Hab solche orbs auch schon im liegen, eigentlich 1m vor mir gesehen,,,wobei ich nicht wirklich sagen kann war´s 1m oda 1millionen meter ???
ich meine s war wie eine materie die ich sah, wie als ob man moleküle sieht
Kenn ´s aus meina kindheit ist bestimmt schon 7-9 jahre her..Was auch krass ist das viele der bilder die man bei google so sieht mit kindern und oft auch gräbern in verbindung stehen
Believe
hört sich schon krass an ist auch schwer nachzu erzählen gelle
Ich weiss das es UFOS und Aliens gibt..ich fühle sie...ehrlich....
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
aso lila...als chind hani mi scho für aliens interessiert wils für mi so faszinierend isch die grosse kullerauge azluege.. irgendwänn hani den mal afange läsä..ja am afang chli vil däniken, doch er schribt super büächer nume sini meinige sind nid mini...doch de inhalt vo tatsache chasch au i anderen büächer läsä..ja u den hani mal der 12 planet gläsä vom stizkin u gmerkt das es logisch isch das mir mal vo üs sälber oder vo anderne läbewese bsuech ka hend...dsumärär hend scho wandmalereie u wandmeiseleie kaa über palnete i üserem sunnesyschtem, schriffte über götter vo vom himmelsschiff sich ufd derde herablah hend...etc..aber wasi will sege wend dra glaubsch..ich glaub nid a gott oder ad chirche, aber ebe fescht a anderi kulture i ferne galaxie..ja wend fescht dra glaubsch wirsch empfänglich...so eifach isch das...im süde vo venezuela gits es gandzes städtli wo dra glaubt wills dört sehr vil verbiiflüget*lol* git sogar e charte wos scho überall gsichtet worde sind etc..und und und..hammer struubi gschichte hani scho köhrt vo i weiss vil si erloge..aber vil au nid...stell dir mal vor warum dnasa so spitz isch uf de mars zcho und milliarde vo dollar uszgäh jedes jahr um wiiter und wiiter zflüge...sicher nid wege de forschige wie und wenn wohls universum entstande isch..nene..irgendwänn sind die amis so wiit das sie mal us üsem syschtem chönd space und fals es irgendwänn mal en planet entdecket mit läbä was machets wohl..wens eher primitivs läbä isch werdets sicher nid verbiiflüge und nüt mache..nei i denk das lit i de natur das den gfrorscht wird...hilf abotte oder sache zeit, erklährt etc,,...gnau das wo mir üs scho mal bii bracht hend..alles isch en chreislauf..na ja easy..chönti stunde drüber prichte aber mag nid da i jetzt es date han mit de pleyader*gggg*..hehehe...fühlsch si?
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha