Rechtschreibung

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Gesang des Heyoehkah
Zuletzt geändert von LittleMissGinger am Do 11. Mai 2006, 10:55, insgesamt 1-mal geändert.
Ganesha
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ganesha »

grüezi herr duden

also ich finde das nöd ganz richtig vo dir das du das so ahgasch... denn ich känn vill legasteniker... und die wo ich känne, gänd sich gröschti müeh sich richtig us zdrücke...

und es isch sowieso en falsche platz so öbis ah zhaue im internet, imene forum wie da...

wie meh das scho viel erwähnt het es chunt uf das druf ah was meh mitteile möcht, und nöd wies gschribe isch... :-D ich mein wenn meh schwiitzerdütsch schribt, isch das au nöd en grosse unterschied oder doch?

(ich finde meh sött das nöd ah schnide das thema sonder eifach mal ufs muul hocke oder i dem fall uf dhänd :wink: )
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Obwaldnerdütsch

Beitrag von battlefairy »

psygnosis hat geschrieben:so ghersch aui ä chli dialäkt drus uisä.... weisch aui eppä wo d liiit här chemid.... da bruichsch aui kei duidä.. gid glaibi kaine für schwiiizerdiiitsch?

:lol: :lol: :lol:
Hoi psygnosis!

:-D das hie isch zwar es alts topic usem April, aber ha muesse schmunzle woni das vori per Zuefall gfunde han! Du hesch es luschtigs Obwaldnerdütsch! :-o

Jez nimmt mi wunder, obme ds Sachsle würkli "aui" seit, anstatt "oi" und "duidä"? :lol: so härzig! "glaibi" isch doch Nidwaldner(Riisseckler)? also, ich wür säge "gloibi", oder seit das nur de hinterschti Teil vo OW?...

Grüessli vom Sprachgenie (Obwaldner-, Luzerner-, Zuger-, bitz Berner- und bitz Züridütsch- chönneri :mrgreen:)
*singhüpftrallalaa*
battlefairy
Platin Member
Platin Member

off topic

oh... hab erst jetzt gesehen, dass das ja im Forum "Drogen" drin ist :oops: .. ja, das Thema hat hier wirklich nichts zu suchen.. naja, aber jetzt ists ja schon drin :-D ...
*singhüpftrallalaa*
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

hallo sprachgenie

hehe.. ich liebes anderi dialäkt z immitiere. es gid natürli z obwalde viel verschiedeni usdrück... das cha sich vo dorf zu dorf au wieder unterscheide. "gloibi" wurded mier jetzt zum bispiel nid säge...

so extrem obwaldnere verstah ich sogar nur mit müeh.. also wenn irgenwiä en bergbuur vo lungere hinä chund ... de verstahsch nur mit müeh was er wott säge :lol:

ich selber tueh nid eh nid so starch obwaldnerä aber gfalle tueds mer scho aui. und zwischedurre gheert mes scho no drus uisä, scheen das d liit das "härzig" findäd :oops:

nidwaldnere tönd denn eher so: "äs isch nid deeis, es isch nid meeis es isch am matheeis seeis" :lol:

griässli uisem scheenä obwaldnerländli...
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beitrag von PsYch0m0n »

Hey Mr. Duden ! Bist du zufällig Stammgast im Tweaker- Forum ? Wenn nicht dann solltest du es unbedingt werden , dann kannst du dich mit all den anderen Klugscheissern därüber aufregen wenn jemand worte wie: mobo, graka, wakü, SATA2, uplink u.s.w. falsch schreibt. Ist doch viel witziger, bei solchen Sprachkunstexpertenworten kann man noch viel mehr fehler machen

In dem Sinne spende ich dir im Namen aller Golt-Membär-Falschschreibär-Müsticals

Ein dreifaches lol

ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
battlefairy
Platin Member
Platin Member

psygnosis hat geschrieben: nidwaldnere tönd denn eher so: "äs isch nid deeis, es isch nid meeis es isch am matheeis seeis" :lol:

JESS! Und es tolls Bischpill für OW Dütsch isch "ä gherigä giotä chiochä!" (ein richtig guter Kuchen) :mrgreen: *loooooolvomgröbsten*

Aber ok, bin überrascht, dass sogar "gloibi" en extreme Usdruck isch. Abe stimmt scho, wenn no z.B. mine Grosspaa gobwaldneret het, denn hani au nur mit Müeh und Not chönne folge. Min Dad redt au no rächt krass OW, aber findi au toll, dass ers bhalte het, ich has halt chli verlore woni de Kanton verlah han, aber bis wieder am "zrugglerne". Will woni uf Luzärn und/oder Zug cho bin, de bisch eifach ned würkli ärnscht gno worde wend so gredt hesch, defür isches mine Eltere total schief cho, wenni plötzli mitem Luzerner oder Zuger dütsch dihei ufkrüzt bin! :-D

Grüessli IS schöne Obwaldnerländle! Schnufsch für mich ächli gueti Paradiesluft.. :-)
*singhüpftrallalaa*
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

ja bi mier isch eher umgekehrt. vatersiite isch eher urner und uf muettersiite engländer.. bin also halb engländer. bin aber z obwalde ufgwachse.

