27.02.2010 Je Höhle umso wöhle !!!Outdoor!!! Bäretswil

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Thomsen
Silver Member
Silver Member
27.02.2010 Je Höhle umso wöhle !!!Outdoor!!! Bäretswil

Beitrag von Thomsen »

aso ich fang emal a mit em tread...was mer det vorgfunde hät isch e zuemuetig gsi den verlangeder en 20er itrit plus 10.- shuttelbuss??haaaalo ich weis wie schwer sisch e party uf bei stelle mached das ja au ..aber wen ier 30 .- verlanged isch das eifach nurna zum kotzen...de sound isch abem lynkish geil worde thx dier bojan für wenigstens die geile 2 h..
michi und wgzo ier münd hinder büächer...grettz
Cherokee
Gold Member
Gold Member

Re: 27.02.2010 Je Höhle umso wöhle !!!Outdoor!!! Bäretswil

Beitrag von Cherokee »

wgzo-partys händ immer style! sound super, lüt lässig, organisatore leged sich is züg und s resultat lat sich xe! danke! das sind die partys, wo spirit händ, das sind die partys, wo liebi drinsteckt (abgseh vo gwüssne gäscht, wo eifach nur chömed zum motze).

öhm... thomsen... neptunes? rampadam? wivil händ ihr für oi chlini, illegal party döt igendwo i de nöchi vo schliere mal verlangt? die nebeltanz? und a propos sound: söt das nöd "live" si, wo ihr mached? live isch für mich was anders. aber scho easy, es isch eifach, chli umezmotze. tuet ja guet, biz aggressione abzla, da muess ja igendwer anehebe.
@ abraxas: i wür de ganz thread lösche. das vom thom und das zruggmotze vo mir jez au. das ischs nöd wärt für sone hübsch-gmüetlichi party, de de partythread so z eröffne.
FenriX
dj
dj

Beitrag von FenriX »

Thomsen hat geschrieben:aso ich fang emal a mit em tread...was mer det vorgfunde hät isch e zuemuetig gsi den verlangeder en 20er itrit plus 10.- shuttelbuss??haaaalo ich weis wie schwer sisch e party uf bei stelle mached das ja au ..aber wen ier 30 .- verlanged isch das eifach nurna zum kotzen...de sound isch abem lynkish geil worde thx dier bojan für wenigstens die geile 2 h..
michi und wgzo ier münd hinder büächer...grettz
also i han nu 20.- zahlt... :P
sind aber au mim auto döt gsi... :-)

hmmm... i und d kollegin sind beidi nid mit der absicht ganga zum voll durra z fessta, sondern eifach en gmüetlicha abet z verbringa und nachem sunna ufgang hei z gah.. mier sind den aber scho um di halbi 5i uma hei ganga, aber nid wills üs nit passt het, sondern willmer beidi recht müed gsi sind und no öppis vum sunntig hend wella..

für üs isches würklich en glungna abet gsi.. hend mega der plausch ka.. ufem hie und rückweg s bitz musik losa und tumm schnorra.. :D ar party hemmer neui lüüt kenna glernt, en gmüetlicha platz zum üsi decki uslegga hemmer gfunda und der sound het üs passt.

für mi ischs der weg usem bündnerland jedafalls wert gsi.. danka allna organisatora und helfer, hender guat gmacht.
gerne wider... :-)

(Au wen der Itritt 50.- gsi wer... lieber da 50 als ar DeepIn 30... :oops:)

schöna Tag allna
„Die Erforschung der Krankheiten hat so große Fortschritte gemacht,
dass es immer schwerer wird, einen Menschen zu finden, der völlig gesund ist.“

----------------------------------------------------------------------------------------------

FenriX --------> ~...Pśỹcĥédĕlïc Liberation...~
lysergid
Silver Member
Silver Member

Beitrag von lysergid »

Aso zersh findis eifach ma voll dänäbet wemmer en thread so zerröfne wie du thomsen, wot di etzt da nöd gad ahgriife, aber so öppis isch gad nach sonere party eifach nur völlig dänäbet, aber das weish ja sicher au...

Für mich isches wider mal e wunderbaari party gsiii, han soo vill lüt troffe woni sho lang nüm gseh han, und im verlauf vu de nacht so vill strahlendi gsichter gseh was au ganz mini gfühl widerspieglet hät.
Das sind dpartys mit spirit, bin soo froh dassi mi gäge sUG und für eu entschide han. Klein aber fein, so wies muen sii für mich.
Au musikalisch hätsmer spötistens abem Bojan super passt. Das Sokrates sind eigne Stil hät sötsh au du thomsen gwüsst ha, aso motz da nöd über das wänn sline up sho lang vorher parat isch.
Am beste hät mer dän aber doch no dä reto gfalle, au wänns mit de übergäng und allem amigs no chli habberet, hät mär sehr gfalle am morge doch no chli chöne zu sound stampfe woni fast jedes lied kännt ha... Es chunt emal super, ninnt mi sehr wunder wies dän i 1-2 Jahr tönt...

