Es chönt ja au si das jede junki sinere zit dermase forus isch das die wo das nöd gsend sich als abwerreaktion bilder fo kabutte junkis proeziered und aber salber nöd merked das sie so en teil fo sich salber gsend, und somit e schublade hand zum das inetue was si eigentli verstönd aber angst defo hand und nöd gsend das die angst nur e illusion isch, wo wamer ire dirakt id dauge luegt gar nöd isch.

ps dases kai missverstantniss git: ich bin kain junki und aigentlich logischdankend haisst ich zele eifach 1+1 zame, gsene aber au das dlogik im princip en witz isch (aber glich na en spannende) und finde mer isch i kaim zuestand so starch wien i de nüchternheit. Aber dusnam (im algemeine und gal liebi chind: jedi usnam muess au mal es andi ha, suscht wird sie instumentalisiert, das haisst sie wird zu öpisem gmacht wo si aigentlich gar nöd isch) muess si, wie chöntmer susch dnüchtenheit oder so ofesichtlich unpolars, inere polare walt,

definiere lerne? Alkohol isch irgendwie scho chli gförlicher als Heroin ich maine, mach dauge uf!
pspsp chan si das de satz inere ferne zuekunftsorientiertevergangeheit (gottseidank) au wider löscht Doch isch e usag im verborgene won ich salber nöd versta doch me wert wil grad sferborgene wil mer widerfinde.
a ja uf was ich aigentlich usewele han isch: ich bin bi de smile direct

( ich bin zerscht bi de junkialk disskussion am übereflüge gsi und dan us irgendwelch mir unefintliche gründ da ine i dere schub nai ich meine tret glandet und ja ich weiss es passt vilicht nöd so ganz i dnorm aber, ebe gal.