ABENTEUER-EVENTS UND GOA PARTY
Uns nimt es mal wunder, was die Allgemeinheit davon hält, wenn Goa Partys mit Abenteuer Events miteinander verbunden werden. Wenn z.B.:
- du zuerst eine Höhlen Tour machst und dann direkt an der Party heraus kommst. Oder die Party ist noch in der Höhle!
- eine Schlauchbootfahrt (River Rafting) durch ruhige, oder wilde Gewässer und am Abend kommst du an der Party an!
- eine Cannyoning Tour durch atemberaubende Schluchten und mitendrinn in der Natur, erreichst du am Abend die Party!
- oder ganz einfach in einer Paint-Ball Halle, wo die Kulissen sowieso schon besonders sind, eine ausgeflippte Party zu
veranstalten!
Es git no soviel meh usgflippti Sache, wo mer chönt mitänand verbinde, so, dass es äs unvergesslichs Erlebnis wird.
Mir händ vor einiger Ziet scho a gfange plane, kämpft drum, zum Plätz und Bewilligunge z`übercho! Es isch nöd alles, aber sehr viel machbar, dass wieder mal öbis neus, mit fantasie und elan chan endstoh!
Brucht nu chli Wille und Zämäarbeit und dozue sind mir bereit!
Jetzt isch nu d`Frag, ob ihr überhaubt interessen für solchi Abentür händ?
Gebet üs Input! Mit beste Grüess Cortipus
Meh Infos:www.cortipus.ch
UMFRAGE! ADVENTURE-ABENTEUER EVENTS ZUSAMMEN MIT GOA??
-
Goa-Cortipus
-
silverhaze
- Gold Member

Re: UMFRAGE! ADVENTURE-ABENTEUER EVENTS ZUSAMMEN MIT GOA??
hehe.. geili idee =) bim paintball wär i sicher debii.. river rafting tönt au no fett !!!
eine goa in einer höhle?
das fänd ich schade. höhlen sind empfindliche systeme die tausende von jahren unberührt waren. stell dir mal da drinn ne goa vor und wie es danach aussieht.
,-)
(nicht ganz aber doch ein bisschen ernst gemeint)
eine party nach dem raften find ich nicht so toll. da geh ich lieber duschen (neoprenanzüge miefen, vor allem wenn's nicht der eigene ist)
und von paint ball halte ich nicht viel.
aber muss man denn das gleich miteinander verbinden?
man könnte auch einfach mal zu was aufrufen. z.b raften auf dem Inn oder hydrospeed auf dem vorderrhein (letzteres braucht minimum 5 leute, ich wär dabei)
gruss
siegi
das fänd ich schade. höhlen sind empfindliche systeme die tausende von jahren unberührt waren. stell dir mal da drinn ne goa vor und wie es danach aussieht.
,-)
(nicht ganz aber doch ein bisschen ernst gemeint)
eine party nach dem raften find ich nicht so toll. da geh ich lieber duschen (neoprenanzüge miefen, vor allem wenn's nicht der eigene ist)
und von paint ball halte ich nicht viel.
aber muss man denn das gleich miteinander verbinden?
man könnte auch einfach mal zu was aufrufen. z.b raften auf dem Inn oder hydrospeed auf dem vorderrhein (letzteres braucht minimum 5 leute, ich wär dabei)
gruss
siegi
-
Goa-Cortipus
Jo das mit i dä Höhli, häsch du volkomme recht. Isch au eher gmeint, userhalb vo dä Höhli, noch dä Tour, i dä Nächi ä Party.
Für dinne i dä Höhli, bin i au nöd däfür!
Zum andere, i würd so Sache au org. ohni Party, aber do sind glaub den eher weniger Lüt däbie.
Aber wer Interesse für so Sache hät, uf welchi Art au immer, oder neui Idee hät, chan sich gern bi mir uf dä Homepage melde.
Döt chasch dini Idee gern dri schriebe und mir luege was mer mache chönd.
Mir händ viel usgflippti Idee, mir müend nu vo eu erfahre, uf was ihr Lust händ!
Wer nichts wagt, der gewinnt auch nichts!
Das Leben ist zu kurz, um nu zu träumen! Darum lebe deinen Traum und träume nicht dein Leben!
Für dinne i dä Höhli, bin i au nöd däfür!
Zum andere, i würd so Sache au org. ohni Party, aber do sind glaub den eher weniger Lüt däbie.
Aber wer Interesse für so Sache hät, uf welchi Art au immer, oder neui Idee hät, chan sich gern bi mir uf dä Homepage melde.
Döt chasch dini Idee gern dri schriebe und mir luege was mer mache chönd.
Mir händ viel usgflippti Idee, mir müend nu vo eu erfahre, uf was ihr Lust händ!
Wer nichts wagt, der gewinnt auch nichts!
Das Leben ist zu kurz, um nu zu träumen! Darum lebe deinen Traum und träume nicht dein Leben!
-
Goa-Cortipus
ZWEI PARTY IN EINEM
Fals öbert das no nöd weiss!
Am Sa.19.Sep.09 org. mir ä Bungy-Jumping mit Goa-Party uf äm Verzassca Staudamm!
Und am Obig gohts wieter, a dä Organic-Party in Lugano!
Mit Carfahr ab ZH und zrug!
Göhnd uf d`Homepage goh luege, döt findet ihr alli Infos!
Fals öbert das no nöd weiss!
Am Sa.19.Sep.09 org. mir ä Bungy-Jumping mit Goa-Party uf äm Verzassca Staudamm!
Und am Obig gohts wieter, a dä Organic-Party in Lugano!
Mit Carfahr ab ZH und zrug!
Göhnd uf d`Homepage goh luege, döt findet ihr alli Infos!