter so, aber lönd mer doch bitte die arme Hippies in Rueh... 
hahaha... zum glück händ miär nöd dämit agfange 
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
Ha nur wellä luägä wiä langwilig üch wirklich isch ... und jääääähses ... äs isch erschrekendgizmo hat geschrieben:hahaha... zum glück händ miär nöd dämit agfange
Zuletzt geändert von temple am Mo 22. Mai 2006, 06:08, insgesamt 1-mal geändert.
- Cat
- Platin Member

Zum Käpten Hirni hani eigentli na öppis wele säge, besser g`seit fröge: Wa meinsch wie hät d`Natur uusxeh nach em Woodstock? Und d`Musig isch teilwiis na lüüter xi. Und wänn dazumal eine sini Zigistümmel ufg`sammlet het, wär är glaub grad postwändend is Burghölzli iig`liferet worde.
Hoffe aber trotzdem Dis Filet isch guet und zart xi und Du häsch es chönne g`nüüsse ohni a das arme, mit Antibiotika vergiftete, argentinische Rindli müesse z`dänke. (hi hi)
Hoffe aber trotzdem Dis Filet isch guet und zart xi und Du häsch es chönne g`nüüsse ohni a das arme, mit Antibiotika vergiftete, argentinische Rindli müesse z`dänke. (hi hi)
- Käpten Hirni
- Platin Member

Cat... aso du kei ahnig was en hippi isch aber i weiss eis genau:-)
Argentinisches fleisch isch eifach de hammer mit oder ohni antibiotika...lecker und absolut sahne wie das im muul zart und fiin chasch verbisse und gnüsslich schlucke*loool*..ähm..aber ebe i seg nur rainbow:-)
byby catli...übrigens in china isch dis fleisch begehrt:-))) hamham
Argentinisches fleisch isch eifach de hammer mit oder ohni antibiotika...lecker und absolut sahne wie das im muul zart und fiin chasch verbisse und gnüsslich schlucke*loool*..ähm..aber ebe i seg nur rainbow:-)
byby catli...übrigens in china isch dis fleisch begehrt:-))) hamham
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
-
Drachenherz
hmm... muen säge, han mer vorher dä flame-thread no gäh...
isch würkli no interessant, ufenart lernt mer i dem thread no einiges über sini forums-mitmensche, hehe...
Ui, jetzt hani im zickenterror-thread posted... Muen i jetzt öpperd afigge? Oder selber agfigged werde, damit ich mini daseinsberechtigung i dem Thread han?
isch würkli no interessant, ufenart lernt mer i dem thread no einiges über sini forums-mitmensche, hehe...
Ui, jetzt hani im zickenterror-thread posted... Muen i jetzt öpperd afigge? Oder selber agfigged werde, damit ich mini daseinsberechtigung i dem Thread han?