Wie reagiert die Jugend ?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
abraxas
administrator
administrator
Re: Wie reagiert die Jugend ?

Beitrag von abraxas »

There' take; above; S not of It' sky; ; S, if you test, none fold some easily among us who n' accept our that sky all the people who live for aujourd' today… There' take; above; S not of country him isn' ; T with the difficulty of not making with d' a setting with dead nothing or to die and of religion do not take also very with lebenleben people in peace… with YOU can I' ; to say; Mr. Träumer however I' ; Mr. some-of I n' do not hope for a you' day; ; me and the world, since its aucuns I to have been an awaked curiosity must or is possible, suppose stick L to our that of need to Begierde or the stem of brother of the people n' do not accept to be hungry all the people who divide already the world… THEY can I' ; to say; Mr. Träumer however I' ; Mr. some-of I n' do not hope for a you' day; ; L to attach me our and to world like life
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
Lockvogel
dj
dj

Beitrag von Lockvogel »

12.5. Privat 26.5. Privat 2.6. Benefiz Bern 16.6. Dietikon 28.7. Sedel Luzern (Lockvogel Live) 11.8. Biel 10.11. WE ARE PSYCHEDELIC (Lockvogel Live)

http://soundcloud.com/lockvogel
http://soundcloud.com/chillomanie
http://www.facebook.com/Lockvogel.Simini
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

u.s.l. hat geschrieben:wann das alle würed begrife ...
gaht wohl weniger um's begriffe, als um di praktischi awendig im alltag, agfange bi de innere geischtige haltig...und drum, dass me meint, di andere sölled doch endlich demit afange :wink:
au wenn mir's begriffe händ, di meischte vo euis (mich igschlosse) sind wit devo entfernt, das z lebe, wo de john besingt.
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

es hinderloht en fahde bigschmack, das osgrächnet eine, wo das nid begriffe het, am john - wo ja au nid grad de ärmscht gsi isch uf dere wält, s läbesliecht usglöscht gha het :(

mit johny sim gäld hätt mer no viel meh chönne mache :-k was nid heisst, dass de johny wenig guets für die wält gmacht het.
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

hm... intressanti Antworte.

Bin überrascht, dass es allne ziemlich glich isch, was mit de Finanze passiert. Dänke die wo sich da inne mäldet händ au en
Job und chönd sich und ihri Liebschte dure bringe? Oder isch es viellicht so, dass wemer wirklich will, au en Job bechund als
Junge?

Mier sind de Summer wieder viel greist und wenn mier öbis ufgfalle isch, denn dass im Usland viel meh Lüüd no brucht werdet.
I de Schwiez versuecht mer immer meh Jobs z'vereifache, so dass es vo Maschine oder vo de Lüüd sälber gmacht chan werde.
Isch ja eigendlich guet, aber irgendwenn händ mier nur no Jobs wo Hoschuel Absolwänte und gstudierti chönd mache. Was machsch
mit all dene, wo das nid händ?

Gad gar nid mal so ums Gäld, sonder es gad um Wüsse und das isch i de Schwiez Macht! Mien Ex-Chef hed mal gseid, Irina du wirsch
zahlt für dini Arbet, ich wirde zahlt für mies Wüsse und leider isch das sicher 5x so viel wert.

Früener oder spöter hämmer nur no wüssendi Lüüd wo die ganz Arbet chönd mache, will eifacht alles so vereifacht wird.

Jetzt bi de Junge welle spahre, oke aber denn sell mer dene, wo wirklich wänd au dChangse gäh, chöne z'schaffe, au ohni Bruefserfahrig
und ohni Uniabschluss.
*poink*
shivajanine
Platin Member
Platin Member

Beitrag von shivajanine »

