Jocker Party 24.10.09
- Electro Static
- Silver Member

Jocker Party 24.10.09
Guten Tag liebe Party People ,
im allgemeinen wars klein & gemütlich gute Leute vor Ort
Sound ging richtig ab bis zum Ende. Ca.07.00
Ich möchte mich bei den Besucher entschuldigen für meine agressiven Äusserungen am Morgen dickes Sorry.....
lg ElectroStatic
im allgemeinen wars klein & gemütlich gute Leute vor Ort
Sound ging richtig ab bis zum Ende. Ca.07.00
Ich möchte mich bei den Besucher entschuldigen für meine agressiven Äusserungen am Morgen dickes Sorry.....
lg ElectroStatic
Zuletzt geändert von Electro Static am Mi 18. Nov 2009, 15:12, insgesamt 3-mal geändert.
Re: Jocker Party 24.10.09
ich chan mich mim vorredner nur aschlüüsse!!absolti abzockerei!!!
ich weiss zwar nid was da nacher na glofe isch aber ich hetmers chöne denke!!sbeste isch das eusi alag na det inne stat!!und de joki anschienend nid in rum gla wird!!
wen die alag und de mischer nid hüt abig adem ort sind wos hi ghöret schaltet er bulle isch mier scheiss egal sorry aber ich han sletschte mal mit so lüt irgendwelchi gschäfftli gmacht!!hetets so sölle mache wie eigentli planet gsi isch am 6 i de mixer und monitor boxe plus verstärcher nach eusem set eifach mitznä und somit dieparty beende¨
ich weiss zwar nid was da nacher na glofe isch aber ich hetmers chöne denke!!sbeste isch das eusi alag na det inne stat!!und de joki anschienend nid in rum gla wird!!
wen die alag und de mischer nid hüt abig adem ort sind wos hi ghöret schaltet er bulle isch mier scheiss egal sorry aber ich han sletschte mal mit so lüt irgendwelchi gschäfftli gmacht!!hetets so sölle mache wie eigentli planet gsi isch am 6 i de mixer und monitor boxe plus verstärcher nach eusem set eifach mitznä und somit dieparty beende¨
ॐDIVE DEEP.........THE NEPTUNESॐ
Chan mich da leider nur aschlüssä!! eigendlich hani denkt wird ä cooli sach aber am abig woni det gsi bin isch recht übels bild gsi!! nur ca. 30 lüt und eifach nüt!!
nach churzer zit hend diä vodä bar dä pris für biär vo 6. uf 8.- aghobä für 33cl eifach ä sauerei!! und sbestä isch ja das dä itritt 25.- mitemä gratis getränk. gsi isch aber bons hends adä bar ned agna!! ich als dj han 3bons becho und han eis getränk gratis ga nachanä het de 8.- füres red bul wellä!ne sorry das gat garned!!!
würd meine das isch id hosä!!
nach churzer zit hend diä vodä bar dä pris für biär vo 6. uf 8.- aghobä für 33cl eifach ä sauerei!! und sbestä isch ja das dä itritt 25.- mitemä gratis getränk. gsi isch aber bons hends adä bar ned agna!! ich als dj han 3bons becho und han eis getränk gratis ga nachanä het de 8.- füres red bul wellä!ne sorry das gat garned!!!
würd meine das isch id hosä!!
wo war denn die party? war das die in der isis lounge?
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
ja sie party wahr inder isis lounge kensch die```ìchhoffe nur dases siees wort ihaltet schuscht mümemer mit anderene mitel cho..
nein, kenn die location nicht. aber der name ist mir irgendwie geblieben.
ausserdem wollte ich dass der name hier explizit steht, wenn die sich schon so daneben verhalten
ausserdem wollte ich dass der name hier explizit steht, wenn die sich schon so daneben verhalten
musik und so
musik und so
-
Kollegoli
- Platin Member

wämer immer wieder in puff verwickelt isch, söttme sich viellicht selber mal fröge.
es isch definitiv nöd serste mal, dass gwüssi lüt da trouble händ.
es isch definitiv nöd serste mal, dass gwüssi lüt da trouble händ.
ja da häsch recht das isch dirty buisness isch doch e frechheit oder<?gruess
-
u.s.l.
kopf hoch! es isch wie es isch. defür goht die nöchst nid id hose. und die übernöchscht no viel wenigerwww.joker-shop.ch hat geschrieben:sali zäme
jo die party isch wörklech id hose gange
gute abig
bi filicht biz spat zum na was säge aner na ja. also zum ort und de bar kani au nur säge ned wüchli pasend.
aber musig isch anderst geil gsi und i ha au gnug plaz zum tanze gha
bi filicht biz spat zum na was säge aner na ja. also zum ort und de bar kani au nur säge ned wüchli pasend.
aber musig isch anderst geil gsi und i ha au gnug plaz zum tanze gha
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.