ich probiers ieds au...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
SKYandSAND

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von SKYandSAND »

@hexe

Sky and Sand ist ein Song von Paul Kalkbrenner aus dem Film Berlin Calling. Deshalb mein Name ;)
PsyKay
Silver Member
Silver Member

Beitrag von PsyKay »

SKYandSAND hat geschrieben:@hexe

Sky and Sand ist ein Song von Paul Kalkbrenner aus dem Film Berlin Calling. Deshalb mein Name ;)
Paul Kalkbrenner <3 super Minimal macht der kerl.

@Sky, ja, jetzt hoffsch no dass di vill type asprächid,
aber nochem 30gischte närvts denn bestimmt langsam /happy
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

es nervt mich nie, ich bin e attention-whore, seit der das was ;)

s prinzessli brucht viel ufmerksamkeit ;)
Zachariel Drachenherz

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

Sky hat geschrieben:es nervt mich nie, ich bin e attention-whore, seit der das was ;)

s prinzessli brucht viel ufmerksamkeit ;)
Bild
:lol:
PsyKay
Silver Member
Silver Member

Beitrag von PsyKay »

Lieber en Attention Whore als en Drama queen /happy
FenriX
dj
dj

Beitrag von FenriX »

°°HeXe°° hat geschrieben:
PsyKay hat geschrieben: Richtig ich werde ersch im Feburar 18ni uiui /bigs
Sowit ech weiss eschmer med 16ni sexuell "volljährig", oder wie erklär ich mir dasmer ide schwiiz ab 16ni dörf go aschaffe /frage
isch doch eh es komplizierts Thema.
Chasch minetwäge ruhig dänke ich sig es MDMA süchtigs Kiddy (find dä usdruck so toll, MDMA süchtigs Kiddy, hani do drum schomal gläse)
Aber jede wo mi nöcher kennt weiss dasi sehr verantwortigsbewusst be und au immer luege dases de lüüt um mich ume guet gahd ;)

Am Endi het eh jede sini eiget meinig, aber du bisch doch sicher au mal Jung gsi oder :D
Also let's be Friends & take it easy /yo

Und ich glaube scho dass am Mystica richtig Kontrolliert wird, chan nur hoffe dases mich nid verwütscht oder wäg dem monet woni under 18ni bi es aug zuedrückt wird :)

Schöne tag üch no =)
:lol: :lol: :lol: Wie schnell sich öpert grad agriffe fühlt. :) HeXe het gseit: Du bisch selber nid volljährig /pfeil Fakt
Ich han weder über dich gurteilt was für es süchtigs Kiddy du bisch no über dis Sexlebe was wöllä wüsse. crazyeye :lol: :lol: :lol:
Ich hans lediglich wiedermal amüsant gfunde. Party ACHTUNG Eintritt ab 18 Jahren und den hets det wieder Mädels und Jungs wo eifach no total grüen hinter dr Ohre sind.

:lol: :lol: :lol: hihi und weisch was nume so nebet bi falls es dich interessiert, bis ich 18ni gsi bin, hani den müesse diheime si wenns s Mami gseit het und ich han es strengs Mami gha. :lol: Bin ja mal gspannt obd ine chunsch. ;)

me isch nit so alt wies ufem uswiis staht, sonder so alt wiema tuat... das heisst, ma chönt au jensti über18jährigi wider hei schicka.. derfür es paar 16 jährigi inalah, wo wüssend, wie sie sich z ufzfüahra hend... der PsyKay kundmer ehrlichgseit nit so vor, als werer eina vu dena wo nid weiss wie tua mit grüena ohra... :D

selbst wennma der iitritt ab 25i würdi macha, hettis no gnuag schrägi käutz unterwegs... ;)
„Die Erforschung der Krankheiten hat so große Fortschritte gemacht,
dass es immer schwerer wird, einen Menschen zu finden, der völlig gesund ist.“

----------------------------------------------------------------------------------------------

FenriX --------> ~...Pśỹcĥédĕlïc Liberation...~
PsyKay
Silver Member
Silver Member

Beitrag von PsyKay »

Merci FenriX :oops:

Naja, es hed öbis mitem "Geistliche alter"
Ich meine, ich ha scho öfter mensche gse wiit über de 20i, wo sich eifach nid zbeneh gwüsst hend,
und Handkehrum 14-15 Jährigi wo sich sehr Erwachse und Verantwortigsbewusst verhalte hend.

Aber ebe, wie immer die Ausnahme bestätigt die Regel :idea:

/happy /happy

Allne no en schöne abig :D
FenriX
dj
dj

Beitrag von FenriX »

PsyKay hat geschrieben:Merci FenriX :oops:

Naja, es hed öbis mitem "Geistliche alter"
Ich meine, ich ha scho öfter mensche gse wiit über de 20i, wo sich eifach nid zbeneh gwüsst hend,
und Handkehrum 14-15 Jährigi wo sich sehr Erwachse und Verantwortigsbewusst verhalte hend.