das wort wo eigentli fasch nur ob und nidwaldner kenned isch: "äs cheli"... :-D das kennt wirkli fasch niemmer suscht. :lol:

ja ow isch schön, hed au en recht es paar goaners hie... bzw en neui und alti generation. mer hend ja scho vor jahre viel parties gmacht.... lang lang isch nüd me gloffe... aber me weiss ja nie.. :wink:

grioss gnos
Gast

Beitrag von Gast »

drui fuif nuin dr tuifel isch durä heugadä uif gfuiret
zarina
Silver Member
Silver Member

Beitrag von zarina »

Knöenn Sie dseien Txet leesn? Enie Situde irengd enier Uni htate kriczülh nhacgwieesen, dsas den mesiten Msehecnn Rthecrceisehbefhler üehbraput nhict alflfauen! So knan die Mhrehiet der Lseer desien Txet zeilmcih fsüslig leesn. Um eenin Txet zu vreethesn msüsen nur die Afanngs und Endbcshtebaun am rcihtgien Ort seehtn! Gnurd? Uesnr Hrin lseit nciht bstucahbwensiee, sdonern "sachut" scih die gnzaen Wröter auf eameinl an... Da sleltt scih dcoh die Fgrae: wzou baruchen wir ürebaupht Rtecshrchebiung?

Also lieber Mr Duden, können Sie dies nicht lesen?

PS: wollen Sie uns unterstellen, wegen Drogenkonsums nicht richtig Schreiben zu können? :-k Nein? Dann posten Sie doch solche Artikel nächstes Mal unter "Allgemeines" ... #-o
Bild
Gast

Beitrag von Gast »

Im allgemeinen Teil kann man halt nicht anonym posten... :wink:
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Traumtänzer »

Ups, der Kommentar oben ist von mir. :lol:
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Gast

Beitrag von Gast »

obwohl i saumässig guet im dütsch bi verstohni die wo fähler mache sehr guet! nach 6 mau einführung neuer rechtsschreibung si sälbst die verwirrt, wo normalerwiis fählerfrei schriibe... naja, es hoch uf die nächschti rechtschriibreform!! *ätsch* :lol:
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Hey Mr Duden falls dir nicht bessere Themen einfallen um dich hier bemerkbar zu machen dann versuchs doch wo anders... find das nicht nett auf Schreibfehlern rumzuhaken denn der Inhalt zählt... und das hier ist ja kein Gramatikalesch Forum sondern ein mysticalforum... *bigsmile* und heeey nehmts ruhig Leute... mer chönd ja au eifach uf schwiiizerdütsch schriebe dänn störts eh kein Mänsch wie mä was schriebt... und mer chönd au alles kli schriebe und dänn isch au jedä zfride... *lol* easy... peasy... nämmets ruhig... Greets...
röscherschierschurnalisht

deutsch lebt eh nicht mehr allzu lange...

Beitrag von röscherschierschurnalisht »

lasset ab vom streyt, oh mine kynder der blumelin!

weiss nicht woher: die deutsche rechtschreibung fällt mir selber überaus leicht. soll mir aber bloss niemand meine gross-/kleinschreibung bemängeln; die ist mir zu anstrengend auf der tastatur, ächz, keuch, drück. anderen hingegen ist die grammatik ein erzfeind. fazit: dudens erbe ist ganz klar auf ungerechte weise verteilt worden, ohne dass wir viel dafür könnten.
die neue rechtschreibereform spielt vielleicht auch eine rolle. nicht ohne grund wurden bereits bücher darüber geschrieben, deren titel etwa lauten: "falsch ist jetzt richtig".

jedenfalls hat dies zur folge, dass sämtliche rechtschreibfehler, in egal welchem text, dem grammatikalisch sicher sitzenden (vor der reform zumindest) leser sofort ins auge stechen und ihn ebenda mehr oder weniger jucken.

doch geben tut es sie dennoch, die shcreybvelerh, und häufig lassen sie sich nicht einmal von professionellen lektoraten und bücherherausgebern ausmerzen. daher müsste man also auch jeden tag vors ta-media-gebäude stehen und den redaktoren ordentlich wüst sagen.
scheinbar kann aber auch der perfektionistischste autor seinen anspruch auf ein perfektes buch ohne jeglichen fehler gleich von anfang an begraben - bücher ohne schreibfehler sind aufgrund der erkenntnis, dass niemand perfekt ist, eine illusion. und ein allfälliges korrekturprogramm vom computer erübrigt sich dank der eigenen dummheit des gerätes. rechner erkennen den sinn eines satzes nicht, geschweige denn die mit einem hämischen grinsen zwischen die zeilen pla(t)zierten hinweise. zum glück, kann ich da nur sagen.
aber was solls. ist ja, solange man den inhalt versteht, neudeutsch ausgedrückt völlig easy.

genau dieses verharmlosend neudeutsch genannte allerdings (namentlich das poppige englische) bringt mich mitunter ziemlich ins schwitzen. ebenfalls stellen mich die millionen abkürzungen, die texte überwuchern, vor mannigfaltige rätsel.
weder weiss ich, was ein thread ist, noch was pqps (heisst das überhaupt so...?) sind, noch könnte ich den nutzen vom msn messenger nennen. immerhin weiss ich, dass pop-ups simple und vor allen dingen nervige fensterchen sind. abgesehen von einigen wenigen nju wörds (von denen es wohl jedes jahr etliche tausend mehr gibt) bin ich also eindeutig daran, den zug in die angelsächsisch elektronifizierte welt der zukunft zu verpassen. ob das aber in diesem forum überhaupt jemanden interessiert, ist eine andere frage. *lol* (was diese abkürzung auch immer bedeuten mag...)
Antworten