@ melliandra, ja da hast du recht, ich arbeite. glücklich macht mich das aber noch lange nicht. Es geht ohne geld nun leider wirklich nicht, es macht nicht glücklich, es erleichter das leben, das ist alles.
Nun wie könnte ich ohne geld ein erfülltes leben führen? Ehrlich gesagt, kann ich diese frage nicht beantworten, auch wenn ichs gern möchte. Mir persönlich sagt geld überhaupt nichts, es ist ein mittel zum zweck.
was ich auch so fürchterlich finde ist das die menschen immer mehr durch maschinen ersetzt werden. da wo ich arbeite haben früher mal knapp 800 menschen in der produktion gearbeitet, heute sind es gerade mal 150. Alles ersetzt durch maschinen. Das erste mal als ich durch die produktionhallen gelaufen bin, kam ich mir vor wie auf einem anderen planeten. Da greifen roboterarme umsich und stecken was zusammen. Das einzigste was von menschenhand gemacht wird, ist die qualitätskontrolle und ein paar einzelteile werden von hand bestückt. War einer meiner wenigen albträumen die ich real erlebt habe, gänsehaut feeling,.......kann mich mit dem gedanken nicht wirklich abfinden.
Mit dem wissen hast du schon auch recht, aber was nützt dein wissen, wenn es eine firma nicht bezahlen will??? Ich bewerbe mich ständig neben bei, reaktionen sind zum teil auch recht postitiv. haben wollen mich viele, aber nicht das zahlen was mir zustehen würde,....das ist wieder die andere seite,.....

so jetzt zu etwas anderem:

letztens kam ein interessanter bericht über DE, wegen hartz 4.
Das ganze hat mich anders zum grübeln gebracht. Die haben aufgezeigt, dass kinder die in hartz 4 verhältnissen aufwachsen nie das erreichen können, wie jemand der in einer familie aufwächst die sich im mittelstand befinden oder gar vermögend sind. Das problem ist das diese kinder später schwierigkeiten im alltag haben werden da sie die schulische bildung nicht erfüllen können und es vom elternhaus gar nichts anderes kennen, da sie die werte vom elternhaus vermittelt bekommen (die gehen nicht arbeiten warum soll ich das tun) Stell mir das verdammt schwierig vor, dann noch ein vorbild sein zu können. Dies betrifft vorallem die jungen familien. Also die wo selber noch „kinder“ sind, keine ausbildung usw. haben.
Erschreckend daran ist einfach, das ein kind bis es das „rentenalter“ erreicht, dem staat ca. ne halbe millionen euro kosten wird. Damit dies überhaupt finianziert werden kann, müssten 2-3 personen für dieses kind arbeiten. Das das nicht funktionieren wird, brauch ich glaub nicht weiter ausführen.

Aber wie zum geier soll das gestoppt werden? Solang die reichen an der macht sind, können wir nichts bewegen. Warum sollte die einsehen, das wir zusammen etwas erreichen könnten. Ihnen geht es doch gut, warum sollen die leiden, wenn es andere können? So und jetzt wären wir wieder bei meinem lieblingsthema, ist mir doch egal, es betrifft mich ja nicht. Augen zu und alles ist bunt, juhuuuu geile neue welt

/yo
Don`t dream your life, live your dreams
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

@shivajanine

hm... ja speziell.... ich glaube wir müssen uns hier in Europa daran gewöhnen, dass wir auch so werden wie der Rest der Welt.
In Amerika gibt es schon die Gettos & Co.

Wir sind ja auch auf dem besten Weg, indem wir einfach Menschen zu tote prügeln. Da sagt man immer Mexico ist gefährlich,
da wirst du für 5 Rappen erschossen. Hehe bei "uns" wirds du aus Langeweile zu tote geschlagen...

Wir können arbeiten. Ob wir glücklich sind, das sei dahin gestellt. ABER wie du geschrieben hast und wie es halt wirklich auch
in der Welt sein kann, gibt es Leute die gar NICHT arbeiten können, auch wenn sie jeden verflixten scheiss Job machen würden.
Das ist eben meine Frage. Wollen die "Jungen" oder allgemein Arbeitslosen einfach nicht arbeiten, weil sie der Job nicht glücklich
macht oder haben sie einfach keine Changse?

Ist das zweite der Fall, so sehe ich uns, mit dieser Politik in der Schweiz ziemlich bald gleich wie der rest der Welt. Bis ahnin hat
man immer noch einen Job bekommen, wenn man wollte. Ob man zu frieden ist damit, das ist die zweite Frage....

Wie schon gesagt, ich würde es besser finden, wenn es für jeden einen Job hat, auch wenn es Baustellen-Bewachen ist. =o) Wir
habe das in Japan erlebt. (jetzt gaz uf Schwiezerdüütsch wieter da ich das useme PM nimme =o))

Was mier ufgfalle isch, dass es no viel Jobs gid, wo bi eus scho lang nümme da sind. Zum Biespeil:
Bi jedere Baustell heds es älters oder ganz es jungs Manndli wo dBaustell duet bewache, dass niemer
verunglückt. Isch das zB. binere Strass, so duet er luege dass kei Fuessgänger oder Autofahret drie
fahrt und sich verletzt. Mier händ z'erscht chli müesse schmunzle über de Job, aber die Lüüd möched
das us voller liedeschaft! Da stahd keine eifacht chli ume sonder es isch ihm wichtig dass nüd passiert.
Einisch simer sogar ane Situation ane gloffe, wo es Trotoir (hehe wie schriebt mer das? =o)) En
Gehsteig meini, gspehrt gsie isch wägere Baustell. Also händ dLüüd müesse uf de Strass laufe. Jetzt isch
öbe über 20m all 2m en Mah gstande wo gluegt hed dass dich dAutos nid überfahred.

