als zweites, das ganze wegen den "energiefressern" habe ich(ich selbst*wowselbstkritik*, langjährige freundschaft, "spüren", jetztiges umfeld, usw.) zunächst erfahren, bevor ich ein bisschen darüber gelesen und dann beobachtet habe, keine angst, bin mir bewusst, dass das nicht heissen muss, dass es auch für andere so ist...
drittens...gibt es soch trotzdem diese abhängigkeitsbeziehungen(würde ich sogar als fakt ansehen), wobei die sensible person(muss nicht eine frau sein
ok, hör jetzt auf aufzuzählen, will ja keine argumentationsliste machen, sondern nur darauf hinweisen, dass es in diesem thread(m.e., um das nochmals klargestellt zu haben
egal, mehr weiss nie wie de mensch würklich i sich ine dänkt
und drum fänd ichs abracht villicht ned grad übertribe weisheits-mässig,
aber villicht mal imene guete gspräch (falls das überhaupt möglich isch inere beliebige situation)
überd grundwert und idee vomene erfüllende lebe z rede,
well villicht wird au denn en person merke, wo sich würklich absolut denebe benimmt, und vo denne kenni vill, dass sie eigendlich alles rund um sich ume nur schlechter gstaltet als es an sich wär,
und dass sie mit es bizeli liebi und fründliche wort no für en vill besseri atmosphäre sorge chöntet...
aber für einigi isch es hald doch ufregender echli de aggressiv, ufdringlichi oder was au immer z spille, oder sie chönd eifach nöd andersch...
aber en mensch wo so isch, chan sich wohl ändere, dem ben ich jedefalls der asicht, aber was sicher isch, das das nöd vo hüt uf morge passiert,
denn das isch en beträchtliche innere wandel womer da füehre muess...
gruess und schöns tägli na..
weiss halt nöd, ich find die bluemigpositiv aasicht au irgendwie schön und ja, ich glaube irgendwo im innere händ au die lüüt en "verletzleche" chern...
han aber scho mal mit sonere person e zimli tüffi beziehig gha(has jedefalls gmeint, bi dert zimli verwirrt gsi...)und nei, es bringt nüüt, a sonere person öppis vo liebi oder harmonie oder mitgfüel z verzelle...
und mich selber hani au so erlebt und nei, au bi mir hättis dert nüüt bracht...has zersch mal selber müsse lerne(und bis immer no am lerne)...
vo dem her: ich glaub du häsch no nie emotional mit sonere person ztue gha susch wüsstisch, das si nachdem du sie uf öppis higwise häsch, das bloss us eigeinteresse befolgt oder nöd befolgt(oder um dich zmanipuliere: oh, gsesch isch ja gliich e soziali person...
und dademit meini nöd ALLI, wo sech denäbe benäbed(muess mängisch au mal sii...) oder e frau abbagered oder verlade uf de tanzflächi umestönd, sondern die, wo bi allem nur de vorteil für sich wänd usezieh, i jedere lebessituation, i jedere beziehig(au i "churz"beziehige, samll talk, ettc.)...
und das chan uf lsd halt zimlech struubi usamss anneh(energetisch gseh...)...
ich han selber e sone siite i mir, drum chani au es bitz nagspüre, was i so mensche abgaht oder wie dass manipuliered
und fa: bin au diner meinig(also, dass hexe grundsätzlech nöd böös sind und nöd sötted verbrennt werde;) )