Aber ebe, wie immer die Ausnahme bestätigt die Regel :idea:

/happy /happy

Allne no en schöne abig :D
ja da muasi dier absolut recht geh... erleba das au immer wider...
aber eba.. eswo dura isch halt au klaar, dass a alterslimita hend.. kasch halt au nid guat en 15 jähriga inalah, hinadrah isch a 25 jähriga.. dem seisch hmm,... gohn du gschiider wider hei, di wemmer da nid... ;)

i denka der ilass ab 18i isch scho grechtfertigt, aber wen du a monet z jung bisch und aständig blibsch und seisch, dasst gern ina würsch, den lönds di bestimmt au (und söllends au)

i meina das merktma öpperem scho ah, ober das ganza gescheha umbedingt miterleba wett oder ober, wie du scho gseit hesch,,, eifach nu es MDMA süchtigs Strassakiddy isch... ^^

also denn... viel spass ar pary, chund scho guat.. :-D
„Die Erforschung der Krankheiten hat so große Fortschritte gemacht,
dass es immer schwerer wird, einen Menschen zu finden, der völlig gesund ist.“

----------------------------------------------------------------------------------------------

FenriX --------> ~...Pśỹcĥédĕlïc Liberation...~
Harachte
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Harachte »

PsyKay hat geschrieben:Lieber en Attention Whore als en Drama queen /happy
Meist ist es das selbe - nur halt die stimmung ist bischen anders :P

btt: Ich wohne nicht mal in der nähe von Zürich und eigentlich möchte ich auch keine frau so weit weg (hab kein GA ;). also leute ran an den speck - und sky, hoffentlich klappts!
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.

H. Hesse
PsyKay
Silver Member
Silver Member

Beitrag von PsyKay »

Harachte hat geschrieben:
PsyKay hat geschrieben:Lieber en Attention Whore als en Drama queen /happy
Meist ist es das selbe - nur halt die stimmung ist bischen anders :P

btt: Ich wohne nicht mal in der nähe von Zürich und eigentlich möchte ich auch keine frau so weit weg (hab kein GA ;). also leute ran an den speck - und sky, hoffentlich klappts!
Hehe, das hed öbis /bigs /happy
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Auso i ha au es GA...im Fau /doof
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

Dragonfly hat geschrieben:Auso i ha au es GA...im Fau /doof

pn!
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

so ich schriib ieds glich no paar kriterie ine, sush bini usbuecht für di nechste drü wuche mit lüüt aaluege, kennelehre usw.

also vom charakter her söttsch öpe ungefähr so sii:

-nöd chlebe /stop
-nöd versueche mich z erzieh /aaahh
-min chleidigsstil in rueh la, ich zieh mich ah wie ich wott.
-nid schnell beleidiget sii, wenn ich a eim tag mal nid mit dir abmach sondern mit re kollegin oder EMNE KOLLEG.
-nid zu selbstverliebt sii ... im sinn vo "ich bi halt scho en schööne, hesch scho glück dassd mich hesch"... usw
-nid nur uf sex us sii, sondern wük eich uf e beziehig oder fründschaft, für offnigi beziehige bini gern z ha ;)
-öppis im kopf ha, ich führ au gern mal unterhaltige uf chli höcherem niveau... (dirty talk isch natürlich au toll :-" )

soo ich glaub das wer alles.

ussedure söttsch eifach mind. 4 vo dene pünkt erfülle, muess aber nid sii, d usnahm bestätigt d regle...:

-langi haar
-dreads
-schöni auge
-schöni lippe
-sportlich
-über 1:75 gross, ich will au high heels neb dir chönne alege, wenns denn mal drufaachunnt ;)
-nid älter als 26gi (usnahme gits...) nid jünger als 17ni.
-söttsch goa liebe, so wie ich.
-söttsch gern party machen xD
-und söttsch nix degege ha au mal es weekend mit mir id natur z choo und ... naja mer sehts ja denn xD

jaaa ich bin wählerisch...
tschuuuldiiguung... :n4
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

Sky hat geschrieben:so ich schriib ieds glich no paar kriterie ine, sush bini usbuecht für di nechste drü wuche mit lüüt aaluege, kennelehre usw.

also vom charakter her söttsch öpe ungefähr so sii:

-nöd chlebe /stop
-nöd versueche mich z erzieh /aaahh
-min chleidigsstil in rueh la, ich zieh mich ah wie ich wott.
-nid schnell beleidiget sii, wenn ich a eim tag mal nid mit dir abmach sondern mit re kollegin oder EMNE KOLLEG.
-nid zu selbstverliebt sii ... im sinn vo "ich bi halt scho en schööne, hesch scho glück dassd mich hesch"... usw
-nid nur uf sex us sii, sondern wük eich uf e beziehig oder fründschaft, für offnigi beziehige bini gern z ha ;)
-öppis im kopf ha, ich führ au gern mal unterhaltige uf chli höcherem niveau... (dirty talk isch natürlich au toll :-" )

soo ich glaub das wer alles.

ussedure söttsch eifach mind. 4 vo dene pünkt erfülle, muess aber nid sii, d usnahm bestätigt d regle...:

-langi haar
-dreads
-schöni auge
-schöni lippe
-sportlich
-über 1:75 gross, ich will au high heels neb dir chönne alege, wenns denn mal drufaachunnt ;)
-nid älter als 26gi (usnahme gits...) nid jünger als 17ni.
-söttsch goa liebe, so wie ich.
-söttsch gern party machen xD
-und söttsch nix degege ha au mal es weekend mit mir id natur z choo und ... naja mer sehts ja denn xD

jaaa ich bin wählerisch...
tschuuuldiiguung... :n4

ps: zweimal i de wuche will ich dich gsee... *pop*
sunshaker
dj
dj

Beitrag von sunshaker »

mein tip: sky ist 33 jahre alt und männlich auf der suche nach jungen jungs die ausgelacht werden wollen :-"
the middel of a paradox is my favorite place
Antworten