Was ich demit will säge, au sonigi Jobs chönd spass mache und werdet dete brucht.

I de USA (womer auno gsie sind) hesch du i jedem Supermärt, öber wo kassiert und öber wo der sZüüg
i phackt. Bi eus chömemer langsam so wiet, dass dKunde sogar ihres Züüg sälber scaned und i läsed. =o)

sGliche bi de Billettschalter. Egal öb U-Bahn, Bus oder Zug. Du hesch überall Lüüd wo ume sind und dier
hälfed. Das gid es rächt es guez Gfühl.

Ich dänke wemer de Lüüd wieder meh z'due würd gäh, au wens en scheiss Job isch, denn wäred alli z'friedener.
*poink*
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

also...ein paar kurse besuchen, wie man hypnotisiert. dann lernen, wie man mit mehrgängigem menubesteck umgeht. abraxas und ich verkleiden uns und gehen zur inspektion der lage in den oberen 10`000 herumstochern - für den anfang reicht ein bor au lac vermutlich. danach machen wir uns daran, ihnen (den mächtigen, reichen und schönoperierten) klarzumachen, dass sie zuviel besitzen. und dies so lange, bis wir sie weichgekocht haben. das geld wird direkt ab schweizer-nummern-konti an die dürftigen verschickt - ohne umweg über uns...damit uns nie jemand auf die schliche kommt. und wir stellen alle kk-prämien, welche einer teuerung unterliegen, die höher als (angenommen: ) 20% liegt und jugendliche unter 25 betrifft, dem lieben mössjöö küschpäng in rechnung. wir betreiben ebenfalls mobbing perfidester art in unseren firmen; beziehungsweise buden - und treiben die alten vorzeitig in den ruhestand, oder wenigstens zur freiwilligen kündigung. dann haben sie weniger taggelder zugute :-({|=
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Goa_Meitli »

@ melliandra: ha grad wöle vorschla, dass mer oisi pns au veröffentliched /bigs

aso... burnout isch ja inzwüsche fasch ein muss. und i behaupte, das isch nöd immer nur gspilt => es git lüt, die schaffed me als 100%, andri händ kän job. i ha nüt gege maschine. warum nöd? so flüssbandarbet finded glaub niemer wükli spannend... chamer vo mir us gern dur maschine ersetzte. defür chönt mer z. b. säge: mer verteilt di ganz arbet so uf d lüt, dass jede öpis hät. wänn dänn no arbet übrigblibt (und das tuets bestimmt, wänn nöd vili übermässig vil schaffed), dä chamer die agmässe verteile. so giz kä burnouts (ooouuuu... fählüberlegig... isch nöd guet für d wirschaft, wils dä weniger reha-agstellti brucht...), wil jede nöd me schafft, als ihm guet tuet. das ganze isch natürli eifacher xeit als gmacht (wils tatsächlich lüt git, wo gwüssi arbete gar nöd chönd usfüere und es gat ja nöd nur darum, was mer chan, sondern au, was mer wil). aber es isch doch wie mitem ässe: gnueg hettis allemal. mer müessts nur chli intelligänter verteile...
*schowiderwäg*
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Modulator
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Modulator »

was ich auch so fürchterlich finde ist das die menschen immer mehr durch maschinen ersetzt werden.
Solange Geld im Spiel ist.....Ansonst ist Automatisierung der Weg zur Freiheit..

MfG
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

Melliandra hat geschrieben: Was ich demit will säge, au sonigi Jobs chönd spass mache und werdet dete brucht.

I de USA (womer auno gsie sind) hesch du i jedem Supermärt, öber wo kassiert und öber wo der sZüüg
i phackt. Bi eus chömemer langsam so wiet, dass dKunde sogar ihres Züüg sälber scaned und i läsed. =o)

sGliche bi de Billettschalter. Egal öb U-Bahn, Bus oder Zug. Du hesch überall Lüüd wo ume sind und dier
hälfed. Das gid es rächt es guez Gfühl.

