ich probiers ieds au...
Re: ich probiers ieds au...
Sky... http://www.facebook.com/search/?q=balz+ ... 1531950466 meinsch glaub scho ihn oder?
Peace und vil Glück
- Zaubermanu
- Silver Member

Sky hat geschrieben:jinjin hat geschrieben:PsyKay hat geschrieben:haha sky mich muesch leider vo de lischte striiche.. be siit dem weekend vergä.
Aber wenni die am mystica gse laber ich dich natürlich gliich ah, wieni gschriebe ha, fründschaft lieht jo immer din
ich freu mich für dich
dito
Hets demfall für alli es happy end geh??
Au bi dir Jinjin??
Freut mich für eu
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist.
Es wird hoffentlich noch die nächsten 20 Mystica's anhalten (falls es fortsetzungen gibtBuddhaNature hat geschrieben:Glückwunsch...PsyKay hat geschrieben:haha sky mich muesch leider vo de lischte striiche.. be siit dem weekend vergä.
Aber wenni die am mystica gse laber ich dich natürlich gliich ah, wieni gschriebe ha, fründschaft lieht jo immer din
lass mal hören von Deiner Story und unsere Herzen miterfreuen
und ich hoffe es hält mindestens bis zur Mystica an!
Ich kann die geschichte gern erzählen... Nun. Ich habe sie durch meinen besten Freund kennengelernt, der zu dem Zeitpunkt auch etwas von ihr wollte... (tamtamtamtaaaaaaaa....) Wir haben uns super verstanden aber wirklich etwas voneinander wollten wir beide nicht, halt wegen meinem besten kumpel. Naja, sie wollte nichts von ihm, womit er auch leben musste.. Wir haben dann immer mal wieder bisschen im FB miteinander geschrieben, ab und an ne sms. Nun, dann hab ich sie letzten mittwoch gefragt ob sie lust hätte vor der Klangwelten party noch bissl was Trinken zu gehen und 1-2 tüten zu dampfen
Nunja, das wars! ziemlich unspektakulär oder
- Bloodhound
- Platin Member

Sich verlieben ist nie unspektakulär - vielleicht für Aussenstehende, aber die interessieren in solchen Momentan ja auch nicht wirklich 
uii wie süss....
xD psykay, du hast sooo glück, bööse ist das ´´
ich will auch endlich...
hoffentlich klappt es bald...
xD psykay, du hast sooo glück, bööse ist das ´´
ich will auch endlich...
- Zaubermanu
- Silver Member

Sky hat geschrieben:
ich will auch endlich...
I hoffe für dich dass du au bald dini Seeleverwandti Liebi findsch...
*ganz fest Daumendrück *
Die Chunt bestimmt sehr bald... Nach de Mystica chasch denn ussueche
hm, vielicht quatsch i dich denn aumol ah... hmm
hhmmm... ich glaub ich gibs uuf...
a de mystica gsesh mich denn so :
a de mystica gsesh mich denn so :
- Zaubermanu
- Silver Member

hm, hui nei..
... also ufgeh würi scho ned grad..
Vielicht klappets wend chli weniger suechsch... Also ich überlah de dinge eifach ihre Lauf, bliebe aber offe für jedi situation.. Meistens findet mr de usserwählt denn, wenn mrs am wenigste erwartet oder plant (also bi mir isch das so
, und bim Psykay jo anschienend au
)... Aber da isch natürlich eifach gseit...
ich seg dem konstruktivs warte
. Aber i verstoh di natürli scho, bin o scho mega lang single und wär scho schön... aber ebe.. Kommt zeit - kommt rat 
hehe..
... so
ischs natürli au in ordnig
, dejenig het dich zakzeptiere wie du bisch, egal wie 
Vielicht klappets wend chli weniger suechsch... Also ich überlah de dinge eifach ihre Lauf, bliebe aber offe für jedi situation.. Meistens findet mr de usserwählt denn, wenn mrs am wenigste erwartet oder plant (also bi mir isch das so
ich seg dem konstruktivs warte
hehe..
ja scho... han schowieder es date, hoffentlich klaptts endlich, unglaublich wie unfähig ich muess sii...
- Zaubermanu
- Silver Member

ja isch doch super!!
Freut mi für dich
... i hoffe dass es klappet
Huii neii,
das liet sicher ned a dir
.. Du bisch du, und wenn sich die richtige Manne eifach ned blicke lönd chasch au nüd defür.. bin mr sicher dass du ganz en wunderbare mensch bisch
"Es gibt mindestens ein Mensch auf der Welt, der dich mehr als alles andere liebt"
Huii neii,
"Es gibt mindestens ein Mensch auf der Welt, der dich mehr als alles andere liebt"
- 604freund/Psykas
- Platin Member

hehe, de isch guet...Zaubermanu hat geschrieben:
ich seg dem konstruktivs warte![]()
also ich han au lang gwartet, denn e 3 jöhrigi bezihig gfüert woni sehr lang gmeint han es seg di richtig... irgendwenn hani denn aber gmerkt dass das nid so isch und und han schweren herzens dem ganze müesse es endi setze... obwohl das di anderi siite gar nid hed chöne nohvollzieh.... aber för mich hets müesse sii... und jetzt warti wider...
nur weni denn soen bricht wie de vom psykay lise... wirds mer grad chli andersch... e schöni gschicht... wünsche oich bedne und au allne andere wo z'zwoite underwegs sind nume sbeschte und hend sorg zuenenand...
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

soo... all die wo nid uf churzhäärigi stönd, hend ieds ke bock me uf mich, mini dreads sind weg...
Dreadz sind doch so was feins...
Häsch sie hoffentlech ned weg irgend nem Spruch vo irgend nem Typ weg ghackt, sondern us Überzügig
*trauert um die Haare*
nei sicher nid wegeme typ, das wär futzbehindert´´
im summer sinds denn wieder lang gnue, denn machis wieder...
im summer sinds denn wieder lang gnue, denn machis wieder...
- Zaubermanu
- Silver Member

Sky hat geschrieben:soo... all die wo nid uf churzhäärigi stönd, hend ieds ke bock me uf mich, mini dreads sind weg...
Huiii neiiiiii..
aber wends im summer jo wieder hesch, denn passts ... Und söll jo au ned a de dreadis ligge obs klappet odr ned...