Etzt aber doch no es bitz kritik. Find natürli 30.- für ä party woner jo glaub nöd so vill gäld hät müsse investiere sho eher vill, aber zahle au wie sho gseit vill lieber 50.- für so ä party als dhälfti imne UG oder wo au immer... Nötig wärs trotzdem nöd miner meinig nah. Und dassers nöd wenigstens no par kanister wasser oder sust igend öppis öppis anders ztrinke händ chöne gratis abgäh hani sho eher dänäbet gfunde. Villicht söt mer bimne nöchste mal au öpper hinder dbar stelle wo halt nöd igendwänn so druf isch dasser nüm fähig isch zum kapiere dasmer uf 20.- für en ice tee wenigstens no chli usägäld söt gäh. Mir isch das i säbem momänt au egal gsi, aber irgend wän mal nur es halbs glas gratis häts au nöd am morge am 8i nach diversem mal nahfröge gä. Dänk nöd das da öpper vu eu (reto oder michi) verantwortlich isch, aber sötteder villicht snöchst mal eifach chli besser abspräche oder halt ebe öpper andersch hinder dbar stellä, wo au chli uf dlüt chan iigah und sälber villicht chli weniger konsumiert...
Aber ebe, wie gseit, hans trotz däne par chline sache sit langem wider mal ä würkli super party gfunde. Super lüt, super musig, super stimmg, super ort.

Merci fürs organisiere.
life is not about waiting for the storm to pass, its about learning how to dance in the rain
Thomi

Beitrag von Thomi »

Andersch geili Party gsi guys! Ich has mega gnosee. Geniali Lüt fette Sound und e hammer Atmosphäre.
Hope to see you soon!

Peacefull Wishes
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bobbymarley »

Also nachdem ich in bäretswil ahcho bin hani zerscht mol gstuunet wieviel lüüt scho dört im dorf gwartet hend 8)
zum glück han ich den e mitfahrglägeheit becho direkt zum partyplatz! merci nomal an die zwei dütsche für das :)

de sound hett mir nachem sokrates immer besser afange gfalle ( isch kei kritik a sim sound, ich stand nur nit uf das nasty-bassline zügs :lol: )

apropos druffnige "barkeeper": sind dir mal 14 stund ununterbroche am rächne gsi? dezue no luuti musig und druffnigi chunde mache die sach nit grad lichter... d müedigkeit chunnt de au no dezue.. do isch me schnäll mol chli unkonzentriert nach es paar stund!

es hett e riise fröid gmacht die vile bekannte gsichter zgseh! und wiedermal chöne z rede..

härzigi outdoor gsi mit ganz viel nätte lüt und gueter stimmig und musig! so hend mich die 20 stutz nit greut

=D> =D> =D> =D>

merci, lorenz
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
subjekt
Silver Member
Silver Member

Beitrag von subjekt »

also mer hets spass gmacht, hanns en gueti party gfunde /happy au wenn's wie immer halt, die einte oder ander ome ka het, wo gschieters dehei blebe wäred!
lönd doch d'finger vo de droge, wenn er euch dermasse drinne verlüret, dass er net mol me räspäkt vor euch sälber geschweige de vo andere händ!
ond jo, kei wasser /aaahh
aber ebe, was sells, s'zelebriere vo de herrlichkeit des siens zellt jo /bigs
...sei dir selbst ein witz, der dich erheitert...
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

daaaaaas:
lysergid hat geschrieben: Etzt aber doch no es bitz kritik. Find natürli 30.- für ä party woner jo glaub nöd so vill gäld hät müsse investiere sho eher vill, aber zahle au wie sho gseit vill lieber 50.- für so ä party als dhälfti imne UG oder wo au immer... Nötig wärs trotzdem nöd miner meinig nah. Und dassers nöd wenigstens no par kanister wasser oder sust igend öppis öppis anders ztrinke händ chöne gratis abgäh hani sho eher dänäbet gfunde. Villicht söt mer bimne nöchste mal au öpper hinder dbar stelle wo halt nöd igendwänn so druf isch dasser nüm fähig isch zum kapiere dasmer uf 20.- für en ice tee wenigstens no chli usägäld söt gäh. Mir isch das i säbem momänt au egal gsi, aber irgend wän mal nur es halbs glas gratis häts au nöd am morge am 8i nach diversem mal nahfröge gä. Dänk nöd das da öpper vu eu (reto oder michi) verantwortlich isch, aber sötteder villicht snöchst mal eifach chli besser abspräche oder halt ebe öpper andersch hinder dbar stellä, wo au chli uf dlüt chan iigah und sälber villicht chli weniger konsumiert...
Aber ebe, wie gseit, hans trotz däne par chline sache sit langem wider mal ä würkli super party gfunde. Super lüt, super musig, super stimmg, super ort.

Merci fürs organisiere.
nenn ich mal gut und konstruktiv kritisiert, ohne gleich jemanden zu verletzten!!! danke lysergid, hoff es lernen gewisse leute etwas daraus... =D>
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
mrs noizy

Beitrag von mrs noizy »

Halli halloo!

Ja also ich muss ja sagen war ganz schön positiv überrascht als man mich auch um halb vier morgens mit dem shuttlebus abgehohlt hatte. Soundtechnisch hats mir auch super gepasst! also gerne auf ein nächstes mal, waren nette Leute und eine super stimmung, was will man mehr? sicher auch schon mehr für partys bezahlt die wircklich nicht so toll waren!

so hv a nice one und bis zum nächsten mal!
Antworten