Ich dänke wemer de Lüüd wieder meh z'due würd gäh, au wens en scheiss Job isch, denn wäred alli z'friedener.

aber ischs nöd au eso, dass die jobs mega scheisse zalt sind? durch das mer so vill überflüssigi jobs schafft, druckt mer au de priis. und aastelligsbedingige sind meischtens au nöd so toll. nur will mer sache automatisiert gits wäg dem ja nöd weniger jobs. öpper mues die automatisme au uusdänke, herstelle, etc. und es git au jobs womer chan froh sii, dass das kein mänsch me mache mues. oder serig wos schön wär, wänns kein mänsch me mache müesst.

vo dene lüt wo ich känne hät eigentlich jede en job gfunde, wänn er sich nöd z'schad gsi isch für arbet. wer sich z'fein isch für en scheissjob, de bliibt halt arbetslos. aber die lüt wo alles gno händ, au zu miese konditione, die händ amel all eine gfunde. zum bischpil am see go fötzele... uusgnoo devo natürlich, leider, all euisi usländische kollege. das isch nomal es anders problem.
musik und so
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

abraxas hat geschrieben: aber ischs nöd au eso, dass die jobs mega scheisse zalt sind? durch das mer so vill überflüssigi jobs schafft, druckt mer au de priis. und aastelligsbedingige sind meischtens au nöd so toll. nur will mer sache automatisiert gits wäg dem ja nöd weniger jobs. öpper mues die automatisme au uusdänke, herstelle, etc. und es git au jobs womer chan froh sii, dass das kein mänsch me mache mues. oder serig wos schön wär, wänns kein mänsch me mache müesst.

vo dene lüt wo ich känne hät eigentlich jede en job gfunde, wänn er sich nöd z'schad gsi isch für arbet. wer sich z'fein isch für en scheissjob, de bliibt halt arbetslos. aber die lüt wo alles gno händ, au zu miese konditione, die händ amel all eine gfunde. zum bischpil am see go fötzele... uusgnoo devo natürlich, leider, all euisi usländische kollege. das isch nomal es anders problem.
Wiedersprichsch dich jetzt nid gad i denen zwei Ussage? ;o)
*poink*
shivajanine
Platin Member
Platin Member

Beitrag von shivajanine »

Modulator hat geschrieben:
was ich auch so fürchterlich finde ist das die menschen immer mehr durch maschinen ersetzt werden.
Solange Geld im Spiel ist.....Ansonst ist Automatisierung der Weg zur Freiheit..

MfG
bist du dir da wirklich sicher? Ich meine ja klar hätten wir dann unsere freiheit, wenn die maschinen unsere arbeit übernehmen. Aber jetzt mal im ernst, macht es dir keine angst zu sehen, das diese dinger immer menschlicher werden???
Also ich weiss ja nicht, ich könnte mir nicht vorstellen ein roboter zuhause zu haben, der mir z.b. meine hausarbeit erledigt oder noch besser ein "mann" der von mir entworfen wurde. Das ist für mich mal ne ganz absurde welt, die ich hoffentlich nicht erleben werde.
Don`t dream your life, live your dreams
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

shivajanine hat geschrieben:
bist du dir da wirklich sicher? Ich meine ja klar hätten wir dann unsere freiheit, wenn die maschinen unsere arbeit übernehmen. Aber jetzt mal im ernst, macht es dir keine angst zu sehen, das diese dinger immer menschlicher werden???
Also ich weiss ja nicht, ich könnte mir nicht vorstellen ein roboter zuhause zu haben, der mir meine hausarbeit erledigt. Das ist für mich mal ne ganz absurde welt, die ich hoffentlich nicht erleben werde.
aha - alles klar. ich weiss, welche roboter du meinst ;)
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

Melliandra hat geschrieben: Wiedersprichsch dich jetzt nid gad i denen zwei Ussage? ;o)

wieso?

aussage 1: automatisation vernichtet nicht nur jobs, sondern schafft auch neue. ausserdem ist automatisation aus meiner sicht nicht per se schlecht.

aussage 2: ich glaube nicht, dass es zuwenige jobs gibt. vielleicht zuwenig gute, aber nicht zuwenig. ausser man hat ein -ic im nachnamen, o.ä.

wo widerspricht sich das? seh ich was nicht?
musik und so
Antworten