wär au fürd abschaffig vode zitverschiebig. gwüssi mensche lästeret gar oh ihre rhymus
summerziit winterziit
summerziit winterziit
so allgemein betrachtet
sind da idem forum ziite vode biiträg ume stund zrug verschobe, also uf summerziit 
wär au fürd abschaffig vode zitverschiebig. gwüssi mensche lästeret gar oh ihre rhymus
doch für was, früener später dunkel hell, frägsch mal en schwede odr öpr wo nächi äquator wohnt, isch doch nur e stund 
Liebe Respekt Anarchie
- Aransamsam
- Gold Member

Re: summerziit winterziit
wär au fürs abschaffe, aber denn nehmed mir d`summerzyt, denn ischs wenigschtens ab abig no chli länger hell.
Thank God it`s Friday! 

auf keinen Fall abschaffen... ist doch super, im Sommer abends länger hell zu haben. Die Sommerzeit einzuführen bedeutete eine massive Steigerung der Lebensqualität find ich.
- Mahakala
- Platin Member

finds zwar au als nervig die zeitumstellung, hat aber alles seinen sinn: die zeit nutzbaren tageslichts zu maximieren und damit --> stromsparen...
---**schnöftepüppel**---
-
Mirowsky
der tag wird nicht länger die nacht nicht kürzer,ich glaub der sonne
ist das sch....egal wie bei uns die uhren ticken.... ist und war immer nur
ein aus wirtschaftlichen gründen angenommener blödsinn...
für die schweiz damals ein grund weil "alle" (bin mir nicht mehr ganz sicher aber sicher die meisten)
angrenzenden länder die sommerzeit schon hatten!?
ist das sch....egal wie bei uns die uhren ticken.... ist und war immer nur
ein aus wirtschaftlichen gründen angenommener blödsinn...
für die schweiz damals ein grund weil "alle" (bin mir nicht mehr ganz sicher aber sicher die meisten)
angrenzenden länder die sommerzeit schon hatten!?
der tag als ganzes wird nicht länger, jedoch der Abend... und das ist für meine Bedürfnisse schon sehr angenehmMirowsky hat geschrieben:der tag wird nicht länger die nacht nicht kürzer,
- magic nurse
- Gold Member

Also, dasmal hani nüt degäge gha, dass mer uf Summerziit umgschtellt händ. Han e Schtund weniger müesse schaffe...
... und am Morge hät prompt na eini verpennt gha vo de Tagschicht...
Aber so ganz allgemein gsehnis au nid ii, warum mer da sones Bisi drum macht. Chunt doch eingentli gar nid drufah, oder?
... und am Morge hät prompt na eini verpennt gha vo de Tagschicht...
Aber so ganz allgemein gsehnis au nid ii, warum mer da sones Bisi drum macht. Chunt doch eingentli gar nid drufah, oder?
Jeden letzten Donnerstag im Monat von Acht bis Mitternacht: "Wundertüte" auf Radio Stadtfilter, Winterthurs erstem echten Kulturradio (96,3 MHz, http://www.stadtfilter.ch), mit Gast-DJ und viel Psy-, Progi-, Elektro- und Technosound!
28. Juni: Los Dos (Techno)
26. Juli: Herr Terz (Technoprojekt von DJ Nemo), ausnahmsweise mal von 18 bis 20 Uhr!!! wegen Sommerpause
30. August: Catweazle (Progi bis Psy)

26. Juli: Herr Terz (Technoprojekt von DJ Nemo), ausnahmsweise mal von 18 bis 20 Uhr!!! wegen Sommerpause

- magic nurse
- Gold Member

Genauaransamsam hat geschrieben:wär au fürs abschaffe, aber denn nehmed mir d`summerzyt, denn ischs wenigschtens ab abig no chli länger hell.
Jeden letzten Donnerstag im Monat von Acht bis Mitternacht: "Wundertüte" auf Radio Stadtfilter, Winterthurs erstem echten Kulturradio (96,3 MHz, http://www.stadtfilter.ch), mit Gast-DJ und viel Psy-, Progi-, Elektro- und Technosound!

han das jahr drum e stund länger gwartet bis hell wird im sturm, doch denn nur d'schneeflöckli besser xeh han... 
Liebe Respekt